« Föregående · 1961250 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
supp: Dom vill väl ha lite uppmärksamhet och sticka ut lite, för liksom, alla andra har ju tippat Timrå typ.
Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
Sputnik: Elisabeth Lindbäck Sportexpressen
tippar 4-1 i matcher till OIK Elin Bergvik Eriksson
Mittmedia tippar 4-2 i matcher till OIK
tippar 4-1 i matcher till OIK Elin Bergvik Eriksson
Mittmedia tippar 4-2 i matcher till OIK
+ 1
Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
Backhandflipp: IKO har gjort det bra så det finns väl ingen anledning att klanka ned på dom.
Men å andra sidan hoppas vi ju att deras framgångssaga tar slut nu.
Men å andra sidan hoppas vi ju att deras framgångssaga tar slut nu.
+ 1
Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
Så vackert att IKO inte ens orkar organisera fler än en minibuss till första delen i största matcherna i deras klubbs historia. Blir så gött. NOLL stöd för spelarna på bortaplan. Mot AIK hade de ju ändå folk på bortastå. Nu; en minibuss. Vi kommer dessutom ta över BG Hockeycenter. Sju matchers hemmaplansfördel, om så krävs.
Det blåser upp till storm, TIMRÅSTORM.
Vad som än krävs.
Det blåser upp till storm, TIMRÅSTORM.
Vad som än krävs.
+ 22
Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
Öndulat: Abris från Aftonbladet trodde på oss mot Karlskrona förra året, han tror på oss även i år. Vi får se det som ett gott omen. 😉
+ 4
Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
Årets replikatröja på under dagen. "Vi heter Timrå IK" på repeat i bilen på väg till jobbet. Nu är det dags! Det är bara att köra nu, finns inget att spara på till senare. Kom igen nu Timrå!
+ 4
Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
mikenomad: den största jinxen av alla är alla experter som tippar att Timrå vinner. Har experter någonsin haft rätt angående oss?
+ 2
Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
EXPLORERSMÅLAND: Det där var ett riktigt jobbigt jinx-inlägg men du kommer undan med det just för att det är du 😁
+ 1
Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
Ida rinn dä lätt.....
Champagnefrukost och Segergarren ryker lätt...
Det är vår...
Och ikväll VINN vi lätt!!!
Skål tamjefan...!!
Champagnefrukost och Segergarren ryker lätt...
Det är vår...
Och ikväll VINN vi lätt!!!
Skål tamjefan...!!
Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
Nu börjar man verkligen känna nerverna, växlar mellan hopp och förtvivlan i vanlig ordning inför en viktig match. Samtidigt är jag så jävla taggad så jag inte vet vart jag ska ta vägen. Hypen runt första matchen är skyhög, marknadsföringen han varit fenomenal. Hoppas det blir en repris av match 6 mot khk ikväll! Ikväll Ska vi vinna!
Hoppas bratten får stå för övrigt.
Hoppas bratten får stå för övrigt.
+ 4
Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
Någon från Uppsala/Stockholm som vill samåka upp och ner i eftermiddag/kväll?
+ 2
Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
Ikväll smäller det!! Längtar att få se en grym inramning på matchen. Hoppas på utsålt. Må hockey Gudarna vara med oss. Giv oss frid och vinn Timrå IK. Ät puck, offra blod, svett..kämpa för varann och laget och alla röd vita hockey dynamit supporters! All min energi går till laget ikväll.
PRIMO VICTORIA.
PRIMO VICTORIA.
+ 6
Sv: Apropå nånting...
Eugen Sandberg: Nu ska puckar vräkas in och inte en jävel ska få chanser på returer framför Svedda Bratten det ska fan kosta och komma in där. Inte nåt jävla mes spel där man inte rensar och spelar hårt fysiskt framför båda kassarna det ska göra jävligt ont om Oskarshamn ska göra mål.
+ 12
Sv: Apropå nånting...
Nu är det bara timmar kvar. Pirret...
Stämningen man byggt upp på marknad...
Alla fans som mobiliserar...
Vi är Timrå, vi hör hemma i SHL. Imorgon ska alla få veta det!
Stämningen man byggt upp på marknad...
Alla fans som mobiliserar...
Vi är Timrå, vi hör hemma i SHL. Imorgon ska alla få veta det!
+ 16
Sv: Apropå nånting...
{8399}: Om du har dålig koll så borde du inte uttala dig över huvud taget. En gång såg jag en film som bara hade fått två plus av Aftonbladet, jag tyckte den var bra. Däremot kan jag ju inte gå runt och säga att jag tycker den filmen är dålig för att den fick bara två plus i Aftonbladet men själv har jag inte sett den. Noll logik.
Jag tycker inte om choklad, jag har aldrig smakat choklad, men eftersom Skellefteås fans bojkottar choklad så är det det äckligaste man kan äta.
Jag tycker inte om choklad, jag har aldrig smakat choklad, men eftersom Skellefteås fans bojkottar choklad så är det det äckligaste man kan äta.
+ 9
Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
mikenomad: Står att det är delvis skymd sikt på dom platserna enligt biljettsidan, kan bero på om det är precis bakom ingången
+ 1
Sv: Apropå nånting...
Puckat: Gör som jag, maila Timrå och prisa Niklas Edin som har varit projektledare för kvalkampanjen. Hoppas att han blir kvar nästa säsong, senaste informationen jag fick var att han var anställd på deltid.
