« Föregående · 1930507 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: Apropå nånting...
JonteD: Den som gjort den enskilt bästa säsongen gällande objektiv nivå borde vara Zäta under lockout-säsongen i alla fall, med tanke på att serien under det året var på en helt annan nivå än vanligt och han var dominant.
+ 3
Sv: Apropå nånting...
JonteD: Finns många kandidater.
Pyörälä, Pärssinen, Riku Hahl, Krykov, Kapanen, Koskinen, Zetterberg, Dahlen. Fler?
Pyörälä, Pärssinen, Riku Hahl, Krykov, Kapanen, Koskinen, Zetterberg, Dahlen. Fler?
+ 4
Sv: Apropå nånting...
Raggaren Putte: Farbrorn har en lite lustig undran? Vilken spelare har varit bäst under åren från 00 o framåt? Satt och funderade på vem de kunde va men... Vad tycker forumet?
Sv: Apropå nånting...
{8179}: Det finns säkert plats för honom att få en mer framträdande roll i Leksand. Tror att han och Kolan skulle komplettera varandra bra.
+ 3
Sv: Apropå nånting...
Nisse på Mon: Har spelat mestadels i 2a femman med Olausson och Kovac. Snittar ca 13 min per match. Har 13 skott på mål. Varit inne på 2 mål framåt och 2 bakåt i spel 5v5. Var nerflyttad till 3e femman i senaste matchen mot DIF. Knske inte var omgivningen det var fel på trots allt..
+ 15
Sv: Apropå nånting...
JobbaPuck: nån med koll på M.Guter? Är Luleå imponerade hittills? Såg han hade 2 poäng på 9 matcher. Får han spela nåt ö.h.t?
Sv: Apropå nånting...
Wedda gör en bra match idag. Ligger bakom 0-2 (andra assist) och nästan mål efter lite mer än halva andra
+ 9
Sv: Apropå nånting...
Nisse1: Finns ju skitmycket på marknaden när en sån som Jonathan Carlsson får chansen att spela sig till ett SHL-kontrakt...
+ 2
Sv: Apropå nånting...
OlliJanne: Då har ändå Jalle varit en av våra bästa backar senaste två matcherna, framförallt mot Brynäs. Vet inte om det säger mer om Jalle eller våran klass på backuppsättningen.
Sv: Apropå nånting...
Jåkkinen: Tror inte heller att Nubben sitter handlingsförlamad och inte gör något utan nog faan är han ute och letar men han är förhoppningsvis mer kräsen än när han hittade spritfet Jalle
+ 5
Sv: Apropå nånting...
Nisse1: Nu är du lite orättvis, JP kliver in i truppen med. Nubben letar förstärkning men om det ska bli något så ska det vara någon som lyfter laget, tolkar det som att han letar spets.
+ 8
Sv: Apropå nånting...
sargad: ja hoppas Jonte känner stödet från alla oss Tikare och att vi snart får se rubriker om hur han och EP krossar Sedinarna... MEN skulle han känna att han har lite tråkigt där borta så har säkert Nubben och Freddan en plats öppen för honom.
Frågan är väl bara vem faan ska spela center mellan Jonte och Wedda? Lander?
Avd: dream on eller lall on
Frågan är väl bara vem faan ska spela center mellan Jonte och Wedda? Lander?
Avd: dream on eller lall on
+ 2
Sv: Apropå nånting...
Raggaren Putte: Snart JVM och vi tappar 2-ledande spelare i 6-matcher, dom ska ersättas med spelare från Borlänge och Norge. Man gör verkligen ingenting för att undvika ett kval. Var är Guter pengarna? Lägg ner Aktieförsäljningen NUUUU! Lägg det som är sålts på nödvändiga förstärkningar. Det är dag att vakna styrelsen i TIK.
Sv: Apropå nånting...
Jåkkinen: Na, jag vet inte om det där mer stekhet har så mycket substans bakom sig. Låter lite som en klassisk slaskblaskelögn om man jämför med verkligheten bakom. Självklart hoppas jag på att Dahlen liksom Elias når all framgång, men utifrån vad man kan läsa på forum och dylikt så känns det som att han inte direkt överpresterat på slutet. Jonte ftw!
Sv: Apropå nånting...
