Skellefteå AIK

16006 inlägg · 301 ämnen

12/13

1577378 · » Till forumet


Sv: 12/13
Obekräftade uppgifter från segerbanketten...Holloway förlänger...

Sv: 12/13

Stort grattis till guldet! Välförtjänt.

Ni har dominerat både serien och slutspelet samma säsong som bara Färjestad och i viss mån HV 71 mäktat med tidigare.

Själv firade jag för precis ett år sedan.Hoppas på Brynäsrevansch i nästa års slutspel


Sv: 12/13
mattias - 74: Alla lag som vinner ett sm-guld har väl förtjänat det? Konstigt synsätt...

Sv: 12/13

Inte nog med guldet. SAIK har även de snyggaste dräkterna och det coolaste klubbmärket. Det har jag alltid tyckt. Så var det sagt...


Sv: 12/13
Knegare: stort grattis från Värmland! Ett sådant välförtjänt guld har inte bärgats sedan 2002

Fira ordentligt nu

Sv: 12/13

Huss:

Grattis till SM Guldet, man får gräva djupt i historieböckerna för att hitta ett lag som är mer värdiga vinnare än Skellefteå 2013.


Sv: 12/13

Gratulerar till SM-guldet, klart värdiga mästare, utan konkurrens skulle jag vilja påstå.

Nästa år hoppas jag vi kan ge er en match =)


Sv: 12/13
micke63:

Stort grattis till SM-guldet, sällan har ett guld varit så välförtjänt. Hatten av för Sveriges bästa lag!


Sv: 12/13
Fy fan vad bra ni varit i år eller ja de senaste åren. Imponerande.

Ett stort grattis. Hoppas Frölunda har sneglat lite på hur ni jobbar. 

Sv: 12/13

micke63: Grattis från Dalarna!! Det är denna typ av hockey som vi måste spela vidare på i Sverige, om det ska bli några internationella framgångar !!

En seger för den underhållande hockeyn!!


Sv: 12/13

Grattis SAIK, ni var verkligen värda detta. KLart Sveriges bästa lag just nu.


Sv: 12/13
zigge: Å fy in i helvete vad bra detta känns...efter en natt med lite sömn.

Oron man haft inför a-l-l-a matcherna i den här finalserien liknar oron inför matcherna mot löven på -80,-90 å i början av -00 talet. Kronisk oreda i kistan med rännskita å taskig aptit...men nu är det över...faktiskt så klart att man hoppades men nånstans djupt där inne så fanns tankarna från då laget var konstant tvåa i länet efter löven där lkförbannat...he kan gå åt HELVETE!

Hoppas man slipper ett likadant lidande i 35 år till...

Sv: 12/13

superfalle: Instämmer!! Mest värdiga vinnarna på mkt länge! 3:e gången gillt måste ju kännas GÖRBRA!  GRATTIS! LEVE Norr-HOCKEYN!


Sv: 12/13
Jo tack för det!!

Sv: 12/13
DJ Hemp: håller fullständigt med . Har aldrig sett så värdiga vinnare under alla år jag följt elitserien

Sv: 12/13
Knegare: Grattis! Går inte säga annat än att Skellefteå är värdiga vinnare.
Hade önskat att Luleå kunde bjudit upp bättre än så här, men ni var helt enkelt klassen bättre iår.

Sv: 12/13
Ett stort grattis till SAIK! Ni är de mest värdiga SM-segrarna på år och dagar. Inget, absolut inget, kunde hota er i år. Tredje gången gillt dessutom. Än en gång: Congratulations!!!

Sv: 12/13
Knegare: Grattis grym säsong!

Sv: 12/13
Knegare:
"Säsongens...hitills SKÖNASTE seger..."
Nähä? ;-) Grattis. Se nu till att beställa hem en medalj till Antos också!

Sv: 12/13
GRATTIS SAIK! Så jäkla välförtjänt! Sveriges just nu bästa lag! Heder!

Sv: 12/13

Blake: En får tacke!


