Nu är den stora frågan om MIK kommer att resa sig eller falla ihop igen vid bortaledning. Jag har en positiv känsla i alla fall för att DIF har bara en kedja som kan hota.
Fan, det kom lite tidigt. Hoppas att Mora inte tappar allt nu. Och timeout redan, bra av Harri,d et har vi inte varit bortskämda med. Senast mot LIF stod halva 100-klubben och skrek TA TIMOUT! i en evighet innan det hände något
AH: Javisst - absolut ska andra matcher diskuteras. Det var inte min mening att "hacka" på någon om det nu uppfattades så. Kändes bara som lite repetition på swehockey, thats all...
mattias - 74: Det finns ett gäng som har målat ut Simon som någon evig syndabock, jag är dock ej en av dem. Jag är mer glad än förvånad över att han fick sätta en balja....nu kanske gnället om honom kan stillas för en stund.
Stigsson: Närå - det stör mig inte. Verkar dock som att de flesta redan har någon slags onlinebevakning, det var mest det som var min poäng. Fortsätt du!
AH: Man har väl putsat kristallkulan ;-) Nä, men det kan vara väldig fördröjning på radion ibland. Jag provade en gång att starta två spelare och den ena låg nog 10-15 sekunder före den andra.