1150x200-modo-header2-kopiera.webp

MoDo Hockey

SHL · 532224 inlägg · 4126 ämnen

Var ngn där ikväll??

Sv: Var ngn där ikväll??
NuMountain o Björn:

Varför i hela friden diskuterar ni det där här och nu? (Först tänkte jag fråga vad ni diskuterade, men det senaste meddelandet klartgjorde det ganska bra...)

Björn VII: Budbäraren var fegt framknuffad av diverse HS-profiler. Ett lätt offer när jag satt på mig min schizotym.

Paddan: Hehe, ja så måste det nog vara.

Ska bli intressant och se om hockeyvihatarmodomagasinet.com skriver dit något resultat om kvällens match.

Mitt tips är en fotnot efter en div2 matchrapport...

NuMountain:

Heh, då måste du nog sluta att hacka på budbäraren av de jobbiga budskapen. :-)

Hälsa nästa gång du träffar henne t.ex, det brukar jag göra.

Wewillwintoday: De hade väl säkert mutat honom med att han fick äta så mycket Leksandsknäcke som han ville ifall han skrev på för LIF ;-)

Paddan: Hoppas verkligen MP tar sitt förnuft till fånga och kommer tillbaka nästa år. Förstår inte varför han skulle vilja spela i det där media älskade laget...
Jag har gått hockeyskola där och jag kan upplysa om att det inte finns något tråkigare ställe på denna vackra jord...

Björn VII: Jasså, det var så du menar. Ja ser fram mot den dagen vi kommer att förstå varandra till hundra procent i ett meningsutbyte. Kanske i en NOKIA 3310 eller något liknande. (Ren chansning på modellen.)

Linköping har värvat igen, den amerikanske centern Brian Felsner från Kassel. Truppen börjar ta form...

Wewillwintoday: Där ser man. Nåväl, hade det nästan på känn att Micke P skulle näta mot MODO. Så länge han inte gör det under seriespelet så...

Wewillwintoday:

Äta Sig Aningen Mer Än Trekvartsmätt var hans namn, inga negativismer tack.

Paddan: Tror tyvärr att den 7 och 8 backplatsen tas av
Lehtinen och Leverström tyvärr T_T
Enormt synd i så fall...

Paddan: "Svikaren" Micke P gjorde mål för Leksand.

Wewillwintoday: Intressant, hoppas nu bara på att Enström skall ta en plats också men det är väl att hoppas på för mycket antar jag.

Får verkligen hoppas det, han verkar ju ha varit en av de bättre backarna på slutet.

Paddan: Ja, han behövde nog det där mer än någon annan.

Hedlund och Wilde fick mycket beröm. Det känns ju riktigt bra, tror att den lille giganten är helt klar given, han kan nog känna sig relativt säker från att Lehtinen skall ta hans plats :)

Hoppas nu bara inte att Damgaard åkte på ngn allvarlig skada.

Wewillwintoday: Jo, det hoppas jag verkligen. Skönt att se att Högardh börjat hitta mål igen.

Paddan: Jaja. Allehanda hade säkert någon gubbe på matchen ^_^

Wewillwintoday: Enligt modohockey.se så var det utsålt, så jag antar att det var någon där ;-)
Detta bekräftar också tesen om att så länge jag håller mig borta från HS under tiden som Modomatcherna spelas så vinner laget.

NuMountain: Japp.. det är säkert det...

Wewillwintoday: Jag är mållös. Modo tar SM-guld i år igen.
.

Wewillwintoday: 3-2. Hedin sköt in segermålet i sudden.
Jahaja, det var ju just typiskt. Damgaard skadad också...

Wewillwintoday: Härligt att Högardh gjorde mål....

Var ngn där ikväll??
Trodde att min käre far var där och tittade men ack så man kunde bedra sig..

Var någon liten själ där och beskådade?

« · 116466