Db_04: Det spelar väl inte så himla stor roll vad man spelar för, bara man spelar bra... Fast det underlättar ju om man spelar för laget, och att som fans ha spelare som spelar för en är ju härligt! ;)
Tror du är lite enögd gällande Rasti... Jag tycker han har gjort många bra matcher, men det är lite för långt mellan dessa matcher. Öppna ögonen å titta själv...
Alla spelare har väll sina fördelar och nackdelar, även Rasti.. Och om han blir erbjuden en (hel) del pengar för det spel han har så bryr han sig väll inte om att ändra det heller, om det inte behövs.
Anders i Budum: Du är inte ensam om att längta efter det! Horcoff var ju helt klart Moras bäste spelare förra säsongen. Hoppas att han kommer tillbaka!! :)
Anders i Budum: Tittar man över Moras nuvarande trupp, så tycker jag att det inte finns nån anledning till oro.... Det blir slutspel!! Man undrar ju vart detta ska sluta när allt är klart...??
Anders i Budum: Tycker åxå att truppen ser bra ut faktiskt... Hoppas att Harri kan få ut det bästa av laget bara. Men det ska nog inte vara några problem. Jag tror på slutspel i år, hoppas jag har rätt...
wille: Det låter ju väldigt intressant.... Eller egentligen för bra för att vara sant!!! Är detta oberoende av NHL:s vara eller icke vara? VAd är det för form av källor, tillförlitliga?
Dino: Ryder går det inte att jämföra med eftersom dom spelade på olika nivåer....Ryder var grymt viktig för Leksand men det är lite svårt att jämföra att göra poäng mot Teg & Piteå....och att göra det mot Frölunda och Färjestad
Dino: de var inte bara dom.... Hedberg, Benysek , Kucharcik , Magnussen , Pajjen & Karlberg var alla viktiga i KS.... vad gäller Boullion så gjorde han i stort sett lika många mål framåt som bakåt...
Alisandali: Det var ju nåt lite skumt med det där med andra pass, vad det gällde Manny Fernandez i Luleå säsongen som gick, vill jag minnas. Det är nog inte att ta för givet att det är så. Var det inte nåt med det land man hade representerat i VM, Junior- VM och liknande...... Tro om han har spelat VM för Portugal??
Dino: Så här var det med Fernandez ....Luleå hade reggat han som Kanadick sen fick dom nys om att han var fransos också då försökte dom ändra det för att kunna ta in en till ICKE EU spelare till slutspelet
Dino: Nej det var just det... ville få någon annan källa än mina...dessa källor har haft fel förr...Därför jag ville kolla...men enligt dessa källor var det ett kontrakt som gällde oavsett vad som händer med NHL...det låter lite för bra för att vara sant. Det var därför jag vill checka om det var ännu ett RYKTE...
AH: Gärna för mig. Det gör inget om vi gör detsamma med Cleary....Men han trivdes nog kanske inte lika storstilat som Horcoff och är en annan typ av kille......
Han spelar inte för lönen.. Vad ni än säger tänker jag inte lyssna.. Rasti spelar för laget och fansen!!!