Sportspel

569 inlägg · 61 ämnen

NHL 2005

544331 · » Till forumet


Sv: NHL 2005
För er som är intresserad av att spela ett manager spel så kan ni trycka på länken nedan så kommer ni till Xperteleven, där kan ni gå med i kompisligor och xpertligor, men då vill jag helst att ni går in på sök upp liga och knappar in id nr 27409, då kommer ni till min liga, sen kan ni söka upp en xpertliga, vad jag vet så är det bara en som inte säsongen pågår i, det kostar inget om man inte vill bli VIP medlem vill säga.
Kommentera

Sv: NHL 2005
Fanzin: jag ahde varit sugen, men tyvär så har jag en för gammal dator så NHL 2005 funkar inte på min dator tyvär som jag har
Kommentera

Sv: NHL 2005
[b]Är någon intresserad av att vara med i en NHL turnering så maila mig. En hemsida kommer byggas upp, och kravet är att alla har fungerande IP adresser. Och att det går att ansluta sig. Som sagt Maila[/b]
Kommentera

Sv: NHL 2005
rbn: Jo för sjutton, jag har en hemsida, och en turnering på gång till NHL...maila mig här på HS isf :)
Kommentera

Sv: NHL 2005
rbn: Jorå!

Slå mig ett mejl när du är sugen.
Kommentera

Sv: NHL 2005
Ingen av er som har lust att lira lite matcher då och då mot mig ?
Kommentera

Sv: NHL 2005
Ahlbom: haha, ja men ack så onödigt..bäst o lira på datorn...=) helt klart..Men dock är det väl bra och ha en stabil datorn också..det är ju bra att man har det :D
Kommentera

Sv: NHL 2005
fedotenko: Jaa de ä fett grymast!
Kommentera

Sv: NHL 2005
Fanzin: kan du väll köra på x-box med? kör på Live kostar 599 spänn för ett år
Kommentera

Sv: NHL 2005
Banditen:
Nu är det faktiskt så att Nhl Hitz 2003 är det bästa hockeyspel som någonsin har gjorts och därmed basta.
Kommentera

Sv: NHL 2005
Deas: Det är riktigt bra.
Kommentera

Sv: NHL 2005
Ahlbom: Äh, NHL ska man spela på dator. Riktigt härligt och köra egna turneringar o så...mot andra personer online =)
Kommentera

Sv: NHL 2005
Rooster 0.94 finns nu att ladda ner från slapshot.se Följ länk...
Kommentera

Sv: NHL 2005
persson: för sjutton, elitserien ligger ju istället på nya NHL ju..hänger du inte med? Köp NHL 2005 får du se...väldigt mycket bättre än ditt skräpiga Elitserien 2001 ska du se...
Kommentera

Sv: NHL 2005
nån som vet om det kommer ett nytt eliserien?Elitserien 2001 börjar ju kännas lite gammalt..
Kommentera

Sv: NHL 2005
Har lagt in Rostern som man ska men inte f*n har de blivit nå ändringar i lagen....Brynäs har sitt vanliga lag med Anger osv.....Däremot har alla andra saker jag lagt in fungerat som Allsvenska loggos och fräkter,reklam,domare,strålkastare,C+ klocka,Plexiglas,Målvakternas skydd mm.Men uppdatera lagen de är helt kört
Kommentera

Sv: NHL 2005
Poffa: Har lagt upp rostern i mitt filarkiv, bara att ladda ned från min sida här i HS!
Kommentera

Sv: NHL 2005
RavenLord:

Klicka på Filserver i vänsterkanten och välj sida två. Där finns rooster 0,91 att ladda hem.
Kommentera

Sv: NHL 2005
RavenLord: Hitta den nu tror jag...Jävla rörig sida
Kommentera

Sv: NHL 2005
arf: Roostern är här står de unter nyheter men var fan är den så man kan ladda ner den då ?
Kommentera

Sv: NHL 2005
...och rosterfilen var strålande! Rekommenderas!

