1150x200-modo-header2-kopiera.webp

MoDo Hockey

SHL · 532400 inlägg · 4126 ämnen

ZZZ-tråd

Sv: ZZZ-tråd

Frisco:

Tack! Rätt person vann ju. Med en sådan inledning så borde man ju vinna. Nu är det Star Sprangled Banner på radion, snart nedsläpp.

Zx2

Poffa: Sov direkt istället för att lyssna på nån webradio med stora männsikor på en liten isplätt.

Kul att det varit kul och grattis till vinsten i popspelet.

Nu ska jag lägga mig och lyssna på Foppas comeback i nattens försäsongsmatch borta mot Capitals. Chansen att jag kommer höra mer än några minuter är nog liten. Jag är toktrött efter en lång dag där allt varit bra, bortsett från hockeyn. Gonatt.

ZzzzzZZzz zZZzzzZZzz

Nä, nu blir det sängen. I morgon lär det bli blött. Inte regn, men förvärmning, ishockey, mat, poker/biljard, mer alkohol osv.

Tolv Noll Noll, Newstreet, B.Y.O.B.

Gonatt. ZzzzzzZzz zzzzZzZZz

Är det Transfer fönster i år också?

knaskamilla: Packa ryggsäck, åka buss till Sund, vakta morsans katt, slappa framför C+. Lång och jobbig helg väntar...

Flyttkartonger. Nytt försök till besiktning. Flyttsläp. Städning. Lång dag. Znark. (Dagen idag har för övrigt också varit väldigt lång.)

en boll, en boll, en boll och en korgbollskorg.

Zz zzZ Zzz z zZZ zz
www.sportforum.se/images/personer/frisco/28.gif

Förlust mot Brynäsför MODO men vem bryr sig, däremot verkar det som att länsgrannens supporters redan har egna laget i kvalserien. Men nu blir det sömn, i morgon får man äntligen vända hemåt igen. Gonatt.

ZzzzZZzz zZZZzzzZ

Poffa: z

westerlind och ni andra: Västerbottnisk bergochdalbana: web.telia.com/~u90403859/Img_4692%20liten.jpg

Zz zzZ Zzz z zZZ zz

Nä, bäst man går och lägger sig. Det börjar bli tröttsamt att hela tiden hålla med Frisco. Jag börjar misstänka att jag drabbats av någon bacill. Gonatt.

ZzZZZZz zZZZZZZzzZ

Poffa: Bara att ta av hatten! Bra, uppoffrande spel, mycket hjärta och snuskig effektivitet då Frölunda gick bort sig. Kan ni hålla den skärpan går ni långt i år. Grattis till de 3 första pinnarna!!!

Nalle Sjuh: Vi håller på och försöka bemästra MoDo ;-)

ZZZelanders banner i Brynäs-boken är ganska kul, det är en kiZZZemiZZZ som försöker komma på hur man spelar banjo.

Haha, det ser inte ut som att han kommer att klara av det. Heller.

Up the godtemplare!

Mot sängen med ett leende. MODO vinner över Frölunda och allt är frid och fröjd. Ska bli skönt att kunna gå rakryggad i morgon. Gonatt.

Ja just ja, kamilla hälsar också gonatt. Hon försvann ur etern medans HS låg nere.

ZzzzzzZzzZz ZZZzZZZZz

Nä, allting har varit försenat i dag. Sänggåendet också. Gonatt.

ZzzzzzzZ ZzZzzZzZ

Spurs 1 Fulham 0
Bajen 3 Assyriska 0

Härlig fotbollskväll.

Zz zzZ Zzz z zZZ zz

Äntligen godnatt för mig med, efter att hon jag skulle hämta på busstationen hamnade i bussgaraget i stället för där jag stod och väntade på henne. Imorgon blir det till att kliva upp tidigt, för att köra bil vid sextiden. Hurra. Znark.

I morgon bär det av igen. Men denna gången slipper jag åka fakiren, skönt med "sovmorgon". Men med tanke på att man fortfarande är uppe i varv efter träningen så kommer det nog ta ett tag att somna. Tur man har en bok att läsa. Gonatt.

ZZZZZzZZZzz ZZzzzZZZzZ

Dags att sova. Mycket att göra kommande veckan.
Ja två saker i alla fall.
Ska jag klaga något också? Det brukar ju vara populärt i denna tråden.... Äh, jag låter bli.

Zz zzZ Zzz z zZZ zz

Salle: Hur trött är DU egentligen? Hur ser dina inlägg ut?

Lumber Jack: Kom in i matchen vetja. Det skrev vi ju om redan igår.

Klipppt ur Elitseriens gb:
Sv: Nya regeln mot spelförstörelse
Nu backar förbundet om den nya Kalle Anka-regeln.

