« Föregående · 2675170 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: Silly Season 2024-25
DenRöda: Med två oliver 🫒 i laget kan alla få var sin draja nästa år! 😃
+ 7
Sv: Silly Season 2024-25
DenRöda: My bad. Jennifer var det givetvis. Men hon skrev så här på Expressen.
"Enligt uppgifter till Expressen ligger en övergång till SHL nära till hands för talangen, då Montréal Canadians, som äger hans rättigheter, är mån om hans utveckling.
Då kan beslutet fattas
Han är i dagsläget inte signad av NHL-klubben – men ett beslut om hans framtid lär ändå inte komma förrän Montreal spelat klart säsongen.
I Liiga har också Timrås tränare till nästa säsong, Olli Jokinen, följt Oliver Kapanen på nära håll."
"Enligt uppgifter till Expressen ligger en övergång till SHL nära till hands för talangen, då Montréal Canadians, som äger hans rättigheter, är mån om hans utveckling.
Då kan beslutet fattas
Han är i dagsläget inte signad av NHL-klubben – men ett beslut om hans framtid lär ändå inte komma förrän Montreal spelat klart säsongen.
I Liiga har också Timrås tränare till nästa säsong, Olli Jokinen, följt Oliver Kapanen på nära håll."
+ 7
Sv: Silly Season 2024-25
{469}: Mrmadhawk var inte inblandad i detta rykte. Engström och Söderström fick uppgifterna. Men nej, Montreal behöver inte vänta till säsongen är slut. Vill dom skriva kontrakt så gör dom det. Timrå likaså. Tror inte Oliver vill harva i AHL heller.
+ 3
Sv: Silly Season 2024-25
Junuslingarna tog sä i kragen å tog sä upp åttonde plats å lir i J-20 SuperElit utan kval...
Så jävla skönt!!!🙏💪🥳
Låt dä rinna lätt ikväll rabbuslingar 🎉🎊🥳
HALLELUJA 🙏🙏🙏
Så jävla skönt!!!🙏💪🥳
Låt dä rinna lätt ikväll rabbuslingar 🎉🎊🥳
HALLELUJA 🙏🙏🙏
+ 13
Sv: Silly Season 2024-25
thorwald: man får väl tycka vad man vill! Jag håller Svensson och didde högre än Lyytinen och Rindell. Dom täcker skott, det gjorde inte finska duon. Dom har bättre defensiva stats. Dom gjorde färre defensiva misstag. Dom är inte skit men dom skulle föreställa våra mest namnkunniga backar och den kostymen fyllde dom inte ut.
+ 9
Sv: Silly Season 2024-25
Kulltorp: Jo som man förstod på Madhawk så blir väl förmodligen inget bestämt förens Montreals säsong var över?
Sv: Silly Season 2024-25
Jåkkinen: Veckopengen ökar vid varje gjorda mål och assist, inte om han städat rummet. 🥸
+ 1
Sv: Silly Season 2024-25
Lulessss: Översatt till svenska:
Oliver Kapanen flyttar till Timrå IK
Men de har väl snappat upp det svenska ryktet.
Oliver Kapanen flyttar till Timrå IK
Men de har väl snappat upp det svenska ryktet.
+ 3
Sv: Silly Season 2024-25
{469}: Tror snarare på att han värvas till j20 isåfall. Precis som Kasper Arwefjäll förra säsongen. Men jag kan ha tvärfel! Han kanske är superscoutad och värvas in som en superdoldis, blir superbra och gör supermycket poäng??
+ 3
Sv: Silly Season 2024-25
KevinNaki: Ska väl vara den som är född -96 o är Center. Gjorde väl 45 poäng tror jag det var.
+ 1
Sv: Silly Season 2024-25
DenRöda: Hehe, nej skojade mest. 😁
Det blir spännande att se vad Kapanen har i kikarn. 🙂
Det blir spännande att se vad Kapanen har i kikarn. 🙂
Sv: Silly Season 2024-25
{469}: Det är dock väldigt mycket junisar som går in och följer timrå. Lukas Sagranden är inte unik där.
+ 1
Sv: Silly Season 2024-25
DenRöda: Lukas Sandgren som en billig utvecklingsbar RW? Räknar in honom nu med tanke på Instagram gillandet. 😉😅
Sv: Silly Season 2024-25
{469}: Med Kapanen och Lundmark in har vi 12 forwards på kontrakt. Skulle behöva en billig 4e center och en till högervinge.
+ 2
Sv: Silly Season 2024-25
Lomond: Vilken av dem? Verkar som att det är två bröder Kovarcik som spelar i Jukurit.
Sv: Silly Season 2024-25
OlliJanne: en defensiv 4:e kedja är old school. Vi satsar bara på 4 offensiva kedjor i Timrå framöver. Dags att bli framtunga på riktigt.😎
+ 4
Sv: Silly Season 2024-25
{469}: Värmhed som 4e är fullt tänkbart - kanske inte optimalt då jag mer ser honom som en lovande offensiv center och i 4e kedjan är det mer rollspelare som ska brunka runt och döda tid.
