Sova. Skönt. Men man lär väl drömma mardrömmar över kvällens spektakel. På torsdag ska MODO möta Djurgården borta, spelar vi så här dåligt kommer Djurgården vinna lätta.
Jo, en sak till. Den bistra kylan är snart vänd till någonting positivt. Nämligen plusgrader. Endast -8 nu. I morgon bitti är det nollgradigt. Gonatt.
zzZZzzzZ zZZZzZZZ
I dag har man monterat matbordet. Så nu kan man äntligen sitta och äta utan att behöva tränga ihop sig vid det lilla köksbordet. I morgon är det måndag, härligt att få komma tillbaka till jobbet igen. Ett intressant år med många spännande projekt drar nu igång på allvar. Dessutom är det hockey i morgon kväll, mot Brynäs. Härligt, härligt. Gonatt.
ZzZzzzZ zzzZzZZZz
Så ringde den då. Beredskapstelefonen. När vi var och bowlade så började den tjuta och det var bara att börja arbeta. Som tur är så åberopade de inte att jag skulle åka ner, utan vi kan skicka en servicekille från Sthlm. Sköönt.
Men jäklar vad nervös man blir då skräpet ringer. Nu blir det i alla fall sängen för mig. Gonatt.
ZzzzZzzz ZzzzzzzZ
I morgon är den första dagen i resten av mitt liv. Från och med i morgon kommer det ske saker. Trevliga, jobbiga, härliga, sköna saker. Från och med i morgon är det också beredskapsvecka för min del. Sköna extraslantar för att i princip inte göra något. Ska dessutom bli roligt att få komma tillbaka till jobbet och få lite struktur på dagarna igen. Gonatt.
ZzzZZzzZ zZzZzZzzZ
www.sportforum.se/images/personer/frisco/28.gif