Södertälje SK

2611 inlägg · 374 ämnen

SSK'are i OS...

49748 · » Till forumet


Sv: SSK'are i OS...
Men den kebab jag nyss åt var banne mej inte så dum den. "Noris" i Skutskär gör god kebab dom också.

S'tälje mot slutspel?! Jajamensan det kan vi ge oss %"&#¤ på att vi ska !!
Kommentera

Sv: SSK'are i OS...
Du ljuger jag vet att du gör det

tälje kebab jaja starka såsen jaja mera kött jaja


vi rockar fet vi rockar hårt vi rockar ssk
Kommentera

Sv: SSK'are i OS...
Bettlehem: Tyvärr, Sveriges godaste kebab finns faktiskt att inhandla på Sylos kebab i Kramfors.
Kommentera

Sv: SSK'are i OS...
Och jag som älskar Kebab.......
Kommentera

Sv: SSK'are i OS...
Vi är TÄLJE fans allihoppa vi kommer att ta sm-guld
VI HAR SVERIGES GODASTE KEBAB
Kommentera

Sv: SSK'are i OS...
Undrar hur länge sen det var Weinhandl blev målvakt? Det måste vara nåt nytt. Och jag trodde han spelade i Modo....=)

Sen är det ju helt okej för alla lag att komma hit och diskutera så länge vi för en relevant diskussion.....Och håller oss snäll och trevlig.

Sverige tar OS-guld !!
Kommentera

Sv: SSK'are i OS...
Sittplats: Sorry (igen??) Förstår att det kanske inte känns så relevant just här. Men vad f-n, det var ju här tråden startade och ibland flyter det i väg lite...
Kommentera

Sv: SSK'are i OS...
Vill bara tacka för den intressanta diskussion kring Djurgårdens reservmålvakter som ni DIF:are för på SSK:s gästbok. Mycket intressant och lärorikt.....not!
Kommentera

Sv: SSK'are i OS...
DIFfer: Oj...sorry, får skylla på demens ;) Visst kan Nihei få stå, eller Osten om han är hel, men det känns ändå surt att inte få ha förstakeepern på plats. Vi möter lhc och ssk i de två matcherna och även om det lär dröja innan de två gängen får nobelpris i avslut så lär de spela med eld i baken båda två vid det laget. Kval, ingenmansland eller slutspel? Det kanske avgörs i den vevan för dem.
Kommentera

Sv: SSK'are i OS...
Gone; Osten kan kvitta. Sätt in Jiro Nihei, jag tror faktiskt att han skulle klara elitserien. Jäkligt tänd, alert och kvick kille. Jag skulel tycka det vore skitkul att se honom åtminstone en match och då kan han ju lika gärna stå de där två matcherna. Han har varit kanon i Huddinge ett par år nu. En ringrostig Osten är ingen höjdare ens när han var frisk ju...
Kommentera

Sv: SSK'are i OS...
Gone: Nu blir jag besviken. Hur lyckades du glömma Jan Pardavy? Han ska ju också till OS.

Nanne: Jag hoppas också Weinhandl kommer med till VM. Om han fortsätter som hittills så vore allt annat en överraskning. Det är ändå 3 målvakter som ska tas ut...
Kommentera

Sv: SSK'are i OS...
Behöver inte vi poäng?? Har du sett hur det ser ut i kampen om andraplatsen? Vi vet ju inte ens om Osten är frisk vid det laget och att stå med tredjekeepern och ha fjärdekillen i båset känns ju lite sådär...
Kommentera

Sv: SSK'are i OS...
Jo, men det är väl uppehåll ändå under OS, så det har väl inte så stor betydelse med bara 2 matcher för eran del. Värre är det för oss som är i behov av alla poäng och spelare vi kan få nu. Men dom får dom ju fart i benen under hela tiden dom är där. Och det lär väl förresten vara enda chansen för Naomov att få spela tillsammans med våran Pantelejevs....=)
Kommentera

Sv: SSK'are i OS...
Vi har tre, Ignatovich, Naumov och Trattnig. Känns surt att vara utan Sigge i två matcher på grund av OS... Kul för honom dock.
Kommentera

SSK'are i OS...
Hejsan

Vi har ju ett par OS spelare i vårat kära SSK. Om jag inte minns helt galet så är det:

"Greg" Pantelejevs - Lettland
Juha Lind - Finland

Är det nån fler eller?

Sen har vi ju ett hemma VM där jag skulle velat se Roffe som en av målvakterna. Vad tycker ni?

// Nanne
Kommentera

49748 · »