Sv: 12/13
Knegare: Grattis!! 

Sv: 12/13
JAPP!! Bucklan kom till Lule...men till OSS!!

Sv: 12/13
Säsongens...hitills SKÖNASTE seger...

Sv: 12/13
björn power: Förvisso...huvudsaken vi inte behöver se Sören nå mer...

Sv: 12/13
Knegare: Congrats till viktorian, vi måste höja oss några gigantiska snäpp för att göra match av detta, ses i Delfinen i morgon.

Sv: 12/13

Ja vafan säger man...Sören Persson...mannen...nä man kan inte kalla honom för det...sopan är ett SKÄMT!!

Lules målis JG...vicken kille!

Åsså Holloway...han VET vart klykan sitter.

Å jag vet att det är med rätta jäävligt upprörda känslor bland Lulefansen...men...man måste anfalla för att göra mål,eller?


Sv: 12/13
Salcin: Jo JÄVLAR heller!!  Den här finalserien kan gå hur som helst...gärna för min del seger för AIK...men de vettifaan...

Sv: 12/13
Knegare:Grattis till guldet det här leker ni hem med 4-0 i matcher.
Har ju inte vunnit efter fullt tid i Skellefteå sen hedenhös tid.

Sv: 12/13

Knegare:

Men nu är det klart - en drömfinal väntar! Fy fan vad skönt. Trots att man har sitt Timråhjärta och sörjer så är det inte utan att man gläds över att det nu äntligen är klart med SAIK vs LHF i finalen. Det kunde inte ha blivit så mycket bättre. Må bästa lag vinna!


Sv: 12/13
Andersson: Vi får väl se om Skellefteå AIK flyger in mamma å pappa Holloway till finalserien...grabben brukar börja producera med mamma på läktaren...

Sv: 12/13
Andersson: Grattis SAIK, 3:e gången gillt ? 

Sv: 12/13

Tänk om Bud Holloway vaknar i finalserien , då blir det lätt guld .

Grattis förresten


Sv: 12/13

DJ Hemp: Den som lever får se...å då menar jag det.

Känns att man inte är lika ung som snittåldern i klacken längre...man mår fysiskt inte bra efter såna här täta matcher...även efter vinster...


Sv: 12/13
Bravo SAIK! Mot final nu antar jag. Det är er tur nu. Kämpa!

Sv: 12/13
MrSaetterboeg: Bla bla bla...

Sv: 12/13

Håll i hatten skoterraggare - snart är vi klara för eliten - bäva månde för här kommer Sveriges mest älskade idrottsförening:

LEKSANDS IF - STÖRST BÄST OCH VACKRAST!!!!!


Sv: 12/13
bj21: The moviestar...

Sv: 12/13
Grattis Skellefteå! Nu får ni se Lee Goren spela slutspelshockey igen. Vad ni lär ha saknat det?! ;-)

Sv: 12/13
Knegare: Satan vad bra ni är vi är verkligen chanslösa!:-( eller ja vi är jävligt dåliga också!

Redigerad kommentar


Sv: 12/13
Weehooo!!

Sv: 12/13
HOLLOWAY!!

Sv: 12/13

Vilket SVIN Thuresson!

Solklar knätackling...

Redigerad kommentar


Sv: 12/13
BUUURSTRÖM!!

Sv: 12/13
JOCKO!!

Sv: 12/13

Knegare:  FORRE!!


Sv: 12/13

ante08: Skämtar du,eller?  Måtte det bli 2-0 i matcher till oss...även om det inte vore en katastrof om det inte blev så...


Sv: 12/13
Knegare: Kan väl visa upp mej då. Skulle siitta härligt med 2-0 i matcher efter kvällens match.

Sv: 12/13

Brynäslegenden:  Not...som synes så är det mest en Knegare här och nån gång en viss ante08...

Desto fler Skelleftåiter på hockeykultur och northpower.nu...


Sv: 12/13
Bra aktivitet härinne #biblioteksstämning

1577378 · »