1150x200-modo-header2-kopiera.webp

MoDo Hockey

SHL · 530773 inlägg · 4121 ämnen

ZZZ-tråd

Sv: ZZZ-tråd
shinzawai:

Verkligen grymt snygga bilder!

Poffa: snarare sving i luften.

El Maco: Och ändå så agerar du som om du blivit dödligt träffad. Är det månne dags för en tvåa på dig, en tvåa för diving?

Poffa: ... ...

Ambroo: Ett av dina bästa inlägg någonsin. Fortsätt så.

Poffa: ha ha ha

När brukar deklarationspapprerna komma?

ZzzZzzZzZz ZZZzZZzZzz

Poffa: Slutet mars va?

Poffa: Oftast runt 11 tiden, men ibland lite senare.

Mats Edström: Okej rå...

Gonatt.

Ja, tänka sig. Nu är det natt för ellge...

Gud som Hawer....

ZZZZzzzzZZZZzzzz

Bromsbeläggen fram är numer alldeles nya. Snabbt gick det att byta dem också, 25 minuter per hjul och då var det ändå lite tid med stålborsten för att få bort rosttendenser. Skönt.

ZZzzZZzzZZ zZZzzZzzZ

Poffa:

Nu blir jag avundsjuk. Jag vill också ha nya bromsbelägg. Eller nya bromsbelägg och bromsskivor till och med.

När jag ändå är här: gonatt.

hellge: ...Modo kär, ge nu Mora kicken rakt på ****en.

ZZZzz...

knaskamilla: Du får väl be Per byta bromsbeläggen åt dig. Inte speciellt svårt. Dyrt är det inte heller, 400:- betalade jag på MECA för beläggen fram.

Poffa:

Åt mig. Det är ju hans bil. =D Fast överst på att fixa-listan står just nu dämpare till bagageluckan så man slipper stå och hålla upp den med huvudet samtidigt som man ska försöka hålla upp hundgrinden och få in hunden i bilen. Eller egentligen står väl generatorsbyte överst på att fixa-listan, men den är redan införskaffad och betald.

Då är det väl dags att avverka lite Redwoods innan morgondagens vikariat med en klass som jag inte haft tidigare. Vilken tur att jag är ledig i mer än en vecka så jag hinner återhämta mig från chocken att behöva arbeta mer än 2,5 dagar på en arbetsvecka.

Nä hörni, imorgon ska jag beställa mat och ha årsmöte, sen var den arbetsdagen över. Gonatt.

Skellefteå - HV71 2
Mora - MoDo 1
Malmö - DIF 2
BIF - LHC 2

Har ni funderat på vad vi skulle ha skrivit om det här hade handlat om italiensk fotboll i näst sista omgången av serien?

2-2: Nordic victory. Glöm den aldrig.

ZZZzzzZZZzzz

Alfred Awful: SAIK - HV 1. Drummel.

ZZZZzzzZZZ

Väckning 06.30, kaffe och macka till damstafetten. Sedan ett grappatag om Botniabanan.

ZZZZZZZZZzzzzzzzzzzzzzzzzzzZZZZZZZZZZZZZZZ

Undra vilken målvakt som får chansen som andremålis i MODO nästa säsong. Knappast Durkslaget, i alla fall. Trots att han har kontrakt även över nästa säsong.

ZzzzZzzz zZzzzzzZzz

Frisco: Imorgon kväll blir det en enkel seger för vårt J18-lag i elitseriematchen mot Mora.

Nä nu blir det en tidig kväll. I morgon bär det av för att kika på lägenhet.

ZZZzzzzzzzz

Nä, nu blir det en whisky och lite TV.

Känns för övrigt skönt att veta att mitt lag har chansen att välja, hellre det än att stå där och känna sig som de som blev valda sist när det skulle tekas lag på skolrasterna.

ZzZZzzz zzzZzzzZ

Poffa: Berätta hur det gick till när det "tekades lag" på era raster? Gärna i bildform ;-)

Poffa: Det är en ovanlig känsla för dig att välja alltså.

Dream Team: "Poffa du får vara stolpe" :D

MODOJohan: Han verkar vara van att väljas sist onekligen.

Snart börjar Tour de France, utan Unibet.

ZZzzzZZZuck!

Alfred Awful: Snart börjar MotoGP, utan 190cc.

Nu ZZZ:a
Sedan Jobbe innan man kan se MoDoiter som VILL vinna.
3/3 13:00  Modo J20 - Skellefteå AIK

Sorry, eller...

Zzzz...

Salle: Lite kul att se så fort ni loosar så försvinner ni fortare än en bärplockare i Voullerim

Aaah.. Helg. Det är denna känslan vi lever för. Men på måndag kör vi igen. Inge finkörningar då inte. :(

ajabaja, inte tänka på måndagen en fredagkväll.. fy.

MODOJohan: På måndag har jag vilodag.

Frisco: Skit också. Jag har inte haft möjlighet att plocka ut semester på 2 år. En dag har jag haft. Det var i Karlstad som jag tillbringade den dagen. Bombhot är väl ett okej utgångsläge. Nee... Ögona börjar ge med sig efter tre dagars uppstigning vid 05.00.

Nä nu är dags att ta igen lite av den förlorade sömnen från veckan.

Lite inspelat som godnattsaga sen

ZZZ

Först curling, jäkligt skoj men ack så svårt. Sedan bowling, något enklare men också väldigt roligt. Tacos som mat, mellan de två sporteventen.

Pokern gick dock väldigt dåligt. Misstänker att en annan skribent här inne är nöjd, i alla fall.

Dags att gå och lägga sig, om knappt två timmar ska man se femmilen och sedan är det Vasaloppet på TV.

Darn it!

ZzzZzzZZz ZzZzZzZZ

Poffa:

Man är ju helt enkelt bäst...fast inte på Curling/Bowling, även om jag vill mena på att jag har potential för det senare...

ZZZ

scim: Det är 18,3 meter från banas början och fram till första käglan. Men för dig var det ca 21 meter.

Fotskadad på träningen. Damnit.

ZzZzZzzzZZz ZzZZZzzZZ

Poffa: Du eller Susse?

Mycket snack. I morgon är det dags för lite verksta'.

ZzzZZzzZz ZZzzZZzzZ

Poffa:

Ja, väldigt mycket snack blev det.

Jag som brukar hävda att vid 40 går besatthetsgränsen.

HETA SKRIBENTER
---------------------
shinzawai (66)
hellge (44)
Paddan (42)
Wayne Gresky (40)
El Maco (34)

El Maco har värjt sig 34 gånger och Shinzawai verkar ha gått i spinn totalt.

I morn är det som sagt verksta'

God natt alla (ikl El Maco) imorn är match, må bästa lag vinna.

hellge: 40 är nära nytt pers!

Det är tragiskt att se och sen inte se (raderade) vissa inlägg i en annan bok här på HS (obs boken får vara anonym pga att tårar han komma ur vissas ögon annars).

Dags att sova (zzz).

« · 840605 · »