+ 18
Sv: Apropå nånting...
Sputnik: Nubben sa redan i våras att han bygger ett lag som ska klara ett kval. Men som det sett ut under säsongen jmfrt med nu känns det som att hela föreningen byggt och legat i startgroparna inför ett stundande kval.
+ 2
Sv: Apropå nånting...
TimraStockholm: Jimmy Hamrin trodde på hyffsad enkel resa i Senaste Timråpodden. Även i den länkade Podden med Ros och Abris är det fördel Timrå.
Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
Zetterström: Jag har 3 biljetter på sektion L rad 10,100 kr/st...
Sv: Apropå nånting...
EXPLORERSMÅLAND: Lugnt låt Lönnå dåna in seger blir 4-1 i matcher du och han på orgel en Explorer var kan inte förlora då
+ 2
Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
mikenomad:
Sektion K, L samt hörn
100 kr för rad 1-2
210 kr för rad 3-4 och 16-21
300 kr för rad 5-15 (platserna på långsidorna kostar 320 kr)
En konstig prissättning tycker jag men kul att dom har steppat upp på marknadssidan i övrigt.
Sektion K, L samt hörn
100 kr för rad 1-2
210 kr för rad 3-4 och 16-21
300 kr för rad 5-15 (platserna på långsidorna kostar 320 kr)
En konstig prissättning tycker jag men kul att dom har steppat upp på marknadssidan i övrigt.
Sv: Apropå nånting...
Puckat: Känns som att de samlat ihop sig inför det här. Aldrig varit så här taggad tidigare inför match! Ge mig morgondagen, nu tack.
+ 3
Sv: Apropå nånting...
Puckat: Allt som varit uselt innan är toppklass nu. Dan före dopparedan och HELVETE vad livsandarna spritter runt! Äntligen säsongsstart!
+ 1
Sv: Apropå nånting...
Alltså Timrås marknadsföring inför det här kvalet och framförallt första matchen är verkligen🔥🔥🔥Har gått från att känna mest ångest till att känna mig riktigt taggad och laddad inför morgondagen. Hoppas det fortsätter såhär och att de verkligen ha insett vikten nu av att marknadsföra sig bättre
+ 20
Sv: Apropå nånting...
Herregud...HALLELUJA va dä rinn lätt ikväll!!!
Snart släpps puckuslingen i Hockeytemplet i Timrå!!!
HALLELUJA...Prisa Gud snart kommer skatteåtebäringen och skutan åker mot Puttgarden och sommaren är räddad!!!
Men FÖRST ska vi klar SHL kontraktet!!!
Fimpen å Rolle å Barbara å Majlis å Clary å ja fixar biffen...
En för ALLA...ALLA för en...
Ända in i roten så fixa vi detta tillsammans!!
Älska Timrå IK i vått och torrt och i med och i MOTGÅNG ALLTID ❤❤❤
Kjell Lönnå på högsta ikväll..!!!
Snart släpps puckuslingen i Hockeytemplet i Timrå!!!
HALLELUJA...Prisa Gud snart kommer skatteåtebäringen och skutan åker mot Puttgarden och sommaren är räddad!!!
Men FÖRST ska vi klar SHL kontraktet!!!
Fimpen å Rolle å Barbara å Majlis å Clary å ja fixar biffen...
En för ALLA...ALLA för en...
Ända in i roten så fixa vi detta tillsammans!!
Älska Timrå IK i vått och torrt och i med och i MOTGÅNG ALLTID ❤❤❤
Kjell Lönnå på högsta ikväll..!!!
+ 5
Sv: Apropå nånting...
Sanny Lindström tror inte Oskarshamn fixar kvalet. Hoppas han har rätt. 😉
// I live sändningen på Cmores Facebook precis.
// I live sändningen på Cmores Facebook precis.
+ 12
Sv: Apropå nånting...
Oförändrat antal anmälningar hos Oskarshamns supporterklubb inför match 1 i Timrå.
Match 1 - 10/48 anmälda
Match 3 - 13/48 anmälda
Kan inte se att de får ihop en hel buss till första matchen men enligt information på deras sida på Facebook ser ut att gå en minibuss från Småland.
Match 1 - 10/48 anmälda
Match 3 - 13/48 anmälda
Kan inte se att de får ihop en hel buss till första matchen men enligt information på deras sida på Facebook ser ut att gå en minibuss från Småland.
+ 2
Sv: Apropå nånting...
mikenomad: Tydligen var torsdag sista dagen för att avsäga optionsåret som han hade. Lite klumpigt vald dag kan man tycka, men men.. Allting går Leksands väg nu mediamässigt med stängd arena och nu det här.
+ 1
Sv: Apropå nånting...
+ 1
Sv: Apropå nånting...
Mora säger upp Lusth:s kontrakt 2 dagar innan kvalet. Det känns ju kanske inte som en optimal tajming....
Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
Hälge: Ok, tyckte jag såg att någon här på forumet skrev i går att han fått ett brev från Timrå IK där de undrade om personen kommer att utnyttja sin plats.
Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
tjobba: Vilka har de kollat med då ? Ingen har kollat med mig iaf.
Sv: Apropå nånting...
Jockz: Ok, det låter nice...då återstår alternativet att det inte finns så många OIK supportrar..
+ 2
« Föregående · 1961250 · Nästa »