« Föregående · 2519615 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: Silly Season 2023-2024
{9682}: Löven är riktigt bra. Men målen som räknas, 3-2 så är det match igen.
+ 3
Sv: Silly Season 2023-2024
{9566}: Älskar Rahimi. Vilken slutspelskung!
Alla modolider är ju livrädda för att få möta Löven redan nu. Skräcken lyser i deras forum.
Småful, grisig och retar upp alla. Precis vad man vill ha i egna laget.
Ryktet säger att JFK redan anmält Rahimi i förebyggande syfte.
Alla modolider är ju livrädda för att få möta Löven redan nu. Skräcken lyser i deras forum.
Småful, grisig och retar upp alla. Precis vad man vill ha i egna laget.
Ryktet säger att JFK redan anmält Rahimi i förebyggande syfte.
+ 6
Sv: Silly Season 2023-2024
SuneMangs:
Har länge tippat att Löven tar steget upp även om jag har noll sympatier för dem. Visar en stark kampanda i nuläget. Skön läktarmatch också.
Har länge tippat att Löven tar steget upp även om jag har noll sympatier för dem. Visar en stark kampanda i nuläget. Skön läktarmatch också.
+ 2
Sv: Silly Season 2023-2024
{9566}: Fan vad man längtar till finalen! Rätt säker på Modo-Löven där. Dif är svaga bakåt och, tycker jag, saknar matchvinnare
+ 6
Sv: Silly Season 2023-2024
DJ Hemp: Tycker Löven är Hockeyallsvenskans bästa lag jag, kanske inte på pappret, men helheten, att spela som ett lag. Hoppas dom går upp i år, det är dom värda efter 20+ år där nere. Den där Rahimi har jag dock inte mycket till övers för, synd att han spelar i Löven.
Hoppas i år på en final mellan Modo och Löven där dom sistnämnda pulveriserar modoiterna. Då kan vi i Brynäs fortsätta vinna mot Modo nästa säsong (16 raka segrar and counting) och knycka uppflyttningsplatsen på samma gång så Ö-vik blir kvar ännu en säsong i HA.
Hoppas i år på en final mellan Modo och Löven där dom sistnämnda pulveriserar modoiterna. Då kan vi i Brynäs fortsätta vinna mot Modo nästa säsong (16 raka segrar and counting) och knycka uppflyttningsplatsen på samma gång så Ö-vik blir kvar ännu en säsong i HA.
+ 5
Sv: Silly Season 2023-2024
{9566}: kul att se Weigel och hutchings när man slipper möta dem. Lite som old school profilerna. Rahimi kan ju åka å hänga sig dock
Ser ut att njuta hemmafansen..
Ser ut att njuta hemmafansen..
Sv: Silly Season 2023-2024
SebastianH:
Ja, inget annat går upp mot DIF - IFB i nuläget. Den perfekta påskunderhållningen. Man behöver inte ens bry sig om resultatet.
Ja, inget annat går upp mot DIF - IFB i nuläget. Den perfekta påskunderhållningen. Man behöver inte ens bry sig om resultatet.
+ 1
Sv: Silly Season 2023-2024
Tom Topp:
Exakt som jag ser det. Slötittar och njuter efter en som vanligt intensiv arbetsvecka. Fint också att matchen i Gbg började en halvtimme senare, så att man kan fylla ut tiden med den.
Exakt som jag ser det. Slötittar och njuter efter en som vanligt intensiv arbetsvecka. Fint också att matchen i Gbg började en halvtimme senare, så att man kan fylla ut tiden med den.
+ 2
Sv: Silly Season 2023-2024
DJ Hemp: Tycker den här matchserien har bjudit på lite puls iallafall. Skönt tjafs kring weigel. En del snygga mål och läckra mackor. (Till skillnad från vissa andra semifinaler)
+ 2
Sv: Silly Season 2023-2024
DJ Hemp: rolig hockey! Känns förbaskat skönt att bara sitta och titta utan känslor!
+ 3
Sv: Silly Season 2023-2024
{297}:
Intensiv period, högt tempo, bra stämning på läktarna, Löven står upp trots DIF:s starka inledning (kvitteringen dock rena bjudningen)… Vad mer kan man begära så här långt?
Intensiv period, högt tempo, bra stämning på läktarna, Löven står upp trots DIF:s starka inledning (kvitteringen dock rena bjudningen)… Vad mer kan man begära så här långt?
+ 1
Sv: Silly Season 2023-2024
Rip Kirby: Tycker djurgården mer och mer växer in i slutspelskostymen medan löven känns slarviga och valpiga i sitt spel. Löven känns som att dom kan ta en efterslängsutvisning när som helst i vilket skede av matchen som helst.
+ 2
Sv: Silly Season 2023-2024
Synct: Haha går nog bra, men de som spottar på en när man åker ur eller jagar knän när man bli överkörda glömmer man aldrig. ;) bort bort bort
+ 2
Sv: Silly Season 2023-2024
Mycket kan man säga om Djurgårdsfansen men sjunga kan de. Det får man ge dem
+ 6
Sv: Silly Season 2023-2024
Per HApps: Tycker fortfarande att DIF har problem med sorteringen i egen zon.
Sv: Silly Season 2023-2024
Nu vaknade dom, alla äckliga Medgårdare. Fyfan vad jag hoppas löven tar detta.
+ 1
Sv: Silly Season 2023-2024
OlliJanne: Sklenicka och Bernhardt... Nej tack! Den största håll käften värvningen vore johanesson ifrån skeppvraks if
+ 2
Sv: Silly Season 2023-2024
mikenomad:
Vinnaren bjuder på en öl på första hemmamatchen med det "vinnande" laget ?
Vinnaren bjuder på en öl på första hemmamatchen med det "vinnande" laget ?
+ 1
Sv: Silly Season 2023-2024
Rip Kirby: ja Brynäs gör en katastrofal säsong men har inte hört nån av deras fans säga annat än gott om Sklenicka. Kanske kan han väcka upp Hanzl lite också.
Dyr, ja säkert men kanske värt att satsa lite på en riktigt bra back. Leftare dock och vi behöver ju få in lite rigthare
Dyr, ja säkert men kanske värt att satsa lite på en riktigt bra back. Leftare dock och vi behöver ju få in lite rigthare
+ 1
Sv: Silly Season 2023-2024
Per HApps: Är inte alls säker på det. Tror de kommer köra slut på varandra
Sv: Silly Season 2023-2024
mikenomad:
Modo kommer nog inte att gå upp. Vinnaren DIF - Löven kommer att säkra SHL-kontraktet.
Modo kommer nog inte att gå upp. Vinnaren DIF - Löven kommer att säkra SHL-kontraktet.
+ 1
Sv: Silly Season 2023-2024
roger_sundsvall: Ja tack till honom. Han är en premiumversion av Lyytinen(förutom vid de tillfällen som Lyytinen är en premiumversion av sig själv).
Han lär dock var riktigt dyr. Skulle inte förvåna mig om Leksand knycker honom nu när Lindholm ryktas bort
Han lär dock var riktigt dyr. Skulle inte förvåna mig om Leksand knycker honom nu när Lindholm ryktas bort
+ 1
« Föregående · 2519615 · Nästa »
