zeb: Jag tror inte att någon ES klubb är villig att sticka ut hakan och värva en så "het potatis". Blir det spel i Sverige så kommer det att bli MIF. Det är nog det enda lag som är villiga att ta emot sån kritik.
Bekräftar hans flytt gör de väl knappast. Han har fortfarande inte fått något konkret anbud, men däremot har han fått indikationer på att när konflikten är löst kommer han att få det.
I övrigt kan jag omöjligt förstå hur någon skulle ha kunnat tänka sig Steen som ett nyförvärv till Mora.
Det beror nog på att han har släktingar som bor och jobbar inom Mora IK som detta först och främst detta rykte uppstod. Sen att han brukats skådats ute på Moras uteställen med en drink eller två i handen gör nog inte saken sämre. Dock aldrig något som vart ett sk. "seriöst" rykte.
MrAce: Har inte farsan han skridskoskolan uppe i Älvdalen också.
Sedan vet jag att han umgås med en Superstare från Borlänge också eftersom dom har hästintresset ihop., tror nästan att dom har köpt en häst ihop också
wap.hockeysnack.com Nu är man besviken inte en enda MIK tröja såg jag när jag väntade på Svegs bussen. Däremot en Brynäs t-shirt såg jag :-) Trevlig Midsommar på er Moringar så ses vi Sunsdsvall samt under eran Cup
Db_04: Med tanke på det kommande lönetaket kan det nog bli svårt att få vår käre Horcoff tillbaka. Den enda chansen att han kommer är att han trivdes så bra hos oss att han väljer Mora för den skull. Han struntar alltså i plånboken.
För övrigt med gällande lönetak är jag säker på att Shawn är en av Edmontons fyra bästa forwards. En spelare som uträttar massor för sitt lag till en rimlig penning för de stora klubbarna på på andra sidan atlanten.
Enda "troliga" som vi möjligen skulle kunna återvända är Marcel, om någon av proffsen skulle återvända är det just han. så glöm Horc nu, once and for all..
En back för första femman, sen så ska och en förstecenter tillkomma, ev. en ytter också, beroende på hur det ser ut på andra sidan atlanten om en månad. Det är det man söker efter, vad facit blev ser vi i September.
MrAce: Tänker aldrig sluta hoppas på Horcoff! :) I alla fall inte förens serien börjar och det i så fall är för sent. Fast i och för sig - det finns ju transfer förster även längre in på säsongen, så vi får väll se.. Man ska aldrig sluta hoppas!
MrAce: Jag vill ändå inte sluta hoppas att det är just Horcoff som är denna förstacenter vi saknar..... Och förresten alla vill väl bo i Tomtebo, eller?
Saxat ur Laurell hv71:s presentation: Mitt tips i Elitserien vare sig det blir NHL spel eller inte. 1.HV71 2.Linköping HC 3.Färjestad BK 4.Frölunda Indians 5.Timrå IK 6.Mora IK 7.Djurgården 8.Modo 9.Södertälje SK 10.Luleå hockey 11.Brynäs 12.Leksand
Legenden42: Jag har inte skrivit det på mik.se det va någon annan... jag såg att det stog så där och sen så skrev jag det här, för att jag trodde det..
Ja men då kan det inte komma stå i tidningen när som helst.