Tranås-Rögle
« Föregående · 121326 Till forumet
Sv: Tranås-Rögle
Belix: Härligt Belix.. Då ses vi där då. Bilen härifrån rullar om en timme härifrån den norra utposten.
Månsson har startat säsongen på bästa möjliga vis. Hoppas han fortsätter på samma vis :)
vault: 3-1 till RBK efter 10 min av den 2:a perioden
RBK´s målskyttar: Månsson, Jacke, Pelle
RBK´s målskyttar: Månsson, Jacke, Pelle
vault: ja man kan ju hoppas
kämpa nu rögle för det här skall vi vinna ...............3-4 götttt
håll nu
kämpa nu rögle för det här skall vi vinna ...............3-4 götttt
håll nu
Ärligt talat känns det inte så väldigt övertygande för ett lag som siktar mot elitserien. Ser ju ut som seger.. men ändå.. 4-3 mot tranås. Wow.
URSÄKTA
4-6 hahahahha fan vad göttttttttttttttttt
halmstad på fredag ja vi skall till halmstad på fredag
4-6 hahahahha fan vad göttttttttttttttttt
halmstad på fredag ja vi skall till halmstad på fredag
Många märkliga resultat i kväll, 4 av 6 matcher blev oavgjorda. Det var bra att Rögle vann ikväll, när dom andra resultaten blev som dom blev
Kanske den "mentala" träningen har hjälpt till dagens seger... väldigt starkt att hämta upp ett sånt här läge..
sen en sak till, Halmstad slog bofors borta på straffar..
sen en sak till, Halmstad slog bofors borta på straffar..
herregud.. 3 mål sista 53 sekunderna.. mina nerver hade aldrig klarat av att se den upplösningen.. det var ju bra dom vann, men det duger inte att släppa 4 mål mot tranås. Sedan 3 mål mot arboga hemma.
Det kan bli stora siffror i röven mot bofors senare under säsongen om man inte får igång defensiven..
Det kan bli stora siffror i röven mot bofors senare under säsongen om man inte får igång defensiven..
Vad vi behöver är en målvakt som emellanåt släpper in 0-2 mål.
Då blir det inte så här jämt.
För att gå till Elitserien behöver man en keeper som e snäppet bättre än strålande, utöver en stark offensvi som Rögle redan besitter.
Nu har jag inte sett matchen ikväll, men kommer ihåg förra säsongen.
Då blir det inte så här jämt.
För att gå till Elitserien behöver man en keeper som e snäppet bättre än strålande, utöver en stark offensvi som Rögle redan besitter.
Nu har jag inte sett matchen ikväll, men kommer ihåg förra säsongen.
Två matcher av säsongen e spelade, allt blir förhoppningsvis bättre under säsongen. RBK har trots allt full pott, det är det som e det viktigaste.
« Föregående · 121326
Ville bara påminna er som fortfarande inte lämnat in tipset för dagens drabbning glöm inte det.
Belix