« Föregående · 2600713 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: HV71 - Timrå IK 2023-11-23
Johan Davidsson ser ut som en pingstpastor. Hur kunde han naila Linda Lampenius? Enormus jockus?
+ 2
Sv: HV71 - Timrå IK 2023-11-23
Zäta75: Johan Davidsson kunde inte komma så han lät Johan Ulfvesson spela honom istället.
+ 3
Sv: HV71 - Timrå IK 2023-11-23
Dubbeld: Vi gör vad vi kan för att låta Ortio växa ut till en nhl-keeper idag. Inget ovanligt, med andra ord.
+ 3
Sv: HV71 - Timrå IK 2023-11-23
pingvin: Wedin visar sina kvaliteter. Bra pass till Hartmann farlig chans
+ 1
Sv: HV71 - Timrå IK 2023-11-23
Erre92: Säga vad man vill om Dahléns hemjobb och kosthållning - helvete vad snabbt en erövrad puck i offensiv zon mynnar ut i en målchans.
+ 6
Sv: HV71 - Timrå IK 2023-11-23
Andersson: Lika bra att TV4 stänger ner en stund till så kanske det är 0-3 när de får ordning på grejerna!
+ 3
Sv: Apropå nånting...
Olli Hahl: Haha, trodde det var min chromecast först. Bra TV4. Höjer priset från Cmore men levererar en sämre produkt. Bra deal. 🥸👍
+ 7
Sv: HV71 - Timrå IK 2023-11-23
Zäta75: dahlen spelar fysiskt för att vara han och vi får målchans ...
+ 3
Sv: HV71 - Timrå IK 2023-11-23
Herminator: Bilden försvann precis innan vi gjorde mål haha. Rindell skjöt från blå var det sista man såg. Nu ingen kommentator. Lika bra är väl det 😂
+ 3
Sv: HV71 - Timrå IK 2023-11-23
Herminator: Har ljud från matchen men inget från kommentatorn, gud va skönt
+ 4
Sv: HV71 - Timrå IK 2023-11-23
Herminator: Vad faan hände?! Just när man onda sig över dåliga backar gör Forsmark mål utan att man fick se det!
+ 3
Sv: Apropå nånting...
Vi måsta skaffa bättre backar. Hårda, tuffa, elaka, kliniska, sarg-ut-backar. För mycket hönsgård. Bygg bakifrån.
Sv: HV71 - Timrå IK 2023-11-23
Villervalla: Blev tydligen mål men det fick man inte se, tack för det TV4.
+ 3
Sv: HV71 - Timrå IK 2023-11-23
Den här starten på matchen finns mer att önska av, jävla slarv och verkar vara likgiltigt av många.
Sv: HV71 - Timrå IK 2023-11-23
vonDöbeln: Hoppas att JJ klarar att hålla samma höga nivå som mot SAIK senast..
Sv: Apropå nånting...
Undrar när det är dags att spela in Wedin på riktigt.. när han lirat 20 matcher?
+ 3
« Föregående · 2600713 · Nästa »