Sv: Slutspel, Ingemansland eller Kvalet?
Massebros: Det hela är så sjukt så det är inte sant, Tar in Eloranta men Djoos ska bestämma Nej Simons nu är det nog dags ta sig en funderare vad fan du håller på med, hela laget verkar vara i chock ingen vet var man ska vara på isen det går på rus