horcoff: Senaste nytt som inte var nåt nytt. På länken står ju bara att han har varit aktuell för Mora. Inget om att det fortfarande ska vara aktuellt.
Bonäs norra: Jag tror att mora kan få ihop ett skapligt lag trots allt, många andra lag verkar tappa värdefulla spelare tex HV vidare så ser tex DIFs trupp ganska tunn ut.
Stigsson: Vad tror du om nuffrorna i Expressens pappersupplaga, angående elitklubbarnas kapital och omsättning? Tror du dom stämmer? Gör det det så är jag mycket positivt överraskad. Bara Frölunda, Färjestad, Hv 7-1 och leksand med större eget kapital. Låter ju för bra för att vara sant nästan :P
Det verkar inte vara ett så där överväldigande mottagande vår nye VM-back fick här i forumet! Det verkar vara en hyfsad back och han har gjort 7 fler landskamper än vad jag har gjort. Bara en sån sak...
Tången: Jo visst, verkar som ett grymt bra förvärv. Men jag väntar då till det är offentligt innan jag börjar diskutera, tycker det varit så många som varit "klara" innan. Även om källan verkar riktigt tilförlitlig.
RQT: Lita aldrig på saker som står i Expressen :-)
Dom lär väl ha ringt runt och fått preliminärbesked av oss eftersom bokslutet inte är färdigt än. Vi får nog fortfarande vänta på årsmötet innnan vi vet säkert.
Stigsson: jag är också skeptisk till Moras siffror. Ett litet pluss låter logiskt men en omsättning på 60 mille ställer jag mig tvekande till och vad man räknat in i eget kapital framgår inte. Leksand exempelvis har väl inte en spänn på fickan men har bestämt att arenan är värd 30 miljoner.