Mora IK

HockeyAllsvenskan · 45275 inlägg · 1668 ämnen

Morafärs

Morafärs
Imorgon kommer det att bli åka av. pojkar. Vehanen kommer att gråta när Viitakoski gjort 3 mål på honom, Håkan Bogg gnissla tänder när Mikko Kuparinen följer honom som en 192cm stor skugga!

Sv: Morafärs
Imorgon kommer det att bli åka av. pojkar. Tigger kommer att gråta när orginalkedjan gjort 3 mål på Brynäs, Leif Boork gnissla tänder när Tiggers ödesmättade ord följer honom som en 192cm stor skugga!

Tigger: Du har nog rätt i ordet Morafärs. Vi finfördelar oss och tränger in i de finaste utrymmen, typ Brynäsmålet! Ett absolut seriöst tips till imorgon lyder: 1 - 4. Nu visade jag verkligen prov på ödmjukhet!:-)

Tigger:
Det är åldersgräns här. Man måste vara tretton för att komma in. Och hade inte Sandis brunnit ner, så hade du fått andats på Sigbritt.

Metal Guru: Haha det funkar fast jag är bara 11! Man scannar in ett ID-kort på farsan och hittar på ett personnummer, sen är det bara att hoppa på andra människor! Nästan som ett TV-spel.

Metal Guru:

Hahahahaha ;)

Tången:
Men vad gör du åt farsans helskägg och ärkeflint då?

Metal Guru: Hört talas om Photoshop?

Tången:
Ja. Det är en sån där affär där man lämnar in sina Instamatic-rullar, och får fina fotografier att klistra in i familjealbumet. Hur så?

mattias - 74: Tur ni har roligt på läxands forum,länge sen någon skrev där=)du lever på hoppet ser jag......Hoppet är sista som överger en=)

Metal Guru:
Så så kanske även en leksing lyckas få en suddig kopia av Martin Janssons 1-0 mål inorgon då? Har de fotoinlämning i deras handelsbod?

Tången: inorgon skall naturligtvis vara träbock!

« · 594216