...stor dramatik i denna match som nu går till sudden.
Första två perioderna dominerar Minnestoa, den delen tar Colorado ledningen med 2-0, på bortais. Tredje perioden kvitterar Minnesota ganska snabbt till 2-2, därefter total press från Colorados sida som resulterar i:
två bortdömda mål, videogranskade ett stolpskott ett ribbskott två missade öppna mål
Riktigt tungt om Colorado ska förlora denna, snart dax för sudden
Kan Detroit floppa igen? Tror inte de vinner Stanley Cup. Dock borde de väl klara Nashville.
San Jose - Calgary 3-4
Två lag jag trott på i typ tre år nu. Båda kan fan vinna hela skiten. Sticker ut hakan och säger Calgary.
Minnesota - Colorado 2-4
Skadefria var Colorado ett vinnande lag redan innan Foppa.
Anaheim - Dallas 4-3
Stenhårt. Den andra serien där båda lagen kan vinna Stanley Cup.
Washington - Philadelphia
Svårt. Heta Caps mot ett Flyers med lite bättre bredd. Jag önsketippar 4-3 till Caps.
Pittsburgh - Ottawa 4-1
Jag är rädd att få äta upp det här tipset. Pittsburgh är det lag som under några år varit allra sämst på att Stoppa Ottawas förstakedja. Dock är Affe skadad, andrecentern Fisher likaså. Ingen av Ottawas målvakter glänser och laget är efter Januari ett i ligans undre halva.
Pens däremot är äntligen skadefritt. Fleury är het och Conklin ett starkt kort som andrekeeper. Ja vafan, jag står fast vid 4-1.
Montreal - Boston 4-1
Montreal bättre på allt.
New Jersey - New York Rangers 3-4
Tufft som fan. Blueshirts har dock 7-1 i matcher på NJ i år och som det känns är Jagr faktiskt på gång.
jonmannen: Nej men det går att se i duglig kvalitét på nätet. Dock vet jag inte om JimmyH menade alla som i alla utan kanske alla som i alla som C+ och NASN visar.