Underbart att spela TIK med Kipper i mål...
Kommentera

Sv: NHL 2005
arf: Glöm det jag skrev, hittade rosterfilen.
Kommentera

Sv: NHL 2005
Jag kanske är pantad, men hur gör man med rostern som finns på www.slapshot.se ? Ska man ladda ned lag för lag? Hittar ingen komplett fil, finns det?
Kommentera

Sv: NHL 2005
hockeybussen: Finns redan till X-box.
Kommentera

Sv: NHL 2005
När kommer NHL 2005 till X-box?
Kommentera

Sv: NHL 2005
Acke: själv har man inte boxen än så får duga med 2004 på ps2 än så länge
Kommentera

Sv: NHL 2005
kan inte fatta hur folk tycker att detta spel kan vara så roligt.
hatar verkligen funktionen när man rundar mål. nio av tio fall så lägger målvakten sig ner istället för att täta stolpen. uj uj såg nån som snackade om att 2004 bara gick ut på att checkasönder? vad går då 2005:an ut på? runda målet så många gånger som man kan eller? blir typ mål var och varannan gång. allt över en tvåa i betyg vore att skämta. tacka vet jag nhl93 och 2004 dom enda två spelen som inte handlar om slump och rundning av kasse och onetimers.
Kommentera

Sv: NHL 2005
länge leve nhl2004 till xbox!!
Kommentera

Sv: NHL 2005
Fanzin: fattar inte hur nån överhuvud taget vill spela 2005:an tycker själv att känslan i 2004 är typ 10 gånger bättre. 2005 = onetimers och slumpmål. jävla skit spel!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Kommentera

Sv: NHL 2005
arf: jajamän, det är den som uppdaterar spelarna o så =)
Kommentera

Sv: NHL 2005
Fanzin: Om jag förstår det rätt är rostern som snart kommer det jag söker?
Kommentera

Sv: NHL 2005
arf: www.slapshot.se finns att hämta lite grejer...
Kommentera

Sv: NHL 2005
Ngn som vet om det finns patch med aktuella lag att hämta någonstans?
Kommentera

Sv: NHL 2005
MrAce: det undrade faktiskt jag också...bara nytt lag? knasigt...
Kommentera

Sv: NHL 2005
Fanzin:

Hittar inte på vart man kan skapa egna spelare i spelet, har dom tagit bort den funktionen helt ?
Kommentera

Sv: NHL 2005
finns det något som behövs förbättras?
Kommentera

Sv: NHL 2005
Ahlbom: Utan tvekan, det är tråkigt....
Kommentera

Sv: NHL 2005
Gone: tycker att det förstör spelet lite gran ;)
Kommentera

Sv: NHL 2005
Gone: Stör mig varje gång jag spelar i Globen. Höhö....
Kommentera

Sv: NHL 2005
Att Djurgårdens flaggor hänger i taket när Sverige spelar landskamp på hemmaplan gör inte spelet sämre. Kanon som vanligt :)
Kommentera

Sv: NHL 2005
Portello: jajamän det är grymma spel. Snart kommer man i kontakt med 2005. Efterlyser dock lite mer färg på läktaren samt snyggare hallar. Vilket jag hoppas på. Arrangerade tifon på läktarna höh!
Kommentera

Sv: NHL 2005
Deas: Klart man gillar EA-spelen.Extra kul är det ju nu då man har en X-box och kan spela flera i samma lag, hur kul som helst.
Den 20 september kan bli hur kul som helst.NHL 2005 släpps samt ES-premiär.Underbart!
Kommentera

Sv: NHL 2005
Deas: 2004 var ju helt under isen. Tattiga menyer och grymt tråkigt spel. Det var som att se Devils mot Ducks i Stanley Cup du. Det enda som det gick ut på vad att checka sönder allt och alla, inget finlir alls. Annars brukar jag gilla NHL-spelen, less kanske?

Har dom skärpt till sig?
Kommentera

NHL 2005
Förutom irriterande menyer då det gäller kedjor och kontrollinställningar så verkar spelet riktigt, riktigt bra. Några andra här som också är gammla fans av EA spelen?
Kommentera

544331 · »