1150x200-modo-header2-kopiera.webp

MoDo Hockey

HockeyAllsvenskan · 508097 inlägg · 4189 ämnen
« · 1819153 · »

Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.


Sv: Till minne av Markus Olsson
Vila i frid Markus Olsson. Mina tankar går till din familj och närmast sörjande.

Sv: Till minne av Markus Olsson
Monno: Det är så ofattbart när unga människor mister livet. Tankarna går till Markus närmaste, en sorg och saknad som är ofattbar. Vila i frid!

Sv: Till minne av Markus Olsson
Oerhört sorgligt, finns inte tillräckliga ord. Vila i frid.

Sv: Till minne av Markus Olsson
Så fruktansvärt sorgligt. Vila i frid.

Sv: Till minne av Markus Olsson
ante08: R.I.P

Sv: Till minne av Markus Olsson
Vila i frid Markus Olsson ❤ så tragiskt!
Tankarna går till familj och anhöriga.

Sv: Till minne av Markus Olsson
Detta är så svårt att ta in 😢. Han var ju så ung, han hade hela hockeykarriären och livet framför sig. Jag hoppas Modo under nästa säsong spelar med t ex M.O på hjälmen eller någonstans på tröjan, för att hedra minnet av Markus. Vila i frid.

Sv: Till minne av Markus Olsson
Vila i frid Markus!

Sv: Till minne av Markus Olsson
Vila i frid.

Sv: Till minne av Markus Olsson
Nucky: men så fruktansvärt.
Vila i frid Markus

Sv: Till minne av Markus Olsson
Väldigt tråkiga nyheter.
Vila i frid Marcus!

Sv: Till minne av Markus Olsson
Monno: Vila i frid Markus.
Så ung grabb, och så mycket kvar att uppleva :(

Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Overkligt. Stor sorg.

Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Golden boy : Så otroligt tragiskt . Vila i frid

Till minne av Markus Olsson
Känner att det skrivs mycket fina hälsningar till Markus så det känns tråkigt att det ska försvinna i en allmän forum del.

Utan att ha någon större koll på Markus som person så visar ju all omtanke personer visar att det verkade vara en riktigt fin kille.
Oerhört tråkigt när någon ska lämna livet innan det ens egentligen börjar. Det var ju säsongen som kommer som skulle bli hans första riktiga seniorsäsong efter att ha haft så mycket strul i början av denna.
För att inte nämna allt han hade kvar att uppleva på ett privat plan.

Vila i frid Markus!

Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{7412}: Vila i frid Markus, tankarna går till familjer, släkt och vänner.

Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Vila i frid Markus.

Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
MODOJohan: så otroligt skört är livet och denna helg har vi verkligen fått erfara det! Mina tankar går till familj vänner Piteå och Modo hc.
R.I.P

Mike.F

Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
MODOJohan: Oerhört tragiskt, vila i frid.

Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
MODOJohan: Fruktansvärt tråkigt, jag har svårt att hantera sånt här.

Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Amitiel: Riktigt tragiskt. Alldeles alldeles för ung. Vila i frid.

Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Smurfen: Men fy fan vad tråkigt! Vad är det som händer...
Alla tankar till anhöriga och nära

Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Verkligen en trist nyhet, mina tankar går till hans familj.

Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Väldigt tråkigt att höra. Beklagar sorgen.

Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Beklagar beskedet. Vila i frid.

Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Monno: Så tragiskt. Vila i frid.

Sv: Silly season
Tarasov: Det känns spontant som att om vi vill ligga på övre halvan nästa säsong så bör bröderna Öhman vara centrar #3 och #4

Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
MODOJohan: Oerhört hemskt... :/ April månad har inte börjat bra

Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Monno: Usch vad tragisk denna helg blev 😢 Hoppas nära och kära får den hjälp de behöver, vad det kan tänkas vara.

Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Pucken: trist första inlägg , alla tankar går till familj och anhöriga , vila i frid

Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
MODOJohan: Mycket tråkigt

Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Amitiel: Oerhört tragiskt. Riktigt hemskt för familjen och nära och kära.
20år i början av en spännande karriär och inte minst bara i början av ett spännande liv. Så mycket som han aldrig får uppleva. Vila i frid.

Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Smurfen: Fan vad tragiskt.

Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Amitiel: Stämmer... Tankar går omedelbart till familj och vänner

Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Amitiel: Både Polisen och ÖA har gått ut med att dom har hittat honom avliden 😰😰

Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Ska tydligen ha hittats av dykare i hamnen enligt twitter.


Jävligt skiten helg det här.

Sv: Silly season
Kråkan:
Senast han var här tyckte jag han gjorde der rätt bra, kom till lägen, jobbade på fint, täckte upp men poängen trillade inte riktigt in. Med en hel säsong på en lägre nivå borde inte kring 30p vara omöjligt, i kombination med de andra bitarna är det nog en C för de två första kedjorna på allsv nivå...

Sv: Silly season
Tarasov: Jo jag med. Det var därför jag tänkte att han skulle kunna vara ett bra alternativ till tredje kedjan.

Sv: Silly season
Kråkan:
Vill minnas att hans fysvärden skall vara riktigt bra...

Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
hockey_21: Nä vi var inte uppe vid sjyttis utan mer centralt, nära vattnet. Nära arenan och bort mot järvedsleden typ.

Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
hockey_21: for upp dit men såg inga personer

Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{7225}: Såg en helikopter ovanför skyttis området har ni varit där?

Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
hockey_21: Är i Ö-vik..mycket fokus på vattnet ... hoppas på annat förstås..

Sv: Silly season
Kråkan:
Får vi behålla Karlqvist och man placerar Johan E,Karlqvist och Molin i olika kedjor så kan det vara ett alternativ. Han har dessutom lirat med Johan E, så det vore inte dumt ur det perspektivet. Tappar vi Karlqvist så delar jag JFKs uppfattning i frågan

Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
hockey_21: Någon som har nån uppdatering om vart alla letar efter markus nu?

Sv: Silly season
Kråkan: nja, vill nog ha en offensivare kille.

Sv: Silly season
Scallion: Denna grabb kanske?

Christopher Bengtsson - www.eliteprospects.com/player.php?player=28337

Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{7225}: Är du i närheten av övik eller reser du upp?

Sv: Silly season
modomille: Jag håller med om att Victor inte ska spela i en fjärdekedja, samt att han kan få ett genombrott kommande säsong. Jag köper att man sätter honom i andrakedjan men då tycker jag att det behövs en tredjecenter av högre kaliber än Wahlgren/Oscar Ö, för skulle Victor inte få den utveckling man förväntar sig kommande säsong (vilket man såklart inte kan ta för givet) så känns centersidan tunn annars. Att inleda säsongen med X, Öhman x2 samt Wahlgren som centrar känns, iaf för mig, som en chansning.
Jag ser gärna att det förutom en förstacenter även värvas in en center som håller ungefär samma nivå som Victor, så kan de spela i 2:a/3:e, Oscar i 4:e och Wahlgren som ytter.

Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{5647}: Första inlägget efter kom från en Brynäsare :) Håller tummarna att grabben hittas välbehållen!

« · 1819153 · »

Välkommen att skriva i Modos gästbok. 

Trivselregler 

Hockeysnacks regler

  • 0x40-ikoskarshamnlogosvg.png Senast: Vinst mot IK Oskarshamn
    Hägglunds Arena, 5-4 (1-1,1-3,3-0)
Sidan sköts av: NuMo Tarasov KB