Jaha, hemma från lagfesten. Gått hem från Måle, jobbigt sdom satan. Det värsta är att jag inte vet var fasen min mobil är. Förhoppningsvis har jag ionte supit bort den.
Det blir banne mig soffan i natt och VH1 som tilltugg. Men innan jag sover måste jag ta ur linserna, annars kommer jag få operera bort dem i morgon. Gonatt, alla. Hoppas ni kommer sova lika skönt som jag tänker göra. Klockan 09.45 är det vusst motprcykel på Eurosport. Hoppas man vaknar tullls dess.
ZzzZzZz zZzZzzZ
Ja, då skall man äntligen få sova i sin egen säng igen. Det är faktiskt någonting alldeles speciellt med det. Man sover så otroligt mycket bättre där än man gör i hotellsängarna.
I morgon blir det slöa och slappa i solen (om det är soligt) för att sedan på kvällen få njuta av en lagfest med innebandygänget. Skall vi gissa på att det blir blött, även om solen kommer skina hela dagen?
ZzzZZzZZZ zzZZZZz
Ett gott dagsverk är gjort. På tal om gott, maten som det bjöds på var i världsklass. Hemlagat...
I morgon bitti klockan 04.55 hämtar taxin mig. Stackars mig. Ytterligare en vecka i Nyköping, med lite tur den sista. Men med tanke på hur tursamt det varit hittills så blir jag väl kvar där i all evighet. Nu sömn, annars kommer morgondagen verkligen bli en enda lång plåga.
Gonatt. ZzzzZZz ZzZzzZz
Dragan 2k:
Dagen efter kvällen före kan jag aldrig sova länge. Vaknade runt 7, klarvaken. Var bara att stiga upp. Däremot kommer jag sova som ett barn någon gång nu på eftermiddagen.