1150x200-modo-header2-kopiera.webp

MoDo Hockey

SHL · 531209 inlägg · 4122 ämnen

ZZZ-tråd

Sv: ZZZ-tråd
Frisco: Äh, dags att ta fram stora motorsågen igen.
En ny dag med praktikbedömning väntar imorgon :/

Paddan: En illustration hade jag ju tänkt mig också...

knaskamilla: Man blir trött av att spela Betapet. En andraplacering och en vinst på två spel för mig också, det är okej tycker jag också.
Zz zzZ Zzz z zZZ zz
[bild]www.sportforum.se/images/personer/frisco/28.gif[/bild]

Frisco:

(Eftersom jag egentligen har gått och lagt mig skriver jag detta inom parentes: Stackars han som fick nöja sig med två tredjeplatser!)

knaskamilla: Du har inte övervägt att förstora upp den där bilden så den täcker typ hela sovrumstaket? Om inte så borde du allvarligt överväga det. Jag kunde ha gjort det om inte min sambo nog hade blivit lite sur då.

Frisco & Knas: Vi får ta och spela någon gång.Har 100% vinster idag.

Kickan:

Nä nu! Nu försvann mitt inlägg! Nu är jag så arg att jag inte ens kan låtsas som att jag har gått och lagt mig. Grrr... Friscos med samma innehåll fast annan bild fick minsann vara kvar!?

Nä, det har jag inte övervägt. Dock kommer jag nog att försöka få ut den på fotopapper. Någon gång i framtiden, typ. (Sovrumstak, förresten? Är det hela rummet i min etta, eller bara den del som är ovanför sängen?)

Portello:

Jag föreslog precis att Albert skulle ta en match mot dig för att värma upp, men han vågar inte.

knaskamilla: Hahahaa.Sicken fegis han är. Men jag är lite besviken på dig, du har ju gått back och är under 1000.Ajaj.

Portello:

Jo, jag inledde min karriär på stället med att spela hets mot en kille som spelat massor av matcher där (typ hundra), samtidigt som jag borstade tänder och skrev med folk på både ICQ och Messenger. Det var ingen bra idé. Storkross, kallas det.

knaskamilla: Det låter ju inte så smart.Men vad kan man förvänta sig av dig? ;)

Är Albert reggad där? Hittar då ingen Albert Hall .

Portello:

Pah. Nä, han har nog inte vågat regga sig... Eller också har han inte fattat hur man gör.

knaskamilla: Hela rummet tycker jag, absolut.

Sabotage att ta bort bilden. Den var ju bäst på HS ikväll.

Dags att sova så man orkar jobba imorgon. Sen är det laddning inför en härlig hockeyfest på lördag. Modo möter Världens bästa lag. Modoantar och Scimingar, kan det bli bättre?

Zz zzZ Zzz z zZZ zz

Frisco:

Själv skall jag också sova nu. Annars kommer morgondagen sluta illa. Julfest med jobbet i morgon kväll, rykten säger att det brukar bli blött på de däringa festerna. Förra årets julfest slutade väl med att Verkmästaren försökte gömma sig under en whiteboard som hängde på väggen. Anledning? Han försökte skydda ögonen mot ljuset, han var ju trött och ville sova...

Att det sedan blir ytterligare trevligheter på lördagen gör det hela ännu värre.

Zzzzova.

Frisco: ZzzZzzZZzzZäta ZzzZZzzZZZzZZäta på er...

Frisco:

Jag gett fara på matchen ändå, digitalboxen brann just upp.

scim, Frisco, Kärran, Poffa, Tummen, caveman, knas, LJ, Paddan, AM, NuMo. Ri-ara, Björn VII/Denneny m fl:

Ser bra ut det här: MoDo mot Frölunda = fet-tjong, ca 2-4, noll poäng. Brynäs möter Linköping, vilket kan bli lite småsvårt, men minst en poäng. Som jag sagt tidigare, innan nyår passerar hjältarna från Gävle surströmmingsodlarna innan nyår.

Trevlig helg.

scim: Du är välkommen till Nygatan för biljarduppladdning imorgon. Ja fler än du faktiskt.

Zz zzZ Zzz z zZZ zz

Frisco: Äh. Varför ska man sova nu?

Jag har en fråga till er som diggar den fd NHL-ligan i väster.
Ska man ha NHL-mått på rinkarna i Sverige?

media.skoopy.com/pics/pic_02487.jpg

Frisco: Hur stort är ett NHL-mått? Är det någonstans mitt emellan ett litermått och ett decilitermått, eller?

Jag har förresten hittat var alla de där knäckta kompositklubborna får sin sista vila.

www.skichair.com/Hockey/HockeyHome.htm

Frisco:

Äntligen en bild som förklarar även för en som sån mig vad som menas med "NHL-mått" och "mindre rink". Helt klart är i alla fall att det blir tajtare spel med NHL-mått. Ju mindre rink desto tajtare och bättre. Jag röstar för.

Frisco: Fick lite vibbar från Skyttis uterink av den bilden.

Bort med minirink!

Zz zzZ Zzz z zZZ zz

Westerlind i Rotebro. Går karln i Herr Petterssons fotspår? Jag får ringa Gert icg fråga.

Zz zzZ Zzz z zZZ zz

Sport vi aldrig glömmer: Frank Anderssons helvnelson med efterföljande FALL-seger.

Zz zzZ Zzz z zZZ zz

Frisco: Äh, nu är det dags att börja förbereda förberedandet av lite sågning.

ZzZzzzZZzarley ZzzZzzZzZalapski

Paddan: Zz zzZ Zzz z zZZ zz på dig med.

