ENLIGT VAD JAG FÖRSTÅTT SÅ ÄR DET MYCKET TROLIGT EN FINNE TILL, INGET NAMN DOCK, DET KOMMER DIREKT FRÅN HARRI, OCH DET VAR INTE BARA JAG SOM HÖRDE DET...
Jag misstänker det , Det här kommer från en källa som brukar ha rätt, sedan får vi ju hoppas att det är nåt att hänga i gran också. Att det är en landslags back betyder ju inte att han är super bra.
Jag vet inte riktigt, jag har två pekfingrar, och när jag ska peta i näsan vet jag inte vilket av dom jag ska använda så det brukar bli båda samtidigt.
mr big: Tror inte en enda darrar av hans namn...visst han gjorde ett riktigt snyggt mål i kvalserien.... men utan Leksands hjälp mot SAIK hade ni också spelat allsvenskan förra säsongen.
Db_04: Jag undrar om det inte var SAIK som med sitt årliga genomklapp missade ES den gången. Som så många andra gånger. Så om Leksand hade lagt sig platt mot isen i den matchen, hade ett gäng gulsvarta legat ännu plattare...
mr big: "Sen får vi inte glömma bort Marcus Eriksson. Hans namn brukar få de flesta leksingar att darra."
Öh, snacka om övertro! Klart som fan att macke var laddad att möta storebror... Att han gjorde sitt livs match och ett rejält snyggt mål mot ett håglöst Leksand betyder inte att han på nåt sätt är fruktad bland oss Leksingar - våra största fiender finns bland oss själva