« Föregående · 2771541 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: Timrå IK - Leksands IF 2024-11-16
En röd tråd i det vi ser tycker jag är:
Spela rakare!
Lander visar det och även Kapanen.
När det ska snirklas och spelas runt grötar vi fast oss själva.
In och skjut ta det därifrån…
Svårt att läsa…
Det är väl därför de två minst kreativa är bäst.
Ödmjukhet är bra.
Spela rakare!
Lander visar det och även Kapanen.
När det ska snirklas och spelas runt grötar vi fast oss själva.
In och skjut ta det därifrån…
Svårt att läsa…
Det är väl därför de två minst kreativa är bäst.
Ödmjukhet är bra.
+ 1
Sv: Timrå IK - Leksands IF 2024-11-16
{469}: Dags att vi bröjar hitta en stabilitet ändock. Typ övriga topp 8 har ju tuggat igång. Inte många matcher senaste 5-6 omgångarna som vi varit bra de där 15 inledande minuterna per period som Jokinen pratat om.
Sv: Timrå IK - Leksands IF 2024-11-16
Jåkkinen: Olli har tydligen ersatt in-your-face -hockeyn har med dumpa-pucken-och-hoppas-hockey...
+ 7
Sv: Timrå IK - Leksands IF 2024-11-16
HS - favoriten Lundmark med hyfsad chans innan powerbreaket
+ 3
Sv: Timrå IK - Leksands IF 2024-11-16
Lakesi: Lundmark får istid och det händer saker direkt. Bänka nån annan tack. 🙏
+ 8
Sv: Apropå nånting...
Andersson: Den där olyckliga kombinationen av att lämna oceaner bakåt samtidigt som man inte skapar något framåt.
+ 2
Sv: Apropå nånting...
+ 1
Sv: Timrå IK - Leksands IF 2024-11-16
mikenomad: inge 60/40 i kamp som olli vill ha nu. Snarare 20/80 👎
+ 2
Sv: Timrå IK - Leksands IF 2024-11-16
mikenomad: Grundspel har vi. Däremot hårdträning på att komma samlat från egen zon. Skitnödiga passningar var och varannan gång utan understöd.
+ 2
Sv: Timrå IK - Leksands IF 2024-11-16
mikenomad: Om vi bara slutar slänga puckar överallt så blir det nog lite bättre.
+ 1
Sv: Timrå IK - Leksands IF 2024-11-16
Smokey: Vi är dåliga f.n. Spelar på chans. Undrar på riktigt om vi har nåt grundspel när "In your face" hackar
+ 2
Sv: Apropå nånting...
Coolt med Håkan Pettersson.
Legend!
Jag har ett fränt minne från 80-talskön till Privè med Pettersson och hans dåvarande kompis Frank Andersson... Frank iklädd en fotlång päls.
Någon son var med i den långa kön?
Kan skriva hur jag minns det i någon periodpaus:)
Legend!
Jag har ett fränt minne från 80-talskön till Privè med Pettersson och hans dåvarande kompis Frank Andersson... Frank iklädd en fotlång päls.
Någon son var med i den långa kön?
Kan skriva hur jag minns det i någon periodpaus:)
+ 1
Sv: Apropå nånting...
+ 3
Sv: Apropå nånting...
+ 3
Sv: Apropå nånting...
Ja glömm aldri nä ja kram om Mats när han invig baseboll Montreal Canadiens tröja i Sundsvall!!
På 80 talet.
Va ni dä rabbuslingar??
På 80 talet.
Va ni dä rabbuslingar??
+ 2
« Föregående · 2771541 · Nästa »


Mål nr 200 😃