Tycker iofs att han hållit en hög nivå hela säsongen. Tillsammans med Skogs och Harant tillhörde han toppen på backsidan i år. I kvalserien - näst efter giganten Harant - den bäste. Dessutom den back som spelade mest fysiskt.
Knogen: Jag tänker nog också räcka upp handen, men känner att det kanske är lite naivt. Jag har hört båda delar från hyfsat bra källor. Den som lever får se, men jag fortsätter vara positiv!
Knogen: Här får du f-n ingen hand upp. Om man nu har stor-eric på avlöningsrullen varför intresserar man då sig för BRÖDERNA (bröder= minst två st) Abbot. Jag tolkar i alla fall det som stor-eric är ett mycket osäkert kort. Nu blev det inget med Abbotarna så vi får väl vänta till 8 aug och se. Tro om vi skall göra en resa ner till Arlanda och hälsa han välkommen med en banderoll.
Forever MIK: Inte för att jag vill vara konspiratorisk, men man kan ju vända på pannkakan och resonera som så att BRÖDERNA (bröder= minst två st) Abbot inte ville kontraktera sig med Mora, för att Mora redan hade en stor-eric på avlöningsrullen.
henrikj: Nä, det lär det inte vara. Hockeyn har vart så påfrestande denna säsong så man orkar inte bry sig längre. Inte ens hockey vm är intressant. Intresset har fått sig en knäck, tack vare allt jävla skit med Mora IK och dess ledning.
PappaKeno: Både hockeysverige.com och eliteprospects.com hänvisar till samma artikel i Dalarnas tidningar där det står att läsa "Anders är med stor sannolikhet klar för Mora IK", "det är inte helt klart säger han själv på en direkt fråga" och "det troliga är att Jan Simons idag presenterar Anders som Moras tredje nyförvärv". För mig betyder ingen av dessa tre citat ur den artikeln att det är 100% klart.
zeb: Lövdahl är en bra tekare, är användbar i både box och powerplay.... negativt är att han är lite snäll i närkamperna i bland....kan försvinna ur matcherna ett fåtal fajter
Lite roligt att man behöver gå in på allsvenskan för att hitta Moras gästbok :P Inte för att va elak men det ser mer eller mindre mörkt ut för Mora nu elr hur!
Weslien öppnar för att det kan bli en överraskning på söndag. Inte är väl Lövdahl överraskningen isåfall!? Den värvningen känns ju redan "klar". Ett lite större namn hade inte suttit fel...
titran: Nej, det stämmer. Den öppningen var från en annan artikel som jag inte hittar på nätet. Artikeln handlade i huvudsak om MIKs "Kick-off" på söndag.