Tror att det är lika svårt för Mora att få Karalahti som för Leksand att få Berglund eööer Samuelsson. Men man kan ju hoppas för eran del att han kommer för backsidan ser väl tunn ut i eran trupp precis som i leksand!
Stigsson: Kul att Boggen blev kvar........en mera laglojal spelare som alltid ger allt får man leta efter. Synd bara att han inte får lite mera credit för allt han gör.
mattias - 74: inte så lätt och värva spelare under vm...för under turneringen vill dom nog fokusera på att spela..... iof Franzén skrev på för hv71 under tunerneringen men han satt väll å käkade popcorn på läktarn hela tiden så.
mattias - 74: Ja, jag har sagt det förut och jag säger det igen: Hellre en bra Slovak eller finne, framför medelmåttor från Allsvenskan.......... Väl mött på isen i höst....
Jaså? vi får se vad det är för spelare om Jonas och de andra har att presntera senare. Jag ahr ju mina önskespelare som dessutom inte är helt orealistiska att få Kolla Leksand gb =)
Absolut, hittills kanske inte spelarna ger skrämselhicka i Hockeysverige men Masken har ju som sagt några ess i rockärmen så man vet ju aldrig :P
Men Bröderna Steen kommer bli intressanta att följa i Leksnadsdressen :)
Jimmie däremot är lite upp till bevis om han håller i es, Wallenberg har ju floppat förut i es och vi får innerligen hoppas att han inte floppar nästa säsong :)
mok: Skulle gärna vilja veta din seriösa källa.. vet du ens om att han redan står under kontrakt? blir svårare än man tror att få hit karalahti.. bara att hoppas på att HIFK inte har råd som de sagts och släpper honom..
Njae. Jag vill nog dock inte dra alla över en kant här utan det finns ju faktiskt en del journalister som allt som oftast är väldigt insatta och som har insatta källor.
Anders i Budum: Ska kanske ditt rykte bekräftas på presskonferensen klockan 14 imorgon, som det står om på mik.se?? En finsk back och en center skriver dem. Är otroligt nyfiken på vem centern är, snackas om Tino Boos(?!)..
Legenden42: Vad är oddsen för att den finske backen är en av Finlands bästa VM-backar, Jere Karalahti? Det har ju pratats om honom rätt länge nu och Harri skulle ju prata med honom efter VM... Kan det överhuvudtaget vara någon annan?
Legenden42: Än så länge så är det bara en okänd signatur i den gästboken som hävdar att det ska bli presskonferens. Väntar nog med att lite mera kända nicknames påstår detta också innan jag tror på det.
MrAce: Enligt ett rykte i Timrås gästbok så är Hagos högintressant för Mora.... Ett vilt rykte, eller finns det substans? Jag tycker att det låter intressant.....
Dino: Bara ett snedskott. Han har ryktesvis varit aktuell för Modo och då var det någon som skrev för snabbt och istället skrev Moda vilket i sin tur har förvaskats till både Modo och Mora.
Tror att det är lika svårt för Mora att få Karalahti som för Leksand att få Berglund eööer Samuelsson. Men man kan ju hoppas för eran del att han kommer för backsidan ser väl tunn ut i eran trupp precis som i leksand!