Regel justeras innan premiären

Salle @ ÖrnsköldsvikIgår kl. 16:41

Salle: Du får trösta dig med att en pajasregel dragits tillbaka.

Poffa: Totrött???

Morgondagen kom alltför fort. GodMorgon.

Golf, öl, poker och lite whisky har fått mig totrött. Bäst man går och lägger sig så att man orkar med morgondagen också. Gonatt.

ZzZZZzz ZzZzzzzZZ

wap.hockeysnack.com
Eftersom jag inte har tillträde dit längre så kn jag nog gissa på att det gäller Renberg vs Xxxxx

Catfight i Moderatorboken. Intressant? Nej. Jag går och lägger mig.

Zz zzZ Zzz z zZZ zz

Frisco:

Idag gick det bra med puttandet, trots att jag gjorde som jag själv beskrev. 37 poäng får man vara nöjd med. Roligt att alla i bollen sänkte sig, de två andra hade 40 poäng båda två. Longest Drive vann man i alla fall, 255 meter. Hade blivit mycket längre om man inte slagit in i uppförsbacken som kallas fairway. Tyvärr så blir det i princip bara 10-15 meter efter första studs.

Nu blir det soffan och lite fotboll, kanske en pilsner eller två.

Frisco:

Nja...nä...inte direkt. Det där såg iofs mest ut som en ganska normal samling banor, med extremt dåliga förlorare på.

knaskamilla: Såg det ut så här? cabanedebart.free.fr/lieux/minigolf.jpg

Frisco: Äh, det går int å förklara för nån som int begrip.

Frisco:

Första banan i min dröm var alldeles för knepig, så den slapp jag spela.

knaskamilla: Haha.

Poffa: [ställ ut fötterna] För mig är den punkten fortfarande en gåta. Såg på President Cup igår och beundrade de spelare som stod still när de skulle putta. Jag tror att folk är för omständiga när det gäller puttning.

Frisco:

Jag drömde att jag spelade bangolf i natt. Ditt fel.

Frisco:

Äääh, bangolfsputtande fungerar inte lika bra på greenerna som de gör på bangolfbanorna. Ta ut ett intermidiate target, rikta in klubbhuvudet mot det, titta på målet, ställ ut fötterna, titta ner på bollen, titta upp på målet igen och när du sedan tar ner blicken på bollen så skall du slå utan dröjsmål. Som en serie av händelser. 1, 2, 3, 4...

Synd bara att dimman ligger tät än. Förhoppningsvis så lättar den så man har 250 meters sikt i alla fall.

Poffa: Stå still med fötterna från början ända till du puttat iväg bollen så blir det en tvåputt, kanske tom en enputt?

I morgon bär det av till Puttom. Tee-Off klockan 08.50. Innan dess borde man slå lite på rangen och kanske putta lite också. Rapporter säger att greenerna är stenhårda, som att putta på ett parkettgolv. Ska vi gissa på att det blir treputt på första green? Gonatt.

ZzzzzZZzz zzzzZZZzzzzz

Nyss hemkommen från E-ON arena och är relativt nöjd med det jag fick se från modos sida.Timrå bättre i första två misstag av våra backar gav timrå en 2-0 ledning bättre spel från modos sida i andra verka som om salle och svarten börjar komma igång.Milo fortsätter att imponera på mig en assist och ett par bra chanser.Sicak var inte bra såg seg ut.sett över hela matchen så var 4-4 ganska rättvist inför ca 2200 i E-on arena.

Nu sömn. Lång resdag i morgon. Dessutom har man massor att göra då man kommer hem. Gonatt.

ZzzzzZZz zZZZzzzZ

Lumber Jack:

Noterade just att Michal Zajkowski också räknas som tanget.

Martin S: Nu är jag förvirrad. Är det dig själv du syftar på, eller anser du att 185/89 också går under epitetet tanget?

Godmoirgon och gokväll och allting.

-i

Ah, en kvällsbild av arenan... Nu ska jag försöka bli frisk, igen. Gonatt.

Dragan 2k:

Jag såg det igår. Sen bestämde jag mig för att aldrig se det igen. Fast nu har jag lite väntetid här, så jag tittar med ryggen medan jag surfar. Du kanske kan rapportera vem som först blottar silikonet?

knaskamilla: Haha. Har aldrig sett det här programmet förut men efter Nataschas allvarliga anklagelse mot TV4 om att de vinklar henne som bimbo var jag tvungen att kritiskt granska detta.

Dragan 2k:

Jag är också spänd av förväntan. Ska Joannas eller Natasjas (Natascha?) bröst ramla ur de små tyglapparna först?

Poffa: Sova nu? Mitt i Paradise Hotel. Hur ska detta gå?

Nä, nu är det dags att sova. I morgon är det dags att hitta en lösning på problemet. Gonatt.

ZZzzzzZZZZ zZzZzzzzzz

« · 585079 · »