Dino: kan tala om att ja var nere å sprang i samtliga omklädningsrum under er cup ....vart tillåme tvungen att tala finska då ingen av lukkos ledare kunde svenska ...fick dock en sen assistans av gamle aik backen Erik Hämäläinen :)
Om det nu är nån status att vart nere i Fm Mattssons omklädningsrum :)
Dino: Lugna ner dig, det var faktiskt du som gav dig på Mora93 först.
Mora93: Jag tror att alla här är eniga på en punkt. Samla dina inlägg. Det blir ganska jobbigt och osammanhängande när du skriver en mening per inlägg, och sedan fortsätter på ett nytt o.s.v.
Jag var in på MIK.se och snodde åt mig en länk om Wessner. Blev inte speciellt mycket klokare av den...
mora93: För mig känns det som det kvittar vad som hände med än den ena och än den andra. Och någon hockeygroupie tänker jag inte bli heller.... Men så du har alltså varit nere i omklädningsrummet... WOW! Och Kultanens och Nilssons klubbor.....RESPEKT! Ta och väx upp nu iställlet och ingå i debatten som förs istället för å bara samla inlägg.....
Man får förmoda att "Mora93" är född 93, vilket väl kan ses som något slags förmildrande omständighet. Men Lunarstorm eller Blip känns som ett mer självklart forum för Mora93 och hans polare.
mora93: Och du kan ju hålla på att undra varför Adam Andersson lämnade. Det vet du ju inte Det är ju svårt att hålla koll på alla nyförvärven. Du verkar inte kunna mycket
Dino: Du tror att jag inte kan nåt , va? Du vet ju inte vad som hände med Pavlikovsky.Jo han lämnade mora men du vet ju inte varför ochdet vet jag. Inte med Tribuntsovs heller , va? Det tänker jag heller inte berätta. Jag hahar varit nere i omklädningsrummet och träffat grabbarna så jag är inte helt blåst! Desutom så har jag Kultanens och Anders nilssons klubbor hemma. Jag kan väl inte hålla koll på alla nyförvärven!
rbn: Och vem fan é mora93? Det känns som att vi inte behöver mora93 härinne....... En jävla massa inlägg som inte betyder nåt och dessutom ett par dagar efter alla andra...
Db_04: Vem är Ahonen och Lehtonen? Det ryktas också om någon Millyniemi eller något liknande från från Rögle , hoppas mycket mer på Oksa än han från Rögle