Sv: Slutspel, Ingemansland eller Kvalet?
Forever MIK: DET ÄR EN JÄVLA SOPPA allt ifrån ledning till spelare och tyvär så är det nog svårt att få någon ändring,Ledningen verkar helt sitta i chock styrelsen väntar på Simons nästa drag, istället för tvärtom