« Föregående · 2427932 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: Silly season
dempa: Ja, i semi väljer högst placerade laget vilket av de 2 lägst placerade de vill möta. Precis som i fjol 👍
+ 1
Sv: Silly season
Andraassist: jag för min del hoppas det inte går FÖR dåligt för DIF och Löven. Jag vill ha dom som 2a och 3a ju. Så de slår ut varann i semi. Eller väljer vi motståndare, även i semi??
Sv: Silly season
{10015}: Dock störande med tanke på att Västervik med största sannolikhet kommer tvingas kvala och det är inte som att det kommer att vara möjligt att behålla Brickley/Vela ända fram dit..
Sv: Silly season
När det gäller Brickley och Vela, så antar jag att Västervik inte släpper dem för att de vill ta så många poäng som möjligt med dem i laget (ser dem som tillgångar, såklart). Hade det varit Almtuna så hade Vela antagligen redan spelat för oss nu.
Sv: Silly season
Hockeyabstinens i antågande. Ska man slötitta på KIK mot DIF ikväll då och hoppas på en skräll.
Sv: Silly season
Monno: Dåligt formulerat från mitt håll. Han fick en fråga om det var en klapp för SHL eller HA. Han svarade HA.
Sv: Silly season
Vikingen: Agenten Micke Rosell pratar på twitter om en julklapp på väg till HA. Har för mig att han har hand om Vela? Har vi varit ute och shoppat, tro?
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{10015}: finns säkert många som jobbar på företag som har ”rivaler” men får man 150% påökt på lönen så tänker nog många ett varv till.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{9233}: Det märks att du inte har koll. Vi skeppade honom då vi behövde frigöra löneutrymme för fler backar. Hade gärna sett honom kvar.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Nucky: Bra, då kan dom anlita mig jag kan man med säkerhet vinna guld
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Nucky: Jo, det var väl på tiden. Zetterberg har verkligen inte haft någon som helst lycka med sina rekryteringar.
Paananen har väl heller inte rosat marknaden, men det beror en hel del på det dåliga underlaget han haft att jobba med. Misstänker dock att han också ryker innan säsongen är över.
Paananen har väl heller inte rosat marknaden, men det beror en hel del på det dåliga underlaget han haft att jobba med. Misstänker dock att han också ryker innan säsongen är över.
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{9233}: Ganska stor skillnad i lön, med laleggia hade / har väl runt 250-300
med bernhardt lär dom kunna erbjuda 80-100
med bernhardt lär dom kunna erbjuda 80-100
+ 3
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{9233}: Vet Bernhardt att Timrå är vår största rival och inte Löven?
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Silly: Timrå skeppar LaLeggia för att han var för "loj", men är nu intresserade av Bernhardt som är oerhört lik LaLeggia i spelstilen. Förstår inte riktigt hur de tänker där haha.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Robin Ztorken L: Jag tror att den nya Nordamerikanen är för att man planerar släppa Brickley. Dvs, man köper billigt och säljer dyrt för att slippa att man inte får elitlicensen.
Sv: Silly season
{9742}: www.expressen.se/sport/hockey/shl/timra-heta-i-jakten-pa-david-bernhardt/
Timrå! Rör inte vår Bernie!
Timrå! Rör inte vår Bernie!
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Silly: Undrar jag om Västervik kommer släppa någon av dom, av allt att dömma ska dom spela kval till våren.
Dessutom har dom nu stärkt upp backsidan med ytterligare en nordamerikan.
Jag är ytterst tveksam...
Dessutom har dom nu stärkt upp backsidan med ytterligare en nordamerikan.
Jag är ytterst tveksam...
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Silly: Tror också på Brickley i Löven med tanke på att Lindgren gick sönder.
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Confusius: Galna Hökens känsla kring Västerviksspelarna!
Brickley kommer att hamna i Björklöven, Jesus är på honom ganska hårt. Och han kommer få slanta upp 1 mille för honom.
Vela kommer att hamna i MoDo!
Bernhardt kommer hamna i Timrå om inte MoDo går upp!
Brickley kommer att hamna i Björklöven, Jesus är på honom ganska hårt. Och han kommer få slanta upp 1 mille för honom.
Vela kommer att hamna i MoDo!
Bernhardt kommer hamna i Timrå om inte MoDo går upp!
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{9108}: Vi förväntar oss inget mindre än klassiskt ryskt klapp-klapp spel och distinkta avslut i kryllan.......i varje byte
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Tarasov: Jag gillar även Patrick Bajskorv, som dock redan bytt klubb.
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Silly:
Gillar honom skarpt, Gath gillar dessutom MoDo så lär inte vara några problem.
Gillar honom skarpt, Gath gillar dessutom MoDo så lär inte vara några problem.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Vet inte om nån uppmärksammat det innan ?
Men man får väl gratulera den kanske bästa back vi fått fram. GRATTIS på 32-årsdagen Victor Hedman.
Men man får väl gratulera den kanske bästa back vi fått fram. GRATTIS på 32-årsdagen Victor Hedman.
+ 10
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Silly: Måste ju bara älska att Karlin sammanfattar säsongen med att han ”inte är helt missnöjd”.
+ 19
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
jonsson: Om Inte KIK går till slutspelet så tycker jag att Gradin skulle kunna försöka på den här hårt arbetande spelaren, skulle kunna placeras i vilken kedja som helst hos oss och ändå göra det bra. Nyttig i slutspelsmatcherna. Gilla hans karaktär!
www.eliteprospects.com/player/233512/jack-kopacka
www.eliteprospects.com/player/233512/jack-kopacka
+ 3
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{9108}: Antar av logotypen att du håller på Luleå? Men känns som du har lite förkärlek till MoDo på något sett? Rätta mig om jag har fel, men visst har du tidigare haft rätt bra insyn och kommit med eventuella nyförvärv innan dom presenterats? :)
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Tarasov: man kan nästan tro att det behövs så här :P
jag tar hellre en 2-1 seger än en 6-4 alla dagar i veckan
jag tar hellre en 2-1 seger än en 6-4 alla dagar i veckan
+ 6
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{9108}:
6-0 i varje match annars har vi inte gjort vårt bästa 🤣
6-0 i varje match annars har vi inte gjort vårt bästa 🤣
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Tarasov: Företa plats om man sorterar GAA, med 1.7 insläppta mål i snitt.
+ 2
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Satt o kollade lite bara för kul men, senaste 6 matcherna har MoDo 17-6 i målskillnad
vilket man kan tycka är en bra produktion vilket fall
så att säga att modo lever på en kedja är väl lite att ta i? men jag vet inte vad ni förväntar er ;D
vilket man kan tycka är en bra produktion vilket fall
så att säga att modo lever på en kedja är väl lite att ta i? men jag vet inte vad ni förväntar er ;D
+ 11
Sv: MoDo - Tingsryd 2022-12-16
{297}:
Ja du får såklart se på det som du vill, men de 14 bästa lagen får redan mäta sig med varann plus att vi har en rätt attraktiv produkt i andraligan. Men det är min åsikt och inget annat så tänker inte strida mer om det 😀
Ja du får såklart se på det som du vill, men de 14 bästa lagen får redan mäta sig med varann plus att vi har en rätt attraktiv produkt i andraligan. Men det är min åsikt och inget annat så tänker inte strida mer om det 😀
+ 1
« Föregående · 2427932 · Nästa »