Mot sängen lite pronto. Annars kommer man ju stå och sova i morgon bitti på innebandyplanen.

[bild]www.clipsahoy.com/clipart/as1324.gif[/bild]

Idag har jag köpt en tröja på MQ. Kunde inte motstå deras reklam som tapetserar halva stan. Dessutom skyltade de vackert med MoDoreplicor vid kassan. Fint att se när man är ute på vift, faktiskt.

Gonatter!

knaskamilla: Godnatt

Zz zzZ Zzz z zZZ zz

Frisco: Aha där ser man. Nu kan jag inte lägga ut bilder längre i forumet. Det är frukten av att det inte fungerar för underteckand att teckna något nätkontrakt. Diskrimineringen är total. Fort i säng.

Frisco: Ja, det är otroligt. Nu får man klara sig utan bilder också då.

Frisco: Ska se om jag orkar komma med kudden...

Zz zzZ Zzz z zZZ zz

Här skulle det varit en godnattbild om PayPal fungerat som man förväntar sig att deras betalningstjänst ska fungera..

Frisco: Nattinatti

z

Frisco: Fortfarande paypalproblem? Tråkigt.

El Maco:

(o)ZZZ

Mot Östra Paviljongen, skriva tenta, sedan jul, hejja.

Vem hjälper till med bilden idag?
Zz zzZ Zzz z zZZ zz

Alltid redo

God natt alla hockeylovers. The späämers får dock inget godnatt av mig. Vi ses vid räcket imorgon. Ska vi säga 19.00?

Zz zzZ Zzz z zZZ zz
www.sportforum.se/images/personer/frisco/28.gif
Här skulle det varit en godnattbild om PayPal fungerat som man förväntar sig att deras betalningstjänst ska fungera..

Frisco: Säger godnatt nu är dö trött, måste ladda för morgon dagen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Oj, oj, oj... Egentligen skulle jag gå och sova, men så råkade jag hamna på svt.se/hockey - och då förblev jag vaken. Just nu i min dator: Tornberg och Jihde i diskussion om olika arenor, publik etc. Jihde undrar: "Vilken publik är jobbigast att möta då?" Tornberg svarar: "Du vill att jag ska säga MoDos, va?" Haha.

Andra höjdare är när de försöker spela in en trailer samt rubriken: "Fegerlund sågar NHL-proffsen". Freudiansk felskrivning?

Äh. Man gett väl sova... ZzZZzzzzZZzZzzz.

Luleå HF 1984-85 Elit Division Round 1 0 0 0 2
Luleå HF 1985-86 Elit Division Round 8 1 0 1 6
Luleå HF 1986-87 Elit Division Round 21 0 2 2 22
Luleå HF 1987-88 Elit Division Round 34 4 3 7 28
Luleå HF 1988-89 Elit Division Round 38 6 12 18 32
Elit Playoff Round 3 0 0 0 2
Luleå HF 1989-90 Elit Division Round 36 5 10 15 44
Elit Playoff Round 5 1 4 5 2
Luleå HF 1990-91 Elit Division Round 37 2 10 12 38
Elit Playoff Round 5 0 1 1 6
Västerås IK 1991-92 Elit Division Round 39 3 9 12 20
Västerås IK 1992-93 Elit Division Round 37 13 13 26 36
Elit Playoff Round 3 0 0 0 6
Västerås IK 1993-94 Elit Division Round 36 5 4 9 37
Elit Playoff Round 4 2 1 3 4
Luleå HF 1994-95 Elit Division Round 39 5 16 21 38
Elit Playoff Round 8 1 1 2 12
Luleå HF 1995-96 Elit Division Round 38 5 4 9 26
Elit Playoff Round 13 3 4 7 12
Luleå HF 1996-97 Elit Division Round 49 10 9 19 58
Elit Playoff Round 10 4 1 5 4
Luleå HF 1997-98 Elit Division Round 43 3 11 14 34
Elit Playoff Round 3 0 0 0 0
Luleå HF 1998-99 Elit Division Round 47 2 11 13 28
Elit Playoff Round 9 1 2 3 4
Luleå HF 1999-00 Elit Division Round 47 4 9 13 24
Elit Playoff Round 9 0 0 0 12
Luleå HF 2000-01 Elit Division Round 47 6 13 19 28
Elit Playoff Round 12 4 3 7 6
Luleå HF 2001-02 Elit Division Round 41 1 9 10 63
Elit Playoff Round 6 1 1 2 6
Luleå HF 2002-03 Elit Division Round 44 5 12 17 96
Elit Playoff Round 4 0 1 1 4
Luleå HF 2003-04 Elit Division Round 38 6 2 8 20
Elit Playoff Round 5 1 2 3 2
Luleå HF 2004-05 Elit Division Round 21 4 0 4 51

Zz zzZ Zzz z zZZ zz
www.sportforum.se/images/personer/frisco/28.gif

Frisco:

En enastående karriär som går mot sitt slut. Synd bara på åren 91-94 som svärtar ner statistiken.

Albert Hall: De 3 åren anser jag vara 3 bra år för då fick jag förmånen att se honom lira hockey live.

Frisco: ZZZZZZZZZZZZZZZZZzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzZZZZZZZZZZZZZZZZZZZzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZzzzzzzzzzzzzzzzZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ--------------ISMANNEN samlar på Zätan-----------------ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZzzzzzzzzzzzzzzzzzzZZZZZZZZZZZZZZzzzzzzzzzzzzzzzzzzZZZZZZZZZZZZZzzzzzzzzzzzzzzZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzZZZZZZZZZZZZZZZZZZZzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ-------------------------GOTT NYTT ÅR---------------------------------------------

« · 467792 · »