« Föregående · 1913046 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: Karlskoga - Modo
{8384}: Fantastiskt slarvigt spel idag.
Kokkonen har haft typ 40 chanser. Men 38 är det ju vi som bjudit honom på.
Kokkonen har haft typ 40 chanser. Men 38 är det ju vi som bjudit honom på.
Sv: Karlskoga - Modo
{8384}: Luktar avstängning för den tacklingen i mittzon. Ruskigt ful från blindsidan.
Sv: Karlskoga - Modo
Confusius: Det var ju bara en tidsfråga verkar det som.
Nu gäller det att bryta mönstret och bryta mönstret.
Nu gäller det att bryta mönstret och bryta mönstret.
Sv: Karlskoga - Modo
MorganaLefaey: Jävlar vad illa ute vi är nu, och mer han jag inte skriva 2-1, faan!
Sv: Karlskoga - Modo
{8384}: känns bakfullt. Sömndrucket o vindögt. vi har släppt till fler frilägen i denna match än vi gjort i alla tidigare tillsammans.
Starkt att fortfarande ha vinstchans efter alla dessa utvisningar o slarvpass.
Hedberg måste va den i laget med högst risk i sitt spel.
Starkt att fortfarande ha vinstchans efter alla dessa utvisningar o slarvpass.
Hedberg måste va den i laget med högst risk i sitt spel.
Sv: Karlskoga - Modo
Thors 22: ja minns han väl då han hånade Modo under en match i Shl, första matchen för Alsenfeldt, Frölunda borta o de vann med 10-1... vet att reportern fick skit efter den matchen
Sv: Karlskoga - Modo
NuMo: ah mycket slarv av modo idag tyvärr. Men de håller det ändå känns skönt. Trots slarv finns ett lugn som inte funnits de andra två åren i ha. Hoppas på ett jäkla go i tredje nu
+ 1
Sv: Karlskoga - Modo
{8384}: Lyssnar på webradion med en kommentator (Alexander Widbark) som inte klarar av att uttrycka vare sig vad som händer, eller för vilket lag eller vem det händer när det väl händer. Men det verkar som att Modo bjuder på otroligt mycket.
Sv: Karlskoga - Modo
Confusius: håller med karlskoga håller oss ute och vi har inte riktigt farten. Men jäklar vilken fart på sylwander synd att han inte satt den
Sv: Karlskoga - Modo
Thors 22: Tycker tyvärr inte att vi skapar något offensivt tryck alls ikväll, eller har man börjat bli bortskämd?
Sv: Karlskoga - Modo
Den här kommentatorn är så överlägset jobbig att lyssna på. Måste finnas ngn bättre... Stackars Harald som sitter bredvid.
Sv: Karlskoga - Modo
dempa:
Ja de 4-5 senaste säsongerna har inte bjudit på spelmässig underhållning i någon större utsträckning utan det har mest varit ett och annat spelargenombrott, en del snygga mål och givetvis en hel spänning fast åt fel håll....
Ja de 4-5 senaste säsongerna har inte bjudit på spelmässig underhållning i någon större utsträckning utan det har mest varit ett och annat spelargenombrott, en del snygga mål och givetvis en hel spänning fast åt fel håll....
Sv: Karlskoga - Modo
Webmaster: nye assistkungen Björka 👍
Tkr ändå det är ett heeeeelt annat Modo än de senaste två säsongerna. helt annan fart och vilja. Svinkul att se!
Tkr ändå det är ett heeeeelt annat Modo än de senaste två säsongerna. helt annan fart och vilja. Svinkul att se!
+ 3
Sv: Karlskoga - Modo
S-vikaren: Ja den där var fan inte snygg, fullt medveten också! Hur fan lyckades dom missa den, snopen man blev när det var den andre hillbillien som åkte ut.
+ 3
Sv: Karlskoga - Modo
{8384}: fan fålig fart idag. Dock stänger karlsskoga av oss effektivt tycker jag.
+ 1
Sv: Karlskoga - Modo
{7639}: synd vi hade kunnat göra annat för dem pengarna. Fast ganska skönt å slippa se honom spela. Tal på annat skönt att vi har öhman nu när wahlgren är borta. Faller inte där.
Sv: Karlskoga - Modo
Heyerdal: Tror inte att något annat lag kommer matcha lönen han har hos oss, kan sitta på läktaren och räkna stålarna säsongen ut.
Hoppas inte det, men hade nog gjort detsamma själv.
Hoppas inte det, men hade nog gjort detsamma själv.
Sv: Karlskoga - Modo
{8384}: Det verkar inte som att Wahlgren är redo... deltar inte i alla träningsmoment ännu.
Sv: Karlskoga - Modo
Robin Ztorken L: hoppas de är införstodd med det och kämpar på, men det skall nog björn ha präntat in nu. Ah vill se han prestera mer, hoppas det kan släppa😊 skönt med ett brett lag iallafall. Någon som vet om wahlgren är tbx?
Sv: Karlskoga - Modo
{8384}: Jag har set dom i år.
Inte alls ofarliga och vi måste prestera mycket bättre än mot Tingsryd, annars blir det nog inga pinnar idag.
Har egentligen bara ett önskemål och det är att jag får se betydligt mer från # 22, samt mins en poäng!
Inte alls ofarliga och vi måste prestera mycket bättre än mot Tingsryd, annars blir det nog inga pinnar idag.
Har egentligen bara ett önskemål och det är att jag får se betydligt mer från # 22, samt mins en poäng!
+ 2
Karlskoga - Modo
Fan vad skönt med match igen! Nu får Modo vinna och förgylla min dag😀 vad tror ni om dagens match? Någon som sett karlskoga spelat i år?
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Nucky: Fast OSL har inte alls varit lika feg i J20, utan där var han väldigt dominerande. Jag ser det i sådana fall snarare som att han är för vek och därmed blir han dålig längs sargerna.
Det är i regel någonting som brukar gå att träna upp och jag tror personligen att OSL kommer att kunna få en rätt bra karriär. Inte helt olik Jesper Olofssons kanske.?
Det är i regel någonting som brukar gå att träna upp och jag tror personligen att OSL kommer att kunna få en rätt bra karriär. Inte helt olik Jesper Olofssons kanske.?
+ 1
Sv: Silly Season
Monno: Vår guldhjälte Kuusela gjorde avgjorde med två mål på DIF i CHL igår. Numer C i Tappara...
+ 6
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Tarasov: Tycker han var var för vek och feg längs sargen. Vet inte hur han är idag.
Alba var nog en miss att släppa, tror han gjort det minst lika bra som Hagelin.
Alba var nog en miss att släppa, tror han gjort det minst lika bra som Hagelin.
+ 1
« Föregående · 1913046 · Nästa »