TD: Wedin inne i Powerplay när det är OT, sjukt kul att se vilket förtroende han får!
+ 7
Sv: Apropå nånting...
TD:Boqvist påminner mycket om en annan Tikare Pääjärvi denne har nr 90 Pääjärvi 91 bara en sån sak
Sv: Apropå nånting...
Stort Grattis till Anton Wedin som gör sin första riktigt tuffa match mot Ryssland i Chanel One cup
Även till Boqvist som utbildat sig lite i TIK 2-0 Tre kronor nu
Även till Boqvist som utbildat sig lite i TIK 2-0 Tre kronor nu
Sv: Apropå nånting...
JonteD: Vore lämpligt att skriva på ett lycka-till upprop till Jonte så han känner att han har ett par tusen timråfans i ryggen när han ska ut på NHL-is😊
+ 11
Sv: Apropå nånting...
sargad: Ja de värvade ju Kolan. Där har man ju fan orginalet på en "Jalle-värvning"
+ 6
Sv: Apropå nånting...
Jåkkinen: Äntligen kanske våra superhjältar återförenas!! Vilket radarpar de kan bli man får ju stora tårar i ögonen när man såg detta!!!👏👏👏👏👏😊😂
+ 12
Sv: Apropå nånting...
Tikkare: Dom har liksom blivit hockeyns Hammarby, vad gäller resultat kontra förutsättningar.
Vad gäller Leksand så känns det som dom kör med på tok för många "Jalle-värvningar"
Vad gäller Leksand så känns det som dom kör med på tok för många "Jalle-värvningar"
Sv: Apropå nånting...
{3405}: Leksand är sjukt. Att dom inte byter ut sig själva i ledningen. Jaa menar den jävla klubben har allt. Arenan, degen, sponsorna, varumärket, supportrarna. Ändå är dom ett mediokert mittenlag i HA. Och år efter år pratas det om sitt jävla återtåg. Sveriges i särklass största hockey fiasko.!!
+ 11
Sv: Apropå nånting...
Leksand fortsätter att imponera med nya skalper. 8 raka matcher utan en enda poäng.
Finns det något lag som någonsin underpresterat så många gånger som Leksand?
Finns det något lag som någonsin underpresterat så många gånger som Leksand?
+ 1
Sv: Apropå nånting...
Härligt att J-20 poängkungen Emil Lindblom tränar med A-laget...
Vi behöver ha in friskt blod i truppen.👍🏼
Vi behöver ha in friskt blod i truppen.👍🏼
+ 19
Sv: Apropå nånting...
OlliJanne: fläskkorven, såg man ju direkt vad det var för snubbe. dubbelhaka och kärlekshandtag:-)
Sv: Apropå nånting...
Janne Jalle skyller på höften... förr i tiden drog alltid finnarna till med "rykken vettu" när de inte ville jobba ;-)
+ 5
Sv: Apropå nånting...
John Cena: Jag tror de går all in på Parks innan transfer fönstret. Ejendal, Clas Ohlsson och resten av byggden pyttsar in 2 millar för att täcka upp 3 månadslöner för Parks. Så vida inte Adler Mannheim blir utslagna tidigt då för då hittar de säkert några tyskar för samma pris.
+ 5
Sv: U20
Gewe: Om det är mig du utgår ifrån var det alltså nästa säsong jag menade att man skulle skriva kontrakt och låna ut i så fall. Jag utgår alltså efter att vi kommer vara kvar nästa säsong men är också ödmjuk med tanke på hur spelet sett ut och positionen vi ligger på just nu i tabellen att vi också kan åka ur. Sen är det andra som har gått loss efter det.....
Sv: Apropå nånting...
John Cena: Verkar som att det är ett lån över 2 matcher för att täcka upp för skador. Så inte en värvning vad det ser ut som alltså..
Sv: Apropå nånting...
Jåkkinen: Verkar som leksand försöker värva våra ”kvalhjältar”. Först Enock, nu Enqvist. Undrar när dom kommer presentera Michael Parks...
+ 6
Sv: Apropå nånting...
OlliJanne: brukar det inte finnas nån klausul i kontraktet som spelarna ska ställa upp på och följa. Och gör dom inte det bryts kontraktet.
« Föregående · 1930507 · Nästa »
Kent Manderville. Ord överflödiga.!