« Föregående · 2087533 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: Timrå IK - Västerås IK 2020-10-12
Linkovich: Nä.. vi detta var i kategorin mediokert. Men skönt med 3 poäng
+ 3
Sv: Timrå IK - Västerås IK 2020-10-12
Linkovich: Hoppas hoppas verkligen att det inte är ännu en hjärnskakning
+ 10
Sv: Timrå IK - Västerås IK 2020-10-12
Timrå, Timrå IK
Timrå, Timrå Ik
Vi är laget som som vinner mest.
Vi är laget som är bäst.
Vi sjunger,
Vi är Timrå IK
Vi är Timrå IK.
Timrå, Timrå Ik
Vi är laget som som vinner mest.
Vi är laget som är bäst.
Vi sjunger,
Vi är Timrå IK
Vi är Timrå IK.
+ 5
Sv: Timrå IK - Västerås IK 2020-10-12
Rallarn: ja.. ett gott tecken är att han blev arg och skrek nåt skit. Han såg något groggis ut på isen dock
+ 2
Sv: Timrå IK - Västerås IK 2020-10-12
Olli Hahl: Nu ska vi straffas för att Dahlen protesterade.
Men det löser sig nog om vi fortsätter att hålla i pucken.
Men det löser sig nog om vi fortsätter att hålla i pucken.
+ 1
Sv: Timrå IK - Västerås IK 2020-10-12
Spock: Myrenberg har räddat Västerås från fler Timråmål. Tycker Timrå spelat lite lojt och svajigt. Stundtals har dom blixtrat till och då har det blivit farligt. En medioker Måndagsmatch i början av serien. Finns mer att hämta.!
+ 2
Sv: Timrå IK - Västerås IK 2020-10-12
josha840: Han är ju tacklingsbar, men inte finns det någon regel som tillåter glidtackling? :-D
Sv: Timrå IK - Västerås IK 2020-10-12
{9037}: En såndär smäll kan innebära slutet på karriären för en spelare med historik.
+ 2
Sv: Timrå IK - Västerås IK 2020-10-12
Spock: Det är väl tripping... interference eller vad som helst innan målet?
+ 3
Sv: Timrå IK - Västerås IK 2020-10-12
Charlie2: Är det bara jag eller är Timrå ganska medelmåttig vad gäller att täcka skott?
+ 3
Sv: Timrå IK - Västerås IK 2020-10-12
Rallarn: ingen domare ser så inte mycket att göra. Upp o hoppa o ös på vi lipar inte som en modoit.
+ 1
Sv: Timrå IK - Västerås IK 2020-10-12
Rallarn: Dahlén utvisad 2 min för protest mot att det inte blev nån på huvudetacklingen på honom. Joråsåatte
+ 2
Sv: Timrå IK - Västerås IK 2020-10-12
Kulltorp: Fy.
Sån jäkla "olycka" att huvudtackla någon från blindside.
Sån jäkla "olycka" att huvudtackla någon från blindside.
+ 2
Sv: Timrå IK - Västerås IK 2020-10-12
Nu får Boyce tagga ner annars är risken att modo kommer ösa pengar över honom inför nästa säsong.
+ 5
Sv: Timrå IK - Västerås IK 2020-10-12
bar mofftak: Det som oroar med Hardegård är att är lite långsam på skridskorna. Han kompenserar det oftast med sin spelförmåga. Men när han ska långrusa hemåt så är han körd
+ 2
Sv: Timrå IK - Västerås IK 2020-10-12
Jåkkinen: Boyce med oanade handleder. Den mackan till Lööke var ju nhl-klass.
+ 5
Sv: Timrå IK - Västerås IK 2020-10-12
Olli Hahl: Våran 2a har väl skapat mer chanser på 2 byten än vad hela Modo gjorde mot Almtuna?
+ 10
Sv: Timrå IK - Västerås IK 2020-10-12
Olli Hahl: Väldigt bra!
Några doser finfint försvarsspel av Hardegård också.
Några doser finfint försvarsspel av Hardegård också.
+ 3
Sv: Timrå IK - Västerås IK 2020-10-12
Tom Topp: Tycker nästan Walli har varit Timrås bästa spelare, dom 3 matcherna som har spelats. Han kommer bli en väldig bra SHL spelare över tid.
Dock någon jag är sjukt ”besviken” på är Filip Westerlund. Oerhört medioker i allting han gör. Visst kan slå någon bra passning ibland, men det är princip allt än så länge. Han måste verkligen höja sig om han ens vill spela i SHL någon dag.
Dock någon jag är sjukt ”besviken” på är Filip Westerlund. Oerhört medioker i allting han gör. Visst kan slå någon bra passning ibland, men det är princip allt än så länge. Han måste verkligen höja sig om han ens vill spela i SHL någon dag.
+ 4
Sv: Timrå IK - Västerås IK 2020-10-12
Kulltorp: Bra byte nyss av 2 kedjan som inte platsar i Modo enligt modoiterna...
+ 8
Sv: Timrå IK - Västerås IK 2020-10-12
JonteD: Alltså jag tycker inte vi spelar bra idag. Första perioden är ok, men sen det grått
+ 1
Sv: Timrå IK - Västerås IK 2020-10-12
Hassan: ja Ragge höll igen o tur det annars hade det blivit besök på sjukhuset.
Sv: Timrå IK - Västerås IK 2020-10-12
Tikkare: tycker att Walli har varit pigg. Men perioden blev sönderryckt för våran del!
+ 1
Sv: Timrå IK - Västerås IK 2020-10-12
JonteD: Ja är ju det som är det fina, att det finns mkt kvar att hämta ur detta laget.
+ 2
Sv: Timrå IK - Västerås IK 2020-10-12
{9037}: Tur det gick bra för karln. Den träffar helt klart, däremot tycker jag att västeråsaren sträcker sig in i Ragges åkbana. Ungefär som när Norrena körde in hövve i sargen för att Manderville inte skulle ha nånstans att ta vägen.
Sv: Timrå IK - Västerås IK 2020-10-12
Nära Ragnarsson gjorde ett Sanny-Yetman klistermärke av Vikaren, där hade han tur........
Sv: Timrå IK - Västerås IK 2020-10-12
Då tog han väl Berglunds skytteligaledning också (med några matcher mindre spelade).
Bra jobbat!
Edit: Nej, en poäng kvar för att gå ikapp!
Bra jobbat!
Edit: Nej, en poäng kvar för att gå ikapp!
+ 2
Sv: Timrå IK - Västerås IK 2020-10-12
EXPLORERSMÅLAND: Ja, vad säger man? Uselt spel men utdelning direkt när läget dyker upp.
+ 2
« Föregående · 2087533 · Nästa »
Grymt med 3 poäng! Hoppas bara att dom inte blev dyrköpta.