« Föregående · 2597217 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: Apropå nånting...
Puckat: Trevligt med nytt! Men hur är det möjligt att det inte finns en kaffekopp?! 😳
Sv: Timrå IK - Luleå HF 2023-11-16
Olli Hahl: Jag vill se en utvilad och taggad Timrå målvakt ikväll
Får gärna lyfta sin nivå några snäpp.
Kör över skoter raggarna!
Får gärna lyfta sin nivå några snäpp.
Kör över skoter raggarna!
+ 3
Sv: Timrå IK - Luleå HF 2023-11-16
EXPLORERSMÅLAND: Lite legendariskt vin det Småland!👊😁 Och Kir var väl i den vevan också o sen kom ju dessa lantviner.🍷
Sv: Timrå IK - Luleå HF 2023-11-16
Ge oss FRID å VINN ikväll rabbuslingar å låt rinna lätt ikväll 🥳🥳🥳
+ 8
Sv: Timrå IK - Luleå HF 2023-11-16
Ska få gå på första matchen sedan LHC tror jag det är. Sjukt peppad!
Icke-hockeyintresserad kompis levererar också detta från fiendeland, för han vet hur pepp jag är matchdagar!
DÖD ÅT UPPEHÅLL!!
Icke-hockeyintresserad kompis levererar också detta från fiendeland, för han vet hur pepp jag är matchdagar!
DÖD ÅT UPPEHÅLL!!
+ 2
Sv: Apropå nånting...
Kan någon förklara varför Åkerlund har en mössa? Ett bra tag sen han spelade i Timrå och knappast någon publikfavorit. Har jag missat något?
+ 5
Sv: Apropå nånting...
Ny webbshop! Där ska Timrå ha credd för att ha tryck ut många nya artiklar senaste åren
Länkar:
TIMRÅ IK SHOPEN
TIMRÅ IK SHOPEN
+ 4
Sv: Timrå IK - Luleå HF 2023-11-16
Zäta75: Statistiskt sett så tog väl Omarks bensin slut efter matchen mot oss. Ser riktigt blekt ut.
+ 3
Sv: Timrå IK - Luleå HF 2023-11-16
Zäta75: Spelet i PP och BP som vanligt viktigt. Just där gör Timrå skillnad Ikväll, det blir matchavgörande!
Vinst 3-2!
Vinst 3-2!
+ 2
Sv: Timrå IK - Luleå HF 2023-11-16
Knylan: Om vi inte låter Omark gå igenom som senast och lägga in en lätt backhand så ser det bra ut. Underlättar om vi sätter våra chanser också såklart. En vinst ikväll vore trevligt. Alla poäng är viktiga i denna jämna tabell. Vi vill titta uppåt inte nedåt.
+ 2
Sv: Timrå IK - Luleå HF 2023-11-16
Knylan: Tycker tyvärr att det stinker förlust jag, med tanke på hur usla vi brukar vara efter uppehåll. Det som talar för en vinst är hemmaplansfördel. Tror det är bra om man helgarderar den här matchen om man spelar på oddset :P
+ 2
Sv: Timrå IK - Luleå HF 2023-11-16
Knylan: Ja 3-2 i OT - förhoppningsvis är det vår tur att vinna en förlängning
+ 2
Timrå IK - Luleå HF 2023-11-16
Intressant match detta. Två jämna lag som står på samma poäng och verkar blanda ungefär lika mycket i insatserna.
Stinker kryss.
Stinker kryss.
+ 4
Sv: Apropå nånting...
Matchvecka för norrlandstoppen!! Nu tar vi två vinster och visar vilka som bestämmer här uppe
+ 3
Sv: Apropå nånting...
bar mofftak: En regelboken behöver ju vara formulerad på det viset att det på inga sätt alls kan bli missförstånd eller att regler eller bedömningar går att tolkas fel bara för att det ges utrymme för det.
Ja, det här kommer jag att följa slutet på, eftersom det är stora Brynäs kontra förhållandevis lilla Tingsryd.
Ja, det här kommer jag att följa slutet på, eftersom det är stora Brynäs kontra förhållandevis lilla Tingsryd.
Sv: Apropå nånting...
Rip Kirby: Ska väl sägas att regelboken är rätt dåligt skriven rörande det här, man blandar friskt mellan okvalificerad och otillåten spelare, där okvalificerad spelare, en som inte har rätt att spela matchen alls innebär poängtapp. Det blir intressant att se vad tävlingsnämnden säger.
