Mike Skinner: vem vet ...han kanske får ett rejält genombrott i MIK ?
Denna Yetman kan tydligen göra poäng i Norge.... Men det kan även Svenska Div 1 & Allsvenska killar kanske inte lika mycke men väl 40talet poäng i Norska ligan.
Så denna Jardine kanske inte är så tokig? vem vet han kanske hade öst i poäng som Yetman om han spelat i norska ligan ?
MIK 7-1:
huga!
trodde att det var ernst udet som fått spatt, men så ser jag att ni pratar dalska...
immelmann:
Db_04 avhandlar ämnet Ross i flertalet gästböcker på denna site, och även på andra hockeyforum. Samtliga inlägg går ut på en sak:
"Jajjamen! Nu ska Moraiterna såga Ross jämns med fotknölarna."
Jag ber honom förorena någon annanstans än här.
Om du har problem med det är du välkommen att bubbla mig.
Hawerchuk:
Ja, jag är riktigt orolig. Den där va-han-nu-heter på Aftonbladet tippade ju inte oss fetsist iår.
immelmann: ja sitter fortfarande och berömmer oskar steen .
Bemström har väll ingen nånsin gillat av Leksandsfansen?
Calle Steen är den största divan ja träffat förutom Stefan ´´Loppan´´ Hellkvist. Har inte gillat honom varken när han spelade i Hammarby,Färjestad eller Leksand.... men ja trodde han kunde va en bra värvning i höstas eftersom han gjorde en fin säsong i färjestad året före. men han var kass...
Bicek hade vart skoj att ha kvar men förstår att han inte vill spela i allsvenskan + att det är nog en ganska stor avgift att betala att han en sån spelare i Allsvenskan.