1150x200-modo-header2-kopiera.webp

MoDo Hockey

SHL · 530706 inlägg · 4121 ämnen

ZZZ-tråd

Sv: ZZZ-tråd
Det är tufft att ligga i solen om dagarna...

Z z zZ z Zz zZ Z z z z

Salle: Det kan tom en brynäsare hålla med om.

hellge: Somna på soffan är skönt men sängen är alltid skönare. Speciellt efter nån timma.

ZZZZ

Äh va fan, varför inte knoppa i tid.

Lumber postar ett slovakrykte och sen loggar han ut, vad taskigt... (-:

scim: Om man gillar fula kläder, speciellt när det gäller fotboll och då specifikt brittisk fotboll så är det här en riktigt underhållande sida.

Jag tror nog att Newport -72 är min favorit även om de har hård konkorrens av bl a Hull och Shrewsbury...

hellge:

Jaja, jag håller väl med då...

Z

Frisco:

Jag håller med.

ZZZZzzzzzzzzZZZZZZZ

Wayne Gresky: Flyga. Fåglar är väl inte djur, för de har ju fyra ben. Myror har sex ben och spindlar har åtta, förutom vissa bläckfiskarter, men en del av dem har tio eller tolv. Sen har vi ju värstingen av alla. Tusenfotingen.

Wayne Gresky:

Eller har han likt oss andra kommit på att det är flytvästar de har under stolarna i planen och inte fallskärmar. Enligt vad jag erfar är det båtar som vanligtvis har flytvästar.

NuMo: Den enda rimliga förklaring är väl att om han ska till Stockholm så flyger han dit. Väl på planet så slår scims svåra flygskräck till varför han vill att planet ska landa så fort som möjligt och därför försöker ropa ner, ner ner! Tyvärr så sätter ju hans läspningar stopp för detta (kanske har han glömt bettskenan kvar i munnen?), varför han istället bara får fram ne-j, ne-j ne-j...

Paddan: scim är ett djur.

scim: Har du blivit stödmedlem för Feministiskt Initiativ?

Nä, nu är det dags för sängen. Imorrn är det uppstigning kl 04:50 för att sedan bege sig mot Stockholm för att säga Nej (upprepade gånger)!

ZzzzzZzzZZzzz.

Poffa:
Konstigt. Jag ser ingen Depp eller Knightley på filmens poster.

Såg senaste filmen i Pirates-serien i kväll. Underbar film med en lysande Depp i huvudrollen och med en ooh så vacker Keira Knightley.

I morgon blir det ÖA-golfens första runda. Tee-off 09.00.

ZzzZzzZZ zZzzZZzz

Paddan: Ett glas Brämhults får det bli för mig. Vaken före klockan ringer? Har det varit tåkken där minirink i natt igen? Var är Arne? Ankan överallt.
Först blir de en dag på skolan. Sen blir det en eftermiddag nån annanstans. Sen blir det en kväll med Den blomstertid. Morgondagen jobbar eleverna in.

En bild: www.modohockey.se/spelare_visa.cfm?id=16&sasong=2

Frisco: Typiskt såna där juniorer som inte lämnat mellanstadiet än. Vi i högstadiet får vänta till imorgon på skolavslutningen. Hmm, kanske man skulle sova i 13 minuter innan väckarklockan ringer... eller så tar man en kopp kaffe till.

Frisco: har du skolavslutning i morrn :O shiiit :/

Trevlig kväll med träningslandskamp i fotboll.

Imorgon är det skolavslutning. Sen blir det sommarlov.

z zzZ ZZ z z Z Z Z ZzZ Z z zz

Välkommen till svensk akutsjukvård, vi är inkompetenta latmaskar.

ZzZZzzzZ zzZZzzZz

Vilken jävulsk skitavslutning på en i övrigt bra helg.

Tur man får åka iväg och se fopåll i veckan. Den kommer dock inte vara lika bra som MODO FF. Det är ju trots allt bara en landskamp.

ZzzZZzZZ zZzZZZzZ

Helgens andra tunga fest är över. Märkligt nog känner man sig i princip nykter, trots stora mängder sprit.

Nu blir det till att sova till slutet av NHL-matchen. ZzZZZzZ

Jag har en fotbollsseger. Men jag är nöjd ändå. För nog hade Ljungberg satt straffen.

Z zzzZ zZ z Z zZ zzz Z zz

Nä nu är det sovdags efter en härlig dag som innehållit en två fotbollssegrar, några lättare brännskador samt ett par nya solglasögon.

ZZzzzzZ

Frisco: Vadå, var du rädd för att allt för många minnen skulle komma sköljande över dig då låtarna spelades? Men det är klart, du kan ju alltid gå och se på den världsberömde Johan Landqvist.

ZzZZzzZz ZzzZzZ

Toto - Forbes - Bröderna Lindkvist, nej tack.

z z zZ zZ zZ zz zZZ zz zZ z z

www.sportforum.se/sport/images/personer/frisco/28.gif

hellge: Är det försent att hoppas på att timander likt Hedman har en yngre bror som är ännu vassare?

Natti Natti!

Inatt blir de nightmares, det sägs att Timmy signar imorn.

ZZZZZ ZZzzzZzZ zZZ zZZZZZZZZ

Frisco:

[bild]www.sportforum.se/sport/images/personer/frisco/28.gif[/bild]

Lumber Jack: Jag själv har ju ett gäng poäng i sociologi(eller var det zoologi?), så jag respekterar just ämnet. Men stundom tycks vafan som helst släppas igenom..

spud: Vadå? Menar du att naiva världsförbättrare inom den normativaste av alla universitetsutbildningar skulle vara tendensiösa i sin forskning?

För övrigt roligt att en sociolog forskat fram att just sociolog är frammför andra kvinnojobb som fotomodell, flygvärdinna och barnmorska(ja det finns män där också). Kan väl inte vara så att studien gjordes på företrädesvis sociologstudenter?

Salle:

[bild]www.sportforum.se/sport/images/personer/frisco/28.gif[/bild]

menade jag ju

[bild]www.sportforum.se/sport/images ... r/frisco/28.gif[/bild]

Frisco: Ograttis och grattis.

ZzzZZzzZ zZzzZZzzz

Dags att zzz efter en mycket trevlig helg nere i Sönnsvall och Indal.
10:a och 1:a :-)

Z zzzZ zZ z zZZ zzZ z ZZ z

Dags att sova, Sista jobbdagen imorgon sen blir det annat jobb på mändag.

Dags att sova. Jobb imorgon sen blir det en helg i Indal. Ahhgggg...

Lumber Jack: Jag ser att du tydligen har friserat dig...

För en annan som inte längre behöver hålla på med såna underbara saker som slutförandet av examensarbeten så är det dags att hitta sågen till redwoodsen

65selander: Den är utom tävlan.

zigge: Förstår att drevet är ute efter LHF men fulast hemsida vete gudarna. Min röst går till denna. (se länk)

Salle: En annan klubb, där det stormar, kanske de borde byta djur, från en skogens bepälsade rese, till ett djur, känd för sin envishet. Frågan är vem som är störst sådan, klubben eller MR?

www.aftonbladet.se/vss/rss/story/0,2789,1072360,00.html
MR's måtto " Jaget före Laget"

Har de Sveriges fulaste hemsida?

Frisco: Du föregår med gott exempel du.

ZZZ zzz zZz

z z ZZ z z zZ zz z z

« · 897349 · »