Vem ska man hålla tummarna för ikväll??? Vill man att Mora ska vinna så att det utkristalliseras två topplag med avstånd neråt eller vill man att Oskarshamn ska vinna så att det blir ett jämnt skikt under Rögle?? Jag vet inte riktigt vilket scenario som lockar mest, men jag tror att jag lutar lite åt att hålla på Mora. Om nu det nu helt plötsligt skulle börja gå dåligt för Rögle så är det nog rätt bra att ha så lång ner till strecket som möjligt.
Mygel: jag håller faktiskt på Oskarshamn, vill att Rögle ska kunna förlora en match och ändå vara i topp. Jag tror inte att Rögle kommer att komma i en jättesvacka. Jag hoppas bara på att avståndet ska bli en 10 poäng ner till 2:an...
Vill man att Mora ska vinna så att det utkristalliseras två topplag med avstånd neråt eller vill man att Oskarshamn ska vinna så att det blir ett jämnt skikt under Rögle??
Jag vet inte riktigt vilket scenario som lockar mest, men jag tror att jag lutar lite åt att hålla på Mora. Om nu det nu helt plötsligt skulle börja gå dåligt för Rögle så är det nog rätt bra att ha så lång ner till strecket som möjligt.