1150x200-modo-header2-kopiera.webp

MoDo Hockey

SHL · 531171 inlägg · 4122 ämnen

ZZZ-tråd

Sv: ZZZ-tråd

knaskamilla:

Hmm, Eklöf talar om signing. Jonte Hedström lämnar Anaheim innan slutspelet är över. Sambandet är solklart, oavsett vad någon honhund gläfser om.

Åke Eklöf pratade i telefon om någon "signing" idag. Kan ha handlat om precis vad som helst, men ändå.

Gonatt.

Frisco:

Regin? Han spelar väl VM för Danmark?

ZzzZZzzZZ zZZZZzZZ

Var är allt regn?

Zz zzZ Zzz z zZZ zz
www.sportforum.se/images/personer/frisco/28.gif

Skaplig helg. Skapligt väder, skaplig golf, skapligt roligt... Skapligt trött. I morgon ska man vara vid 06.00 på jobbet. Bäst man sover en skvätt.

ZzZZzzZZz zzzZzzzZ

Salle: Japp är gott.Plopp likaså.

Paddan: Japp.

Salle: Åfan, har Karamellkungen haft test av likörkonfekt? ;)

En jobbig dag börjar lida mot sitt slut. Att gå och lägga sig strax efter 4 och att dela hotellrum med en lite udda Skara-bo som gick upp kl 7 är en dålig kombination. Lägg till en alkoholmix av brokig karaktär till den ekvationen så förstår ni säkert lite hur dagen var. Men vad gör man inte för jobbet. :-)

ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ

Petey21:

Jag stod bara på rangen och den dög. Klart det är blött där ute, men man ser ju bollbanan och det är det viktiga. Korthålsbanan är ju också öppen och de som gått den sa att den var i bra skick med tanke på hur dåligt väder det varit fram till nu.

65selander: Sån där har jag på min trädgård!

65selander: Äh, en sån där har Tummen haft i flera år, fast röd och med schaktblad.

Salle: Ber om ursäkt om jag har förestäält er en maskin som inte finns. Det är denna "freund" jag menar. Haubitsarnas storebror

wap.hockeysnack.com
Salle: Poffa är lika blind som en människa som lider utav aneroxia. Sorgligt men sant. Det värsta som finns är den motorburna lv-kanonen. Som tur är så har inte Kåberg skruvat ihop den trots att Bofors har fött den ur sitt sköte

Poffa: Apropå bomber, hur var Vecke? Såg det ut som ett övningsfält för arméns haubitsar eller var banan i hygglig ordning? Kanske man ska åka dit någon dag framöver och dra iväg några hinkar bollar.

Salle: Okej, du förstod inte vad jag menade :]

MODOJohan: Yrke, säger du. Det låter hemskt. Hoppas jag slipper denna sjukdom.

Salle: Det kallas yrkesskada, på något sätt. Är man van att kliva upp halv sex, så kliver man upp någon timme senare på lördagar.

Frisco: Nåt ovettigt har vi gjort alla 3. Att vara uppe vid ½9 på en lördag. Jag har en ursäkt, har ni?

Poffa: Fast jag ska inte göra något ovettigt heller.

Frisco:

Åh, vilken tur. Då kan jag åka till Veckefjärden utan att känna mig speciellt skyldig.

Poffa: Jag ska inte heller göra någonting vettigt.

Frisco:

Ja, så kan man också se det. Vad ska du göra som är så vettigt?

Poffa: Bättre att göra nåt vettigt än att slå golfbollar i uppförsbacke.

Äääh, skönt och vara hemma. I morgon blir det rangen på Veckefjärden. Äntligen!

ZzZZzzZ zZZzzZz

wap.hockeysnack.com
Knas: Nä, det kom en stor bärgningsbil och han råkade tappa en ny bil till mig. Så nu blir det kanske en timmes jobb innan det bär av hemåt. Skönt att slippa hålan Jämtland.

Poffa:

Jaså, du hittade silvertejp till slut, eller?

wap.hockeysnack.com
Nu är jag med bil igen. Har åkt in till Hoting och fått mig en korv på statoil. Så nu blir det till att sova på maten. ZZzzzz ZZzZzz

Oljetrågstorsdagen äro slut.....

Zz zzZ Zzz z zZZ zz

Matchens idiot: Niklas Sandberg, AIK. Försvinn från fotbollsplanen!

ZzzZzzzZz ZzZZzZZZz

Dags att försöka sova efter att sett (TV) det fantastiska derbyt på Söderstadion där Bajen vann mot AIK med 2-0.

Matchens kung: Suleyman Sleyman

Zz zzZ Zzz z zZZ zz

Nä, sova. I morgon ska man förbereda resan till de jämtländska fjällen. Någon skidåkning är det dock inte tal om.

ZzzZZZzzZ ZzzzZZZzZ

Salle:

Tack. Fast vissa av kidsen är faktiskt riktigt trevliga. I alla fall var de det sist jag var ner, hoppas det håller i sig (och gärna att det smittat av sig på de otrevliga).

Salle:

Själv ska man upp kvart i fem som vanligt och åka ner till Övik. ZzzZZzzz

Poffa: Usch vad trött jag kommer att vara imorrn bitti. Men det är ju en kortvecka och sedan en lång, och troligen lattjo, lördag.

ZZZZZ

För mycket frisk luft är aldrig bra. Man blir så trött.

ZzZzzzZz zzzZZZz

knaskamilla: Det är ju alltid blä att behöva åka till kenneln. Jag tycker lite synd om dig så du vet...

knaskamilla: Då får vi kappköra på E4 alltså! Håll i dig! :-)

Kliva upp sex imorgon för att åka till Timrå. Blä. Gonatt.

wap.hockeysnack.com
Poffa: Vad som hände vet jag inte. Inte heller vad som händer nu.

Vad hände?

ZzZzzzzZ zZzzzzZZ

gud: Det är enkelt att ta bort inlägg som inte passar för de som kan. Bara att markera och sen trycka på raderaknappen.
I övrigt borde väl kanske inlägg om musik skrivas i caféboken.

Visst är det enkelt att ta bort inlägg som inte passar..Fy fan..

Mindre än 9 timmar kvar så det är ju dags att ZZZ:a

Synes till Warm-Upen 09.45 eller???

ZZZZZZZZZ

Nu tänker jag bädda ner mig i TV-soffan och se på NHL så länge jag orkar. Förhoppningsvis kan TB bjuda Sens på lite motstånd. Kommer John Blund på besök kommer i alla fall jag inte bjuda på något motstånd.

ZzzZzzZZ zZzZzZZZ

« · 715999 · »