« Föregående · 1961032 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
Hassan: ja, är man smart så beställer man alla i Large, så löser det 95% av allas behov. Bättre för stor än för liten.
+ 3
Sv: Apropå nånting...
mikenomad: Skit i honom, ingen mening att lägga energi på dryga människor:)
+ 2
Sv: Apropå nånting...
{8399}: Du skriver alltså precis som de flesta andra mjukissupportrar helt utan kunskap, endast genom förutfattade åsikter grundade på rykten och nåt fotografi.
Patetiskt
Patetiskt
+ 13
Sv: Apropå nånting...
{8399}: Jävla larv! Den har gjorts om och är enligt mig en av seriens bästa borta stå.
+ 8
Sv: Apropå nånting...
Hassan: Jag har dålig koll på de olika bortastå men Timrås bur har ju exponerats kraftigt i media och flera lag har bojkottat den.
Det ser verkligen inte roligt ut med buren och så borde det enligt mig inte behöva vara.
Det ser verkligen inte roligt ut med buren och så borde det enligt mig inte behöva vara.
Sv: Apropå nånting...
Kan tipsa om att medlemmar i supporterklubben får 15 spänn rabatt på biran i ståplatspuben. Det är tydligen inget Supporterklubben får gå ut med i annat än slutna sällskap för att Timrå IK skulle isåfall riskera sitt serveringstillstånd. Medlemskapet kostar en hundring. Är man inte medlem och inmundigar fler än 6 bärs under kvalet så är det så dags att bli medlem - det betalar sig självt.
+ 8
Sv: Apropå nånting...
+ 10
Sv: Apropå nånting...
{8399}: Skulle ju vara intressant att höra vilken bortastå du tycker är bäst eller hur du rangordnar dem. Utgår från att du upplevt en del bortastå eftersom du vill påskina att du vet en del om olika kvalité på denna sektion.
Själv tycker jag att Färjestad och Mora har rätt trevliga bortastå, även om Moras är rätt trång.
Själv tycker jag att Färjestad och Mora har rätt trevliga bortastå, även om Moras är rätt trång.
+ 1
Sv: Apropå nånting...
mikenomad: Blöjsupportrar.....kul men den som sa det han var det, tji fick du.
Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
tjobba: Tror en del hade lite svårt att få på sig sin tröja också då den var i strlk S och det var januari. Jag själv gick inte till den matchen i linne och shorts. Nu är inte jag direkt fet men jag hade behövt åtminstone en strlk större, hade jag dessutom velat undvika att sitta och huttra hade jag behövt få på den över min vanliga tröja och då hade inte nästa storlek räckt heller.
+ 2
Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
Puckat: Jo, då var visserligen tröjorna blå, men instämmer. Väljer 1000-1500 pers att lägga tischan på sidan avtar ju liksom hela effekten. Jag kommer bära tischan i varje hemmamatch. Det kan också klubben uppmana om, att ta med sig den på kommande matcher.
+ 1
Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
tjobba: Hoppas de uppmanar alla att ta på sig tröjorna också, blev ju ett fiasko senast
+ 1
Sv: Apropå nånting...
mikenomad: Ja, vad är det frågan om liksom. I Linköping på premiären fick man inte ens gå ifrån bortastå under hela matchen. Det var bara att vackert kissa ner sig, hålla käften och le glatt.
Nej, all heder till de som sätter sig i bussen, åker 72,5 mil och skiter i om de så får stå i sitt eget piss hela matchen.
Nej, all heder till de som sätter sig i bussen, åker 72,5 mil och skiter i om de så får stå i sitt eget piss hela matchen.
+ 2
Sv: Apropå nånting...
Hassan: I Gävle har de loge, fria drinkar och spa-avdelning till bortasupportrarna.
Nä allvarligt...vilka jävla primadonnor, Axle och de andra blöjsupportrarna
Nä allvarligt...vilka jävla primadonnor, Axle och de andra blöjsupportrarna
+ 11
Sv: Apropå nånting...
{8399}: Varför kan man förstå det? Inte många bortastå som har det oskymda synfältet. I Gävle var det åtminstone ”kastnät” när jag var där i mitten på -00 talet men nu kanske ni har en loge åt bortaklacken?
+ 3
Sv: Apropå nånting...
{8399}: Det visar sann supporterskap isåfall, vem bryr sig hur ståplatsen ser ut när man har chans på SHL plats? Det var ett mycket märkligt argument från din sida.
+ 16
Sv: Apropå nånting...
Sputnik: jag tror det. Supporterklubben har väl ca 150 platser med bussarna, borde få plats åtminstone 50 personer till där tycker jag. Jag ska dit också hade jag tänkt.
+ 1
Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
tjobba: 4919 enl räknaren nu. Jag ändrar mig, pekar mot lapp på luckan 💪
+ 4
Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
mikenomad: Och eftersom klubben verkar ha kollat läget med "säsongskortare" vilka som kommer, för att kunna sälja de säsongsplatser som inte kan eller vill gå, borde det innebära fullt på näst intill varenda stol. Hoppas alla sätter på sig t-shirtarna i morgon så blir det ett rött hav!
+ 6
Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
BlackBay: Mkt möjligt. Urdumt dock eftersom man lär få köa rätt rejält isf...
+ 1
Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
mikenomad: Många på ståplats köper nog inte förköp utan löser in sig på plats skulle jag tro
Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
Rip Kirby: Håller takten så kan man anta att antalet sålda kliver över 5000 under dagen och med ett antal hundra i morgon också torde det landa på närmare 5500 pers i morgon. Gott så isf 👍
+ 9
Sv: Apropå nånting...
Sputnik: Nån som har lite koll? Kommer det bli några bortaståolatser kvar för de som inte åker i den anordnande bussresan? Som det ser ut nu är matchen på fredag den enda jag kommer kunna se live detta kval. Den vill jag inte missa!!!
+ 1
Sv: Apropå nånting...
{4606}: ingen mer än jag som börjar bli otålig att det ska börja snart? själv börjar jag känna lite så här...
+ 3
Sv: Apropå nånting...
sargad: Vad gäller laget tror jag inte ens det föresvävar dem att tänka i sådana banor. Det vore ju jättekonstigt om de ägnade sig i att sia motivationsgrad hos sig själva jmfrt med motståndarna. Självklart både känner och anser de sig vara så ytterst motiverade det bara går utan att reflektera över Oskarshamn. Det är sånt vi utomstående spekulerar hit och dit kring.
+ 1
Sv: Apropå nånting...
sargad: Man kan inte dra några som helst slutsatser av lite jubel i ett omklädningsrum såklart. Däremot kan man hoppas att det finns ett lag som är aningen mättare och ett annat som är desperat hungrig. Eftersom hockey till så stor del bygger på inställning och motivation kan man önska att vi tillhör de sistnämnda vilket inte vore särskilt ologiskt.
+ 2
Sv: Apropå nånting...
rabalder: Så om det blir fullt på ståplats (vilket det lär bli) lär vi ha kommit upp i drygt 5500 pers nu då?
+ 3
Sv: Apropå nånting...
sargad: såklart det är förhastat att säga så. Är nog en liten psykologisk grej för en själv att försöka lugna nerverna lite. Så är det för mig iaf.
+ 1
Sv: Apropå nånting...
Ser att många anser att eftersom OIK firade segern över AIK så pass mycket så är dom nog mätta för säsongen.Tycker det är en lite förhastad slutsats att dra. Hoppas inte den attityden når och smittar laget, då är vi jäkla illa ute.
+ 3
Sv: Apropå nånting...
mikenomad: Senaste uppdateringen från Oskarshamns supporterklubb angående de planerade resorna till Timrå i direktkvalet.
Match 1 - 10 anmälda
Match 3 - 13 anmälda
Match 1 - 10 anmälda
Match 3 - 13 anmälda
Länkar:
Blue Front Support - Resor
Blue Front Support - Resor
Sv: Apropå nånting...
roger_sundsvall: Det verkar vara kortsidan kvar att fylla upp. Ganska många platser kvar där fortfarande.
Sv: Apropå nånting...
roger_sundsvall: Lär väl vara några till när det uppdateras. Det där är sedan i morse
Sv: Apropå nånting...
Pusha era vänner och ovänner att anmäla sig till resan på fredag så vi kan få iväg en till buss till Oskarshamn.
+ 2
Sv: Apropå nånting...
Idag kom då äntligen delägarhalsduk och tröja med posten. Ska stolt bära dem på söndag då vi åker upp till ladan.
+ 9
« Föregående · 1961032 · Nästa »