Sportspel

569 inlägg · 61 ämnen

Eastside Hockey Manager 2005. Problemet med utvisningarna.

560793 · » Till forumet


Sv: Eastside Hockey Manager 2005. Problemet med utvisningarna.
Patchen fixade helt och hållet problemet med utvisningarna :)
Kommentera

Sv: Eastside Hockey Manager 2005. Problemet med utvisningarna.
WarhawK: Skriver direkt till dig istället :)
Kommentera

Sv: Eastside Hockey Manager 2005. Problemet med utvisningarna.
Deas:
Nää jag inte gjort det pga en polare sa det inte värt det eftersom alla utvisningar , så jag tankade det bara för se om det så illa han sa ..

vad är det som strular under installationen då ?
Kommentera

Sv: Eastside Hockey Manager 2005. Problemet med utvisningarna.
WarhawK: aha! Jag har fått hem patchen men den strulade i installationen. Har du köpt spelet?
Kommentera

Sv: Eastside Hockey Manager 2005. Problemet med utvisningarna.
Deas:
Jag test spelat 2 matcher med nya 2.02 patchen och tyckte det verkade mycket bättre med utvisningarna , dock kan det ju varit en slump så ska testa lite mer och se om det verkligen bättre men fick för mig det mycket bättre nivå nu
Kommentera

Sv: Eastside Hockey Manager 2005. Problemet med utvisningarna.
Deas:
jag har oxå problem med massor av utvisningar , trots har skaplig PK stats så blir det hårda matcher för har inget vidare stjärna lag jag så
Kommentera

Sv: Eastside Hockey Manager 2005. Problemet med utvisningarna.
WarhawK: Verkligen! Kolla statistiken jag postade. Miserabelt! Jag har ett superlag som vinner ändå men jag vill ju ha storsegrar som jag hade i första spelet :D
Kommentera

Sv: Eastside Hockey Manager 2005. Problemet med utvisningarna.
Deas:
Dom verkar precis ha släppt en ny patch när jag kollade nu inte testat med den dock .. men jag hoppas verklingen det löser problemet för det störande
Kommentera

Eastside Hockey Manager 2005. Problemet med utvisningarna.
Jag ser att andra har samma problem. Någon som vet hur det kan undvikas?

Efter 31 matcher har jag varit shorthanded 320 ggr och spelat powerplay 120 ggr.

Spelar alltså med en man mindre i över 20 minuter per match! och med en man mer 8 minuter per match...

Detta trots att jag har ett spelande, offensivt och stjärnfyllt lag. (Colorado plus Jagr, Demitra, Federov, Morris och nån till)
Kommentera

560793 · »