Mora IK

HockeyAllsvenskan · 45275 inlägg · 1668 ämnen

Truppen 06/07

Sv: Truppen 06/07
mora93: Varför är alla emot mig plötsligt?

Dino: kan tala om att ja var nere å sprang i samtliga omklädningsrum under er cup ....vart tillåme tvungen att tala finska då ingen av lukkos ledare kunde svenska ...fick dock en sen assistans av gamle aik backen Erik Hämäläinen :)

Om det nu är nån status att vart nere i Fm Mattssons omklädningsrum :)

MIK 7-1: Ingen är lugnare än jag....

Dino: Lugna ner dig, det var faktiskt du som gav dig på Mora93 först.

Mora93: Jag tror att alla här är eniga på en punkt.
Samla dina inlägg.
Det blir ganska jobbigt och osammanhängande när du skriver en mening per inlägg, och sedan fortsätter på ett nytt o.s.v.

Jag var in på MIK.se och snodde åt mig en länk om Wessner.
Blev inte speciellt mycket klokare av den...

mora93: För mig känns det som det kvittar vad som hände med än den ena och än den andra. Och någon hockeygroupie tänker jag inte bli heller.... Men så du har alltså varit nere i omklädningsrummet... WOW! Och Kultanens och Nilssons klubbor.....RESPEKT! Ta och väx upp nu iställlet och ingå i debatten som förs istället för å bara samla inlägg.....

insu: instämmer delvis men samtidigt är de kul med yngre förmågor så länge dom inte skiver 10 inlägg som svar på 1

Hehehe... Fan, mora93 är rätt rolig ändå. Äkta Moring, viker inte ner sig fast oddsen är emot honom. Haha... Ja jävlar vad ironiskt.

"men du vet ju inte varför ochdet vet jag"

Man får förmoda att "Mora93" är född 93, vilket väl kan ses som något slags förmildrande omständighet. Men Lunarstorm eller Blip känns som ett mer självklart forum för Mora93 och hans polare.

Poffa:

HS har fått en ny drawwelowski =)

mora93: Och du kan ju hålla på att undra varför Adam Andersson lämnade.
Det vet du ju inte
Det är ju svårt att hålla koll på alla nyförvärven.
Du verkar inte kunna mycket

mora93:

Du är nog det roligaste som händer här på HS just nu. Men vet att folk skrattar åt dig, inte med dig.

Dino: Du tror att jag inte kan nåt , va? Du vet ju inte vad som hände med Pavlikovsky.Jo han lämnade mora men du vet ju inte varför ochdet vet jag.
Inte med Tribuntsovs heller , va? Det tänker jag heller inte berätta. Jag hahar varit nere i omklädningsrummet och träffat grabbarna så jag är inte helt blåst! Desutom så har jag Kultanens och Anders nilssons klubbor hemma. Jag kan väl inte hålla koll på alla nyförvärven!

rbn: jo det stämmer hade tråkigt igår , när jag satt vid datan

mora93: Ovanligt livat här...;)

RQT: ja ...men man tjänar ju inget på de... hade man fått gratis hs + hade de ju vart nått å sträva efter

Db_04: Hehe, han skriver tom frågor och svarar på dessa själv. Lite onödigt kanske? Möjligt att killen vill få högre ranking här på HS :P

rbn: ja har nämnt de för en sådär 20 inlägg sen att han kan ju lägga in allt i samma inlägg men de verka han inte lyssna på.

rbn: Och vem fan é mora93? Det känns som att vi inte behöver mora93 härinne....... En jävla massa inlägg som inte betyder nåt och dessutom ett par dagar efter alla andra...

mora93: Westerling behövde vi inte

mora93: Du måste ha riktigt tråkigt eftersom du snart har fyllt upp en hel sida med inlägg. Kan du inte skriva alla i samma?

mora93: Leinonen var för ojämn

Db_04: Gillar mer Vehanen

mora93: ja vet inte vem målvakten är .....känns som dom flesta sitter å gissar vilket även jag gör...

mora93: Men känner kanske för någon annan målvakt

mora93: se min sida så ser du vilka som är aktuella för Leksand.

Db_04: Oksa gjorde ändå några bra matcher

Db_04: Vem är Sulander?

Db_04: Vem är aktuell för Lekaand?

Db_04: Okej så du fixar med elithockey

Db_04: Gillade du Sperrle?

mora93: han är aktuell för Leksand har nån sagt något annat?

mora93: TroddePetri stack till Ryssland

mora93: ingen aning om han har kontrakt å så....

jag tror de kan bli nå helt oväntad typ Ari Sulander som har en rejäl meritlista

Db_04: Tror du Ahonen kommer till mora då?

mora93: Ahonen är bra....

nej Jere är inte aktuell längre... han var aktuell som andremålvakt men nu har Rämö den platsen

Db_04: Tycker han var bra tills Svoboda kom

Db_04: Ahonen är han bra?

Db_04: Hoppas inte på Jere heller

mora93: Nu har Stana och Fagemo gåt till Mif istället för mora som det ryktats om mest

mora93: Fagemo skrev på för Malmö istället

mora93: jo jag vet...är en av dom som håller den sidan levande :)

mora93: Jere från Rögle är inte aktuell i och med värvningen av Rämö.

Ari Ahonen är New Jerseys 3e målvakt spelar mest i Albany River Rats i AHL.

Kari Lehtonen är andremålvakt i Atlanta Trashers och en av finlands största målvaktstalanger.

tror inte Kari Lehtonen kommer till Mora.

Men Ahonen kanske

mora93: Om man går in på www.elithockey.net kan man kolla dem senaste ryktena på Silly Season

Db_04: Vem är Ahonen och Lehtonen? Det ryktas också om någon Millyniemi eller något liknande från från Rögle , hoppas mycket mer på Oksa än han från Rögle

mora93: han är inte så kass men hans säsong 05-06 gick inge vidare.... men hela timrå gjorde en dålig säsong... förutom vissa undantag

oddset: Oksa är väl inte så kass?

mora93: Nolander höll inte nån vidare nivå!! Så nån bättre måste de hitta!

mora93: varför skriver du inte allt i samma inlägg i stället för att skriva 5-10 st på en gång ?

mora93: Säsongen har ju till och med nästan precis slutat

mora93: Bra att dom släppte Eriksson och Sandberg

« · 715539 · »