Citerar också expressens Silly season- sida..... "Kommentar: Mora ligger bra till. Siktar på att värva två backar och två forwards till." Låter trevligt..... Kanske #78 är längre från en plats än man tror.....
AD: Mora har så vitt jag vet 7 utländska spelare och 15 svenska just nu. Brynäs, för att ta ett exempel har 5 utländska spelare så ni är inte så långt ifrån.
Kom på att jag såg Owe Molin i mora för någon vecka sedan. Kan det vara något på gång eller hade det enbart med att göra att sonen spelade under buster cup?!
Nr 48 är för mig (och kommer alltid att vara) "Ringen" ;-) Mannen som skulle huserat i landslaget för längesedan om han inte vore gjord av glas.
Vad gäller Petré tror jag att han får småsvårt att ta en plats. Jag vet inte om jag vill ha honom som back, och någon mer 3-4-kedjespelare behöver vi väl inte heller?
Dino: Eftersom vi nu har en finsk accent på headcoachen, tycker jag att vi alla visar enighet, och övergår till nåt sånt här som jag nu har på mobilsvaret.
Dino: Bara ett snedskott. Han har ryktesvis varit aktuell för Modo och då var det någon som skrev för snabbt och istället skrev Moda vilket i sin tur har förvaskats till både Modo och Mora.
MrAce: Enligt ett rykte i Timrås gästbok så är Hagos högintressant för Mora.... Ett vilt rykte, eller finns det substans? Jag tycker att det låter intressant.....
Legenden42: Än så länge så är det bara en okänd signatur i den gästboken som hävdar att det ska bli presskonferens. Väntar nog med att lite mera kända nicknames påstår detta också innan jag tror på det.
Legenden42: Vad är oddsen för att den finske backen är en av Finlands bästa VM-backar, Jere Karalahti? Det har ju pratats om honom rätt länge nu och Harri skulle ju prata med honom efter VM... Kan det överhuvudtaget vara någon annan?
Anders i Budum: Ska kanske ditt rykte bekräftas på presskonferensen klockan 14 imorgon, som det står om på mik.se?? En finsk back och en center skriver dem. Är otroligt nyfiken på vem centern är, snackas om Tino Boos(?!)..
Njae. Jag vill nog dock inte dra alla över en kant här utan det finns ju faktiskt en del journalister som allt som oftast är väldigt insatta och som har insatta källor.
mok: Skulle gärna vilja veta din seriösa källa.. vet du ens om att han redan står under kontrakt? blir svårare än man tror att få hit karalahti.. bara att hoppas på att HIFK inte har råd som de sagts och släpper honom..