1150x200-s5b1ZRNY.jpeg

Rögle BK

27016 inlägg · 5184 ämnen

20/8 Ett datum som får mig att tänka på skolstart, MEN...

399323 · » Till forumet


Sv: 20/8 Ett datum som får mig att tänka på skolstart, MEN...
aiastellan: Känns som om du skaffat dig en rejäl fritidssysselsättning med dina projekt*s*. Men visst hade det varit hur kul som helst.
Kommentera

Sv: 20/8 Ett datum som får mig att tänka på skolstart, MEN...
aiastellan: Ett litet sista inlägg, innan jag tar ledigt från gästboken till september, till mångas förtjusning.
Detta är bara ett ploj-inlägg hoppas att det tas på det viset också.
Vi kan ju bjuda in 2 personer till om jag inte missminner mig så fyller 2 riktiga bovar år den dagen, Saddam Hussein och Slobodan Milosevic men dom kan nog ändå inte komma i från eftersom dom som bekant sitter bakom lås och bom.

MVV
JAN LINDE
Kommentera

Sv: 20/8 Ett datum som får mig att tänka på skolstart, MEN...
Broder Daniel: Vi är inte ensamma om att tycka det är fullt genomförbart. Pratat lite med Pelle han var inte främmande för idén.
På med skridskorna bara och bjud publiken på detta som vi är väl värda !!!
Kommentera

Sv: 20/8 Ett datum som får mig att tänka på skolstart, MEN...
aiastellan: Jag tycker din idé är lysande. Sedan har man ett upplägg med käk och dricka och lite underhållning utanför.
Skulle kunna toppas med lite skills-game a la NHL i pauserna.

Bra jobbat Stellan !
Kommentera

Sv: 20/8 Ett datum som får mig att tänka på skolstart, MEN...
aiastellan: Mmm, det låter som en bra idé! Jag hade även den idén i vintras. Mailade detta till kansliet (Roger Hansson), har inte fått något svar, så det var nog inte speciellt intressant! Jag tror dock på idén!!
Kommentera

20/8 Ett datum som får mig att tänka på skolstart, MEN...
Även på fredagsmatchen hemma mot Mif. Är det meningen att man ska längta sönder sommaren ? Denna match kommer att kompensera förlusten utav hockeyfestivalen, lite iallafall.
Denna festival som både sponsorer och publik så väl hade behövt !
Inte minst vårt lag... Med lite finare väder än förra gången hade det blivit en succé. För jobbigt och besvärligt, eller ?
En annan sak som skulle kunna bli lite utav en "show" är: En match mellan dagens RBK och gamla profiler. Inträde 40 kr vilket oavkortat går till ungdomsavdelningen.Sourra,Hjälm,Billy,Femman,Elvis,Negel,Swiss,
H-Persson,Lööv, fler förslag ? Jag vet, listan kan göras lång och den kittlar. Bröderna Elvenes (stass? Tord orkar !) bildar kedja tillsammans med bröderna Nilsson och "Negel". Kjell Nilsson går rakt in i första femman tillsammans med Lennart Åkesson (skämt) låt oss säga Paul Andersson/Everberg istället. Nämen, helt seriöst skulle det kunna bli hur bra som helst. Sven-Åke Tilly som speaker !
Det skulle kunna ge RBK välkomna pengar...
Kommentera

399323 · »