Sv: Silly Season 2024-25
Annaaa: Absolut tror jag det kan vara en stor anledning om Oliver väljer Timrå.
Jokinen är känd för att utveckla spelare. Något Montreal nog ser som nått positivt. Plus att SHL är en bättre liga än Liiga.
Jokinen är känd för att utveckla spelare. Något Montreal nog ser som nått positivt. Plus att SHL är en bättre liga än Liiga.
+ 3
Sv: Silly Season 2024-25
{469}: Jokinen har ju full koll på finska ligan. Han har kanske ett finger med i spelet där
+ 2
Sv: Silly Season 2024-25
Villervalla: Då tror jag det blir tack och hej till både Hanzl och Lundin. Oliver K och Emil P tar centerrollerna bakom Lander. Om det är Emil eller Oliver som är tänkt som 2a eller 3e center är väl kanske oklart men nog tyckte jag indikationerna man fick av Kimmu var ganska starka på att de kommer flytta in Emil som center. Erik A kommer säkert att få ett kontraktsförslag modell billigare och där kanske det är Erik som säger tack och hej till oss.
+ 3
Sv: Silly Season 2024-25
{297}: Okej. Vem tycker du själv förtjänar det epitetet då? Blir lite löjligt när man inte får tycka en spelare som lämnar varit bra. I det här forumet verkar spelare vara bra tills då de lämnar, då är de skit helt plötsligt.
+ 9
Sv: Silly Season 2024-25
SebastianH: Jag tror tyvärr inte att Eronen kommer vara värd sin lön nästa säsong heller.
Tror det bästa för båda parter är att bryta kontraktet. Jokinen lär inte ha samma tålamod om han fortsatt spelar lika svagt.
Framförallt har jag svårt att se hur Eronen skall passa in i Jokinens filosofi om en tempostark hockey.
Tror det bästa för båda parter är att bryta kontraktet. Jokinen lär inte ha samma tålamod om han fortsatt spelar lika svagt.
Framförallt har jag svårt att se hur Eronen skall passa in i Jokinens filosofi om en tempostark hockey.
+ 5
Sv: Silly Season 2024-25
Greven: Nej har tänkt på det där med. Men tar nog hellre att det är sonen till Sportchefen och inte tränaren.
Jokinen skulle aldrig köpa att Kapanen har nått krav hur Kapanen skall användas. Det vågar jag nästan garantera.
Det blir inte riktigt lika känsligt inom spelartruppen heller skulle jag tro.
Jokinen skulle aldrig köpa att Kapanen har nått krav hur Kapanen skall användas. Det vågar jag nästan garantera.
Det blir inte riktigt lika känsligt inom spelartruppen heller skulle jag tro.
+ 7
Sv: Silly Season 2024-25
{469}: Är tämligen säker på att det finns mer i Eronen än vad man sett i år. Men likt Dahlén gick det jäkligt tungt i år för Eronen.
En sak jag funderat på sedan allt bekymmer med PP, varför fick inte Eronen chansen att skjuta in sig? Den enda saken han var rätt bra på utnyttjades aldrig. Fullkomligt indränkt i sirap gör honom rätt kass på i princip allt förutom att vara stationär skytt, en position som enkom främjas i PP. Märkligt tycker jag!
En sak jag funderat på sedan allt bekymmer med PP, varför fick inte Eronen chansen att skjuta in sig? Den enda saken han var rätt bra på utnyttjades aldrig. Fullkomligt indränkt i sirap gör honom rätt kass på i princip allt förutom att vara stationär skytt, en position som enkom främjas i PP. Märkligt tycker jag!
+ 6
Sv: Silly Season 2024-25
Gorkyman: Vi kan ju inte frångå att det finns ett pappa-son förhållande i A-laget
+ 6
Sv: Silly Season 2024-25
{469}Inte så konstigt alls om man tittar på vad han kostar mot vad presterat denna säsong..
+ 1
Sv: Silly Season 2024-25
+ 12
Sv: Silly Season 2024-25
roger_sundsvall: Eronen är inte så önskvärd på Twitter heller. Rätt många som sitter och taggar in Timrå och ropar om att han skall vara nästa spelare man tackar av.
Lär inte vara så roligt att vara Eronen om han blir kvar
😬
Lär inte vara så roligt att vara Eronen om han blir kvar
😬
+ 2
Sv: Silly Season 2024-25
Greven: rädd att han blir kvar gjorde väl nån bra match och skridskor kN han åka nåt HA
Sv: Silly Season 2024-25
Nisse på Mon or: Kommer nog snart att Hanzl lämnar. Annars blir jag förvånad...
Kanske Sanny's profetia stämmer att en annan tjeck kommer istället som Jokinen tar med sig nämligen Kovarcik. 😁
Kanske Sanny's profetia stämmer att en annan tjeck kommer istället som Jokinen tar med sig nämligen Kovarcik. 😁
+ 4
Sv: Silly Season 2024-25
Bara in med Back bjässen Borgman har frigjort stålar nu stenhårt skott PP back granithårding.🏒💪
+ 9
« Föregående · 2675170 · Nästa »
