« Föregående · 2309216 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: Timrå IK - IK Oskarshamn 2022-03-12
palleparling: Det var nog ditt sista inlägg här inne, hörs.
+ 2
Sv: Timrå IK - IK Oskarshamn 2022-03-12
Rallarn: Femma på Erixon, ses i kvalet mina damer & herrar.
+ 1
Sv: Timrå IK - IK Oskarshamn 2022-03-12
bar mofftak: Jag skiter i det här nu! Orkar inte med det här längre...
+ 1
Sv: Timrå IK - IK Oskarshamn 2022-03-12
Nytt byte med puckduttning som slutar med mål i röven…
Erixon lägger oskarsspelare i knäet på JJ…
Det är ju ett korrekt mål…
Tryck inte spelare mot egen målvakt…
Erixon bjuder på en slewfoot bytet efter!
Jävla sopa sparka honom!
Erixon lägger oskarsspelare i knäet på JJ…
Det är ju ett korrekt mål…
Tryck inte spelare mot egen målvakt…
Erixon bjuder på en slewfoot bytet efter!
Jävla sopa sparka honom!
Sv: Timrå IK - IK Oskarshamn 2022-03-12
snacka om patetiskt
erixon matchstraff
5min boxplay
1-5 ⬅️⬅️⬅️⬅️
erixon matchstraff
5min boxplay
1-5 ⬅️⬅️⬅️⬅️
+ 1
Sv: Timrå IK - IK Oskarshamn 2022-03-12
Dubbeld: Precis, Erixons feta jävla hockeyröv som trycker in han i JJ, helt hjärndött som vanligt utan tanke från karln,
Sv: Timrå IK - IK Oskarshamn 2022-03-12
pingvin: Stänger av denna skit nu.. Orkar inte helt allvarligt.. Detta lag får mig bara må skit…
+ 1
Sv: Timrå IK - IK Oskarshamn 2022-03-12
Erixon trycker in IKO spelare in i JJ, förstår fortfarande inte vad han gör på isen
+ 1
Sv: Timrå IK - IK Oskarshamn 2022-03-12
KRÄVS ETT mirakel
jävla KÖTTlag
....Hej o hå..kval here we come
jävla KÖTTlag
....Hej o hå..kval here we come
+ 1
Sv: Timrå IK - IK Oskarshamn 2022-03-12
She: Måste säga att laget kämpar iallafall. Men våra avslut sänker oss
+ 1
Sv: Timrå IK - IK Oskarshamn 2022-03-12
Kulltorp: Han hoppar ju in i situationen och förlorar kampen, helt sjukt att det där är mål
+ 2
Sv: Timrå IK - IK Oskarshamn 2022-03-12
{297}: Handlingsförlamat som vanligt i båset idioter patetiskt in med ny tränare snabbt nu inför kvalet
+ 3
Sv: Timrå IK - IK Oskarshamn 2022-03-12
bar mofftak: Nu är det kört. Jag hatar skitlaget IKO. Kvalet är tyvärr klart grabbar. En modoit sänker oss
+ 1
Sv: Timrå IK - IK Oskarshamn 2022-03-12
INTE en sportmössa att vi vänder
rövspel mot ett rövlag
hahahahahaha
rövspel mot ett rövlag
hahahahahaha
+ 1
Sv: Timrå IK - IK Oskarshamn 2022-03-12
bar mofftak: Han blir intacklad och hinner upp innan målet. Det ska vara mål
Sv: Timrå IK - IK Oskarshamn 2022-03-12
Zäta75: Tror de kommer mena att han blir tacklad och godkänner det..
Sv: Timrå IK - IK Oskarshamn 2022-03-12
Olli Hahl: Äsch, vi är inte bättre. Bara att vänta in motståndare i kvalet, vi borde dock försöka kämpa för en hemmafördel.
+ 1
Sv: Timrå IK - IK Oskarshamn 2022-03-12
Knylan: Inga misstag… inga alls från IKO… 1-3…. Jag spyr
+ 2
Sv: Timrå IK - IK Oskarshamn 2022-03-12
MEEN VRÄK IN PUCKEN!!! SLUTA DUTTA!
JAG BLIR VANSINNIG!!11!
JAG BLIR VANSINNIG!!11!
+ 2
Sv: Timrå IK - IK Oskarshamn 2022-03-12
Tycho: tänk om JJ kunde spela ut en puckjävel nån gång, det är hängslen och svångrem och allt förbannat varje gång han blockerar pucken.
Sv: Timrå IK - IK Oskarshamn 2022-03-12
Villervalla: Den där dragningskraften kring timeoutens helande kraft som många verkar dras till är fascinerande.
+ 2
Sv: Timrå IK - IK Oskarshamn 2022-03-12
Zäta75: första 2-3 minuter nu visar om vi vill vinna. Sluta mumla om tålamod.....................nu behövs lite krigarinstinkt för att vinna.
Alla 20 minuterna och inte dom 3 sista
Alla 20 minuterna och inte dom 3 sista
+ 1
Sv: Timrå IK - IK Oskarshamn 2022-03-12
roger_sundsvall: Ska gå med i ATS… anonyma timråsupporters. Hört att dom har en 10-stegs avprogrammeringsbehandling. Slipper man detta helvete
+ 3
Sv: Timrå IK - IK Oskarshamn 2022-03-12
Dubbeld: På presskonferensen efter Örebro sa Freddan att man kunde tagit timeout eget Örebros mål, men för i helvete gjorde han inte det då. Nä det var inte 2 minuter kvar.
+ 3
Sv: Timrå IK - IK Oskarshamn 2022-03-12
känns som vi inte ger
100% o vinner kamperna..
en period kvar...ge järnet nu
100% o vinner kamperna..
en period kvar...ge järnet nu
Sv: Timrå IK - IK Oskarshamn 2022-03-12
Villervalla: Blomman bekräftade väl nästan det i första pausen. Risk and rewardspel med krosspassningarna.
+ 1
Sv: Timrå IK - IK Oskarshamn 2022-03-12
Oavsett om vi åker ur eller ej så coachar Modano nästa säsong , känns tryggt
+ 1
Sv: Timrå IK - IK Oskarshamn 2022-03-12
Dom vinner varenda närkamp.
Andersson kämpar mest i närkamperna än någon annan i laget med en mil.
Alvarez är fan inte den sämsta spelaren på isen idag finns en rad andra kandidater framför honom.
Fortfarande ingen timeout från idioten i båset. (”Jag ska ta mer timeouts i rätta lägen.”) Nästan varenda gång dom är i våran zon så ser det ut som boxplay.
0 vinster på heltid när vi har släppt in första målet, kan vi bryta den trenden idag tro? Allt hänger på dem första 10 minuterna.
Andersson kämpar mest i närkamperna än någon annan i laget med en mil.
Alvarez är fan inte den sämsta spelaren på isen idag finns en rad andra kandidater framför honom.
Fortfarande ingen timeout från idioten i båset. (”Jag ska ta mer timeouts i rätta lägen.”) Nästan varenda gång dom är i våran zon så ser det ut som boxplay.
0 vinster på heltid när vi har släppt in första målet, kan vi bryta den trenden idag tro? Allt hänger på dem första 10 minuterna.
Sv: Timrå IK - IK Oskarshamn 2022-03-12
Greven: Nu när Djurgården ser ut att förlora och potentiellt även Malmö måste vi ta poäng. Allt framår nu vinna eller försvinna!
« Föregående · 2309216 · Nästa »
Nu är det kört. Jag hatar skitlaget IKO. Kvalet är tyvärr klart grabbar. En modoit sänker oss