1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614895 inlägg · 6214 ämnen
« · 1958024 · »

Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.


Sv: Apropå nånting...
TimraStockholm: Hur dum är Dahlroth..? hur fan kan han ta den där?

Sv: Apropå nånting...
{8671}: Domarna gör definitivt sitt för att AIK ska vinna..

Sv: Apropå nånting...
Lite mer balans på kommentatorerna den här matchen när inte Arto backar upp som vilken hemmasupporter som helst.

Sv: Apropå nånting...
EXPLORERSMÅLAND: Onödiga utvisningar av Oskars

Sv: Apropå nånting...
RIFALK!!!!

Sv: Apropå nånting...
{8671}: Beror på den där domarutfrågningen förra matchen

Sv: Apropå nånting...
Timråit H-sand:
Jo...men nu fick de igen..

Sv: Apropå nånting...
Timråit H-sand: sitter här med hakan i bordet. Är jag väldigt partisk mot Oskarshamn eller blir dom extremt misshandlade av domaren i den här matchen? Tycker domarna letar utvisningar på oskarshamnspelare medan AIK kommer undan med precis allt.

Sv: Apropå nånting...
EXPLORERSMÅLAND: Oskarshamn imponerar! Mycket smart spelande lag!👍
Sänk detta jävla ohyra till lag nu!🐀💪

Sv: Apropå nånting...
EXPLORERSMÅLAND: Jämnfört med Timrå bara smågrus

Sv: Apropå nånting...
Sputnik: Det fanns ett lag ifjol som sopade banan med Leksand med 3-0 i HA finalen... hihi!

Sv: Apropå nånting...
EXPLORERSMÅLAND: det var senast på Niklas Sundströms tid man såg ett lag klaga så mycket på domarna som AIK gör nu. Trodde AIK att dom skulle få SHL-platsen till skänks månne?

Sv: Apropå nånting...
Sputnik: Jaa halva forumet här hatar mig för att jag varit så självsäker på hur lätt vi kommer spöa dessa lag!;) Verkar INTE svårt få AIK ur balans

Sv: Apropå nånting...
EXPLORERSMÅLAND: Haha var inte AIK bästa laget i HA nånsin enligt vissa?

Sv: Apropå nånting...
Oskarshamn har ett ruskigt bra lag...
Bra målvakter..
Och två bra rappa femmor...

Sv: Apropå nånting...
EXPLORERSMÅLAND: Våga Vägra AIK

Sv: Apropå nånting...
EXPLORERSMÅLAND: Starkt av Oskar att komma tillbaka efter alla utvisningar och underläge. Visar på bra moral i laget och formen verkar vara på g!

Sv: Apropå nånting...
Vi ska INTE möta AIK!!!

Sv: Apropå nånting...
Dräparskott av Lill-Mördarn

Sv: Apropå nånting...
Andersson: Jajjemän!

Sv: Apropå nånting...
Charlie2: såg solklart ut , en halv sekund till godo

Sv: Apropå nånting...
MÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅL THELIN....
Han som ratades utav AIK förra säsongen...
Nu slagit poängrekord!!!

Sv: Apropå nånting...
TimraStockholm: Återigen ska det ringas... men fan vilken snygg variant!

Sv: Apropå nånting...
roger_sundsvall: Går nog att trolla bort.. :)

Sv: Apropå nånting...
Andersson: Ojojojoo

Sv: Apropå nånting...
roger_sundsvall: kanske , de ska ringas

Sv: Apropå nånting...
ops 2-3 IKO

Sv: Apropå nånting...
bar mofftak: får vi möta AIK i kvalet kommer Cmore, SHL och i princip alla vilja att dom byter plats med oss. Det bådar inte gott när det gäller domarsituationen. Får vi möta Oskarshamn skiter nog hela hockeysverige i vilken som vinner, klart bättre utgångsläge för oss.

Sv: Apropå nånting...
{8671}: Håller med.

Sv: Apropå nånting...
{8671}: Så sant.

Sv: Apropå nånting...
TimraStockholm: oj oj vad AIK får enkla PP medan Oskarshamn får halverad utdelning, det verkar krävas två solklara överträdelser innan Oskarshamn får ett PP.


Sv: Apropå nånting...
Charliejfz: Coolt vet jag inte. Det var en episod många skaffade sig ett nick som började på Johnny. 😁
Tror att det var typ -11

Sv: Apropå nånting...
Andersson: Om vi förlorar mot AIK i direktkvalet skulle det svida så in i bomben. Men om IKO tog steget upp till SHL skulle det vara mer sensationsnyheter = inte lika tungt. Så tänker jag iaf.

Sv: Apropå nånting...
Knoxville.. coolt namn... funderar på att byta mitt forumnamn till Bam Margera eller Chris Pontius :)

Sv: Apropå nånting...
{4606}: ser ut som båda lagen har bra målvakter.ligger inte med huvudet i nätet å bena utåt som våran!

Sv: Apropå nånting...
EXPLORERSMÅLAND: Ingen ... men en stor risk är det att de blir så

Sv: Apropå nånting...
Andersson: Hm...Vem fan har sagt att vi ska MÖTA AIK?

Sv: Apropå nånting...
JohnnyKnoxville: Förlora mot AIK är bland det värsta som finns , och det kan faktiskt hända

Sv: Apropå nånting...
JohnnyKnoxville: Att få bort C Mores/Hovets tryck på domarna gör det nog värt det. Jag tror inte heller att Oskarshamns spel inåt i egen zon kommer funka mot Wedin.

Sv: Apropå nånting...
Andersson: Ruskigt bra PP och Oskarshamn har en ruskigt bra första lina..

Sv: Apropå nånting...
Ja, hoppas ni får Oskarshamn. Men ni ska inte ha några problem med något av lagen.

Sv: Apropå nånting...
EXPLORERSMÅLAND: Jag vet inte om man ska hoppas på Oskarhamn. Vinner dom så är dom bättre än AIK. Det blir en tuff utmaning oavsett.

Sv: Apropå nånting...
D é lugnt jag har spelat på AIK igen så då vinner OSK :’)

Sv: Apropå nånting...
EXPLORERSMÅLAND: gick fort de , som nån sa

Sv: Apropå nånting...
2-2!!!

Sv: Apropå nånting...
Oskarshamn är bättre än AIK 5-5..
Nu PP...

Sv: Apropå nånting...
{7943}: Ja , Ska patrik sjöberg döma Timrå - AIK , då är vi illa ute

Sv: Apropå nånting...
Andersson: Blir det OIK ni möter slipper ni i alla fall möta domaren också, AIK är på fallrepet rent ekonomiskt och lär få problem att klara elitlicensen om dom inte går upp!!

Sv: Apropå nånting...
bar mofftak: skojar du?

« · 1958024 · »
Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer