Hofnar: Jag har sett ett par avsnitt. Det enda avsnittet jag verkligen planerade att se var det första eftersom det som bekant innehöll lite med ett betydligt trevligare lag än räliga-Mif.
Jag tycker generellt att doku-såpor(eller sopor kanske passar bättre) är fåniga.
Dante: Jo, ett gäng småhuliganer skanderandes "hata, hata, hata MIF" i vinjetten till första avsnittet (även i ett antal trailers) är ju verkligen ett bra skyltfönster för Rögle och dess supporters! Men det var nog inte vad du menade. Själv tycker jag det är rätt kul att följa MIF's pina och vedermödor på TV. Är man lite nere efter en Rögleförlust, blir man genast lite piggare av att se Percys Pågar.
Hofnar: Jag är inte heller så jätte-lycklig över vilka som valdes att "representera" Rögles supportrar. Jag menade att man inte är bortskämd med Rögle i rutan.
Vad jag menade är att både Malmö och Rögle har problem, men Rögle kan försöka rätta till dem i lugn och ro utan TV-kamror upp i ansiktet på spelare och tränare.
Men jag måste erkänna att Percy har ett visst underhållnings värde.
Weezer.. Att budgetera med 4900 när man väntat skulle bli ett bottenlag är ju idiotiskt. En del av tanken var att massa danskar skulle åka över sundet. Jo förmodligen.
Rögle håller sitt snitt. Åtminstonde än sålänge, ska kanske tilläggas.
Dante: Ja tack o lov ingen dokusåpa även om HD´s artiklar ibland kan vara på liknande låg nivå.Jag fattar däremot inte vitsen med att kasta skit på andra när man själv ligger risigt till.