+ 2
Sv: Apropå nånting...
bar mofftak: Okej. Jag säger inte emot dig.men det låter något märkligt, iallafall enligt mig, att såna här misstag isåfall får ske utan beivran?
Sv: Apropå nånting...
Rip Kirby: Jag tror inte det behöver betyda poängtapp, att inte ha tagit med en spelare i laguppställningen är inte riktigt lika hårt som att spela med en okvalificerad spelare.
Jag hittar inget i tävlingsbestämmelserna om felaktig laguppställning.
Jag hittar inget i tävlingsbestämmelserna om felaktig laguppställning.
Sv: Apropå nånting...
mikenomad: det är väl flera faktorer som spökar…
Marknadsbiten kanske inte riktigt räcker fram heller och sedan har spelarna kanske inte lyckas sälja in produkten till publiken i år än heller.
Resultaten har varit ojämna och det går långt mellan nomineringar till veckans mål, ass och räddning. Det är segt nu inne i mörkret (årstiden) så lite medvind på isen skulle vara trevligt.
Sedan är det gott om sjukdom i samhället med. Covid och flunsan härjar…
Själv slog det till med feber ikväll.
Har inte haft covid och de två (!) förkylningar sedan pandemin bröt ut var negativa på tester för coronan…
Får se hur det blir den här gången…
Marknadsbiten kanske inte riktigt räcker fram heller och sedan har spelarna kanske inte lyckas sälja in produkten till publiken i år än heller.
Resultaten har varit ojämna och det går långt mellan nomineringar till veckans mål, ass och räddning. Det är segt nu inne i mörkret (årstiden) så lite medvind på isen skulle vara trevligt.
Sedan är det gott om sjukdom i samhället med. Covid och flunsan härjar…
Själv slog det till med feber ikväll.
Har inte haft covid och de två (!) förkylningar sedan pandemin bröt ut var negativa på tester för coronan…
Får se hur det blir den här gången…
+ 2
Sv: Apropå nånting...
Olli Hahl: Detta resultat lär ju ändras och om/när så sker är det ju sanslöst amatörmässigt från Tingsryds sida!?
Sv: Apropå nånting...
{9566}: Brynäs förlorar hemma mot Tingsryd med 2-0. Lite roligt ändå under en mörk Novemberkväll.
Brynäsarna inte lika roade.
Brynäsarna inte lika roade.
+ 11
Sv: Apropå nånting...
Måste säga att Löven är bra när dom spelar på ledning, oerhört täta och släpper inte till många farliga chanser.
Sv: Apropå nånting...
BlackBay: En medelmåttig SHL spelare har en lön på lite över 100k/månad, med en kostnad på över 1.5M/år.
Sv: Apropå nånting...
{10415}: kronan är svag så det blir faktiskt ca 800.000 kr..... netto...... för en rätt medelmåttig spelare.
+ 2
Sv: Apropå nånting...
{10415}: Frågan är ju vad totalkostnaden varit för dom matcher han spelat? Finns det några uppgifter kring det?
Sv: Apropå nånting...
{10415}: TIK gjorde rätt som släppte iväg den där finska muppen. Dåliga vibbar läser man från däröver. Inget ni behöver.
+ 1
Sv: Apropå nånting...
Tallnäs: kul prick den där Juolevi. Kommer in till klubben och spelar som en kille som tjänar 50.000 kr/mån och sen ska han ha betalt 700.000 kr för att förlänga.
+ 5
Sv: Apropå nånting...
{9566}: Kapanen använder båda hjärnhalvor och tänker på plånkan. Det kommer räcka långt.
+ 7
Sv: Apropå nånting...
Rip Kirby: slutnotan blir då cirka 1,5 miljon! Nä dom pengarna behövs till licensen!
+ 6
Sv: Apropå nånting...
eltifoso: Killen hamnar sen i "fattiga" Liiga. Legoknekt med tveksam karaktär. TIK gjorde rätt.
+ 3
Sv: Apropå nånting...
Rip Kirby: Enig.. och det låter så ”billigt” när spelaren vill ha summan netto..
taktik iofs, skulle han förhandla om bruttolön skulle det skena iväg och ge mer rubriker
taktik iofs, skulle han förhandla om bruttolön skulle det skena iväg och ge mer rubriker
+ 2
Sv: Apropå nånting...
eltifoso: Helt enligt avtal men likväl helt sjuka pengar. Alltså, killen ska fucking spela hockey!!??
+ 1
« Föregående · 2597217 · Nästa »

