1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614848 inlägg · 6214 ämnen
« · 2600713 · »

Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.


Sv: HV71 - Timrå IK 2023-11-23
Dubbeld: Boxplay väntar. Hoppas bättre än senaste matcherna

Sv: HV71 - Timrå IK 2023-11-23
Kerstin_k: Tänkte precis likadant. Fullständigt klappkasst.
Nu BP

Sv: HV71 - Timrå IK 2023-11-23
Johan Davidsson ser ut som en pingstpastor. Hur kunde han naila Linda Lampenius? Enormus jockus?

Sv: HV71 - Timrå IK 2023-11-23
BP nudå

Sv: HV71 - Timrå IK 2023-11-23
Zäta75: Nära håller jag inte med om, extremt dåligt avslut.

Sv: HV71 - Timrå IK 2023-11-23
Dubbeld: å ingen repris under power break på TIk målet 😡

Sv: HV71 - Timrå IK 2023-11-23
Zäta75: Johan Davidsson kunde inte komma så han lät Johan Ulfvesson spela honom istället.

Sv: HV71 - Timrå IK 2023-11-23
Dubbeld: Vi gör vad vi kan för att låta Ortio växa ut till en nhl-keeper idag. Inget ovanligt, med andra ord.

Sv: HV71 - Timrå IK 2023-11-23
Kerstin_k: Hållander nära 2-0!

Sv: HV71 - Timrå IK 2023-11-23
Förövrigt så ser Mieho vilsen ut

Sv: HV71 - Timrå IK 2023-11-23
pingvin: Wedin visar sina kvaliteter. Bra pass till Hartmann farlig chans

Sv: HV71 - Timrå IK 2023-11-23
Erre92: Säga vad man vill om Dahléns hemjobb och kosthållning - helvete vad snabbt en erövrad puck i offensiv zon mynnar ut i en målchans.

Sv: HV71 - Timrå IK 2023-11-23
Andersson: Lika bra att TV4 stänger ner en stund till så kanske det är 0-3 när de får ordning på grejerna!

Sv: Apropå nånting...
Olli Hahl: Haha, trodde det var min chromecast först. Bra TV4. Höjer priset från Cmore men levererar en sämre produkt. Bra deal. 🥸👍

Sv: HV71 - Timrå IK 2023-11-23
Märks att tv4 ska spara pengar , nu visar dom inte ens målen

Sv: HV71 - Timrå IK 2023-11-23
Zäta75: dahlen spelar fysiskt för att vara han och vi får målchans ...

Sv: HV71 - Timrå IK 2023-11-23
Henrik_Tikare: Bort med bilden igen!

Sv: HV71 - Timrå IK 2023-11-23
TV4 blä!

Sv: HV71 - Timrå IK 2023-11-23
Olli Hahl: Nubben

Sv: HV71 - Timrå IK 2023-11-23
Villervalla: mm
Men det kan det vara värt att missa en stund om TIK gör mål.
🙈

Sv: HV71 - Timrå IK 2023-11-23
Herminator: Bilden försvann precis innan vi gjorde mål haha. Rindell skjöt från blå var det sista man såg. Nu ingen kommentator. Lika bra är väl det 😂

Sv: HV71 - Timrå IK 2023-11-23
Har kommentatorn dött?

Sv: HV71 - Timrå IK 2023-11-23
Herminator: Har ljud från matchen men inget från kommentatorn, gud va skönt

Sv: HV71 - Timrå IK 2023-11-23
Herminator: Vad faan hände?! Just när man onda sig över dåliga backar gör Forsmark mål utan att man fick se det!

Sv: HV71 - Timrå IK 2023-11-23
Herminator: Fantastiskt elle nåt. Vem drog ut sladden?!

Sv: HV71 - Timrå IK 2023-11-23
Herminator: Gå in och ur sändning så fungerar det.

Sv: HV71 - Timrå IK 2023-11-23
Herminator: Missade målet när jag startade om appen.

Sv: HV71 - Timrå IK 2023-11-23
roger_sundsvall: Bilden rullar men ljudet stal dom...

Sv: Apropå nånting...
Zäta75: är utan bild utan ljud

Sv: HV71 - Timrå IK 2023-11-23
Villervalla: Haha st play är pålitligare

Sv: Apropå nånting...
Erre92: 1-0 Timrå iallafall

Sv: HV71 - Timrå IK 2023-11-23
roger_sundsvall: 0-1 Forsmark!

Sv: HV71 - Timrå IK 2023-11-23
Villervalla: inget ljud nu heller

Sv: Apropå nånting...
Inget ljud heller....

Sv: Apropå nånting...
Vi måsta skaffa bättre backar. Hårda, tuffa, elaka, kliniska, sarg-ut-backar. För mycket hönsgård. Bygg bakifrån.

Sv: Apropå nånting...
Vi gjorde tydligen mål 👍

Sv: HV71 - Timrå IK 2023-11-23
Faan bilden låste sig

Sv: HV71 - Timrå IK 2023-11-23
Villervalla: Blev tydligen mål men det fick man inte se, tack för det TV4.

Sv: Apropå nånting...
Andersson: Timrå gjorde mål.

Sv: Apropå nånting...
Erre92: Kul .. precis när det blev mål

Sv: Apropå nånting...
Olli Hahl: kvalite-fyran

Sv: Apropå nånting...
Olli Hahl: tv4play.....

Sv: Apropå nånting...
Hård forechecking från HV:s sida. Dom går hårt.
Nu dog min sändning. Kul

Sv: HV71 - Timrå IK 2023-11-23
Den här starten på matchen finns mer att önska av, jävla slarv och verkar vara likgiltigt av många.

Sv: HV71 - Timrå IK 2023-11-23
vonDöbeln: Hoppas att JJ klarar att hålla samma höga nivå som mot SAIK senast..

Sv: Apropå nånting...
Andersson: gick hyfsat sist med Harnebring men den jag gillar minst

Sv: Apropå nånting...
Zäta75: F-n , Harnebring

Sv: Apropå nånting...
Synct: Ja spela Wedin mer redan nu!

Sv: Apropå nånting...
X-Län: Proppen ur 1-5

Sv: Apropå nånting...
Undrar när det är dags att spela in Wedin på riktigt.. när han lirat 20 matcher?

« · 2600713 · »
Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.