SIVASN: Precis det var ett jävla liv när det gick bra för dom bla bla bla bästa nykomling oooooo vi är så bra...blev så fruktansvärt glad när dom åkte ner i kvalserien :)
horcoff: Nu är det upp till bevis för SAIK. "Elitseriehypen" var väl marginellt bättre än MIK:s publikmässigt sett. Detta trots större hall. Hur blir det med deras utbyggnad?
MW: Nä de gick bra men en massa glåpord,De va en återbetalning sen MORA mötte brynäs i Gävle å de kom 2 stöddiga leksans suportrar å va stora i käften så tänkte jag att jag kunde ge Brynäs mit stöd i kvalserien Synd nog förlorade Brynäs
Tången: Arvedson kan man ju inte ha någon större uppfattning om egentligen, utan bara hoppas att det blir bra. Ska det möbleras om i en nystart på tränarsidan då ska det också vara över hela linjen. Gillar inte att Djoos ska fortsätta att basa över backarna.
mora93: Ärligt talat, vad är det egentligen du försöker säga? Du hävdar att du har sjukt säkra källor, men hittils har inget du sagt blivit av. Däremot påstår du att du kunde talat om för oss här på HS att Arvedson är ny tränare låångt innan kvällspressen, men låtit bli pga "superhemlighet". Som någon innan sa, har du rätta lottoraden också? Jösses.
mora93: Har inte sett en enda uppgift som du rapporterat som stämmer -- ännu. Dags att kolla upp dina källor innan du skriver för mycket, om Brendl i BiF t.ex. (först klar , sedan endast förhandlingar)
Ja, då har vi äntligen fått en ny tränare till klubben. Ett mycket bra val tror jag. Det enda negativa, om det är så negativt är att han är ung. Hoppas verkligen han lyckas med nån spännande värvning från sina kontakter i nordamerika. Nu kör vi!
Mike Skinner: men jag får inte berätta sådant för er för att då kanske inte värvningar blir klara om jag berättar vilka som är påväg.Kan heller aldrig ha några länkar för att jag vet allt innan tidningar vet, vill också ge ut lite information till er men berättar inte om jag inte får.så ni kan gräva lite i det.
mora93: Det folk kan tycka är lite stötande med dina uttalanden är att du verkar skryta om att du har sånna bra kontakter och kunskaper. Det är du inte ensam om. Vi är nog många fler än vad du verkar tro som får veta saker angående laget innan det "kommer ut". Om du vet saker som inte får komma ut så håll bara tyst om det istället, så brukar jag göra. Oftast är det bäst att hålla käften ett dygn extra för att inte förstöra förhandlingarna. Det ser inte bra ut att vara kaxig över att veta hemlisar. Var ödmjuk och berätta saker när du får berätta istället så lovar jag dig att du kommer få många vänner här på HS istället för att samla på dig personer som tycker att dina uttalanden är jobbiga att läsa.
Mora93: Det är bara trevligt med personer i olika åldersgrupper på forumet och det finns ingen som behöver hävda sig för att bli omtyckt eller uppskattad, alla är välkomna (förutom Leksingarna då) :-)
Det skall bli oerhört intressant att se vad Arvedsson har i bakfickan för Mora både tränings/spelmässigt och värvningsmässigt. Jag tror att Mora fär lättare att värva mer kända spelare med högre kvalitet med ett känt namn i båset! Vad tror ni?