Kickan: nja ja skulle bara kolla hurpass seriösa dom var eftersom jag i frågasatte din kära roberts silly sida en gång och fick ett väldigt oseriöst svar av hans kollega.
Kickan: så var namnet ja.....visste att de va nå ovanligt men kom ej på namnet.
Det jag menar med HM är inte att de va dåligt när robert skötte de men han var ganska ensam om att sköta uppdateringar på den tiden...tycker nyheterna kommer upp snabbare nu men silly season sidan uppdateras inge vidare.
När dom skriver t.ex ´´Kerman klar för Luleå´´ så tog de 3 dar innan dom ändrade det på silly sidan. (nyheten kom dock upp direkt de var klart)
Stigsson: Det är väl samma som förra året, minus den svarta tröjan, plus replicatröjan. Det jag mest var ute efter är om någon har koll på hur Moras nya ska se ut, när den är klar osv. Ren och skär nyfikenhet :)
Stigsson: Visst vore det roligt om Simons kunde ta fram ett retroställ till oss också....?(Jag antar att det är han som styr och ställer vad det gäller tröjorna oxå.....)
Mike Skinner: Jag hittar inget inne på Canal+ men då är jag nästintill blind också. Jag såg en del matcher för 99:- förra säsongen. Det bör ju gå med 0,5M. Highligts sänds ju med 300-800-1337 kbit/s. Jag har ett telefonnummer till dem jag ska kolla imorgon.
Mike Skinner: Ja, nu har jag letat lite och hittar bara fotboll att se. När serien startar då går det att se matcher det vet jag, men om MIK-LIF matchen sänds som streamline det återstår att se. mystation support har 0942-47620. Jag kollar med dem. Jag har 8Mbit/s men så väldigt bra bild är det ju inte, inte som på TV och de kanalerna har jag inte.