1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614912 inlägg · 6214 ämnen
« · 1963448 · »

Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.


Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
Synct: mmm, förmodligen, surt iallafall.....

Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
{8671}: Tycker alla såsade runt på Matchstraffets PP. Inann såg Palmberg redan het ut i tidigare PP.

Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
erathoo: Dom vet vart man ska skjuta om man säger så, känns som 60% av målen han släppt in i år är högt på plocksidan.

Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
Nä, alltså Sveberg bra idag....men har någon räknat efter hur många han släppt in det krysset?

Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
bar mofftak: men alla fattar ju att Wedin ska skjuta men timråspelarna är för speldumma för att förstå att dom måste störta på returen.

Dags att bänka Palmberg från allt PP spel nu, hur många puckar sölade han själv ut ur zon? Maken till loj spelare var det länge sen man såg.

Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
Modoflopplag1: vad kan gå fel ,är bättre i allt skjuter dom lägre tar vi allt otur Svedberg, kom igen

Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
Sputnik: Om Janne får 3 för det där borde Hutchings ha 10

Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
Backhandflipp: Var det Hardegård som stod på helt fel sida där va? För jävligt!

Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
HERR. E. MIN. JÄVLA. GUD. KAN VI RENSA FRAMFÖR MÅL??

Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
Nevink: Ähh.. Timrå har fan inget i Timrå att göra, att spela så här pissigt på hemmaplan mot ett HA lag är katastrof. Oskar är bättre på allt. Skickligare spelare på alla fronter. Mesigt var ordet.

Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
svedberg ska nog ta den

Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
Tungt, Svebba ner på knä och glömmer att täcka krysset med plocken. Synd för han gjorde en fantastisk räddning innan.
Pyskelogiskt mål, det får framtiden utvisa?

Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
Återigen, går inte räkna in spelare tydligen. Passiv o tar inte bort spelare framför mål, A o O att rensa framför egen målvakt.

Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
Grabbarna måste upp i nivå igen. Andra perioden var ett klart tapp.
Det blev inte många minuter av ordnat spel.

Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
uhahl: Han får ju alltid 3 spelare runt sig eftersom vår 3:e forward dyker upp i anfallszon 10 sek efter alla andra.

Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
Idag kan inte Åhlund klaga på turen iallafall....

Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
Kulltorp: så mycket bättre idag, så jävla meningslöst ändå. Oskarshamn skjuter vadå, 2 skott på hela perioden och gör mål.

Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
Sputnik: Helvetes jävla röv.

3 sek kvar. Symptomatiskt för den här jävla serien.

Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
Synct: 3sekunder....det går emot..

Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
Synct: Va faaaaaaan!!!!!

Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
uhahl: Tycker han hamnat i ett spår där allt skall göras själv, håller lite puck för länge ibland. Speciellt PP går det för långsamt

Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
uhahl: Där kom kompensationsutvisningen.

Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
Tycker det finns mycket mer att kräva utav Wedin,händer inte mycket där.

Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
Tänk, att få leda en hockeymatch!

Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
hockey_21: Du missade alltså att Jalasvaara fick 3 matvher också? Därva reaktionerna på att hutchings borde bli avstängd

Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
{8671}: Helvete vad det satt hårt åt!

Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
EXPLORERSMÅLAND: Tööörna, Åss-kass-hamn nermalda i ett lång byte. Gör ett till vetja..

Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
SÅ ENKELT ;D
Oskarshamn har inte här att göra, gå hem till bondligan igen ;D

Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
{8671}: SKA DET VA SÅ SVÅRT?!?!? JAAAAAAAA

Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
Modano: Var precis på väg att skriva ”skjut inget mer Thörnqvist, du kan inte träffa målet” och sen får han hänga dit en kasse. Skönt!

Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
ÄNNNNNNNTTTTTTTLLLLLIIIIIGGGGEEENNNNNN!!!!!!!!!

Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
Rattler: Yesssssssss!!!!

Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
hockey_21: Jaaaaaaaaaa

Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
Rattler: Vilket uselt pp. Skjut mä!

Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
Var ju inge fulare än jallasvaaras och han fick en 2:a highsticking

Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
Sputnik: Det går inte att vinna när vi tydligen inte vill. 5min på och det är uselt

Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
Utgår från att Hutchings får minst tre matcher.

Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
Sputnik: Herregud sånt såseri

Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
covfefe: det är så jävla dåligt PP att man blir mörkrädd. Man pissar bort en chans att avgöra matchen.

Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
erathoo: Resten av matchserien ska svinet bara ha

Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
Gorkyman: 5 minuter på tavlan, förvalta läget gubbar.
Avstängning? Självklart vid Cross-check för att skada..

Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
Ähh fyfan vad ruttet gjort! 5a pp nu :D

Att det blåvita laget är från hockeyallsvenskan är inte direkt en nyhet, typiskt fulspel från andraligans DNA ;)

Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
Hur många matcher får hutchings tro?

Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
josha840: vi skulle haft 4-5 PP till hittills i matchen men nu åker patrasket Hurchkins på 5+20 för att ha crosscheckat Hampus i ansiktet medan han ligger ner på rygg. Förväntar mig 28 matchers avstängning på detta nu.

Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
Gorkyman: Om Jalla fick 3 borde Hutchins få resten av serien. Sjukt fult.

Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
har ni ens spelat i shl ? Era spelare är ju Sveriges största mesar . Jag hade klippt alla själv !

Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
Kerstin_k: 3 matcher minst

Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
{8671}: Tycker Harald att Oskarshamn är duktiga på att stå i skottlinjen? Nån som vet?

Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
Man kan tro det är Tommy Körberg som träna Oskarshamn så jävla lika men vi har Lönnås hockeygudar med oss inget kan slå det haha

Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
Synct: Tycker väl först och främst det största problemet varit spel utan puck, felsortering och spelare som går bort sig totalt, ibland 4 pers bakom mål och fria motståndare framför egen kasse.

« · 1963448 · »