mattias - 74: Det är väl ganska uppenbart att det läckt någonstans, men att "alla vet" och att klubben officiellt går ut och bekräftar är ju två helt skilda saker. Det finns förmodligen en rätt bra anledning till att klubben inte bekräftar, förmodligen något i kontraktet som säger att han inte är anställd före hans tidigare kontrakt gått ut, vilket det i så fall inte gjort ännu.
PappaKeno: De siffrorna är nog rätt svåra att få tag på skulle jag gissa. Iofs har jag ingen aning, det kanske är offentliga handlingar? Tvivlar på det dock. Som sagt, i vilket fall som helst är en dubbling av sponsringen trots degradering odelat positiv, hur mycket de än bidrog med ifjol.
mattias - 74: erat fall blir era backar och en målvakt som kanske målvakten i en kvalserie. ni har 2 bra backar sen har ni inte nå fler bra backar tycker jag.
Undrar om det blir något snack om Främlingslegion i ES när Mora har åkt ur och Färjestad ligger inne med 12 stycken utlänningar?? tätt följt av Clubben.
Båkktjittan: Visst är det fascinerande att Sveriges populäraste förening med Sveriges trevligaste supportrar - som aldrig hatar utan endast älskar - anställer en dömd våldsromantiker.
Exakt, det var liksom själva poängen. Jag tyckte det var väldigt fyndigt, andra verkade inte tycka det.