« Föregående · 1958103 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: Apropå nånting...
Andersson: Varför så upprörd? Det är väl hockeypamparnas senaste grepp för att spara in domartraktamente.. =)
Sv: Silly Season 2019-2020
Puckat: Karlsson har skrivit på nytt kontrakt så han kan vi drömma vidare om. Men dom andra 3 som 1,2 och 3e center hade jag inte tackat nej till direkt.
Sv: Silly Season 2019-2020
Puckat: Nja nog tror jag att Emil Pettersson jagar NHL drömmen även nästa säsong eftersom det finns en rimlig chans att slå sig in i coyotes.
+ 1
Sv: Silly Season 2019-2020
Ser gärna en centersida nästa säsong med;
Emil Pettersson
Erik Karlsson
Rickard Palmberg
Ludvig Rensfeldt
Inte helt orimligt heller...
Också Sebbe och Fransson in på backen
Då tror jag till och med att vi kan vara med och hota om en playin-plats nästa säsong. Måtte vi hålla oss kvar!!
Emil Pettersson
Erik Karlsson
Rickard Palmberg
Ludvig Rensfeldt
Inte helt orimligt heller...
Också Sebbe och Fransson in på backen
Då tror jag till och med att vi kan vara med och hota om en playin-plats nästa säsong. Måtte vi hålla oss kvar!!
Sv: Apropå nånting...
Man undrar ju hur sanslös denna serie är egentligen . I dagens match så var DOMAREN från SOLNA . Vadå skandal ????
+ 5
Sv: Apropå nånting...
EXPLORERSMÅLAND: Blir en nagelbitare på söndag, 50/50 men blir det Oskarshamn som vinner så tror jag vi får 150 ståplatsbiljetter sedan så ska det vara ett rött hav på sittplats också!!
+ 2
Sv: Apropå nånting...
3275( Be-Ge Hockey Center )...
Inte mycket plats på bortastå...
Hur många biljetter får Timrå IK...?
Inte mycket plats på bortastå...
Hur många biljetter får Timrå IK...?
Sv: Apropå nånting...
Cmore studion: ”helt opartiskt har vi inget emot att komma tillbaka till hovet”...
Tjena
Tjena
+ 11
Sv: Apropå nånting...
Tomas Mitell må vara en bra tränare, men inte fan är han ödmjuk inte, "Oskarshamn har bara medstuds med sig", "vi har oflyt", "på 40 skott borde något mer ha ramlat in". INTE ett ord om att Oskarshamn gör en bra match eller att deras målvakt gör en bra match eller någonting sånt. Det brukar andra ha mage att säga. Men det verkar sitta i väggarna hos AIK.
+ 7
Sv: Apropå nånting...
Nisse på Mon: Tänk att allsvenskans bästa lag någonsin har så svårt mot Oskarshamn trots hjälp av domare, påhejad av TV kommentatorer och experter.
Tänk om svaret innan det här är klart...Oskarshamn mot Timrå och Leksand mot Mora....AIK kvar i HA på ruinens brant. Ja,ja det är inte klart än men jag tror Timrå har största chansen mot ett AIK som helt saknar försvar, stabbiga backar som går bort sig gång på gång.
Tänk om svaret innan det här är klart...Oskarshamn mot Timrå och Leksand mot Mora....AIK kvar i HA på ruinens brant. Ja,ja det är inte klart än men jag tror Timrå har största chansen mot ett AIK som helt saknar försvar, stabbiga backar som går bort sig gång på gång.
Sv: Apropå nånting...
{8671}: håller med, AIK är inte någon mardrömsmotståndare på något sätt, helt okej press spel,men defensivt känns det inte så bra, däremot hovet skrämmer mig. Sen är Oskarshamn mer optimal för oss, men ska inte underskattas,rifalk är en vägg, sen har dom några spetsspelare samt Oscar Nilsson på backen.
Sv: Apropå nånting...
Tonymontana: Rifalk håller SHL klass. Starkt gjort av Oskar att slå AIK på Hovet och nu har dom matchboll på hemmaplan!
+ 2
Sv: Apropå nånting...
Tonymontana: det här går ju hyfsat enligt plan. Nu får gärna AIK vinna nere i Oskarshamn och sen avgör Oskars på hovet så bör våra förutsättningar vara optimala.
Minus att möta ett Oskarshamn som fått upp ångan, dom har en ganska vass offensiv.
Minus att möta AIK på grund av deras absurda domarfördel. I övrigt sticker dom inte ut nämnvärt.
Minus att möta ett Oskarshamn som fått upp ångan, dom har en ganska vass offensiv.
Minus att möta AIK på grund av deras absurda domarfördel. I övrigt sticker dom inte ut nämnvärt.
Sv: Apropå nånting...
EXPLORERSMÅLAND: Rifalk är läskigt bra, håller tusen gånger högre nivå än Svedberg, det är skrämmande.
+ 6
Sv: Apropå nånting...
roger_sundsvall: jag är LIVRÄDD för Oskarshamns målvakt... det är en sån man behöver i ett kval.
+ 1
Sv: Apropå nånting...
Nisse på Mon: Som fan! Inte ens med domarna på sin sida kunde dom vinna! Starkt av IKO!
+ 1
Sv: Apropå nånting...
roger_sundsvall: Klart imponerad av Oskars så här långt. Hoppas vi scoutat dem också..
Sv: Apropå nånting...
ja verkligen
IKO krigar bra
dom e inte ofarliga
ska ej underskattas
tror IKO vinner nästa oxå
IKO krigar bra
dom e inte ofarliga
ska ej underskattas
tror IKO vinner nästa oxå
Sv: Apropå nånting...
TimraStockholm: den där trippingen/interference som Dahlroth åker på, AIK gjorde en nästan identisk sådan ett par minuter innan när hutchkins blir nergjord (och sen mulad i ansiktet liggande) men fick så klart ingen utdelning.
+ 1
Sv: Apropå nånting...
TimraStockholm: så nu var dom för tuff mot Marklund. Innan var det han gjorde så låg nivå så det behövs inget domaringripande. Harald Lückner tränar AIK nästa säsong?
« Föregående · 1958103 · Nästa »
