Åh fan, tack OE för det fattade jag inte!!! Vem är den här skribenten för RFN som nedtecknar sina tankar och observationer på ett för alla så svårläst sätt.
För övrigt vill jag påpeka att maj inte anses vara en sommarmånad, och att din parentes skulle legat direkt efter Punisher alternativt innefattat ordet sin och då istället för ordet "den", naturligtvis övergår då ordet stavningen till obestämd form, gonatt. ;)
Ojdå, tänka sig vilka debatter det bidde av min lätt avskurna tumme ;-) Jag har nu studerat herr Corneliussons bravader, och kan meddela att det inte var gurka jag sysslade med vid olyckstillfället. Upp med hakan gott folk, snart är det OS-invigning! / Eran Patrik
Pellejöns: Bla bla bla, bortamatch! En massa skitsnack från dig, suck! Kommentar: Jag talar till bönder på bönders vis.
Pellejöns: RTFM - det var faktiskt en skribent som undrade om det gick att boka ståplatsbiljetter. Kommentar: Just det RTFM. Hade jag någon vilja att kommentera det ärendet hade rubriken varit "nån som vet".
Och till sist: Man kan skriva som